Soilworker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Preds
Ihan oppikirjaleikkaaminen Olkinuoralta, selkeä muutaman matsib pelikiellon paikka.
Tätähän ei tue mikään muu kuin jatkoajan nimimerkki Eric Rooslindin vahva todistus. Ei filmi.Jos polvi on oikeasti kipeä niin itkupotkuraivarit ei tule mieleen. Filmi.
Ei siihen kyllä mitään syytä pitäisi olla. Mieluummin Pelicans tai TPS kakkoseksi näin Kärppäkannattajan mielestä, jos saa valita ja jos Kärpät voittaa runkosarjan. Ja noista poissaoloista, niin kyllähän Kristofin kentässä Osalan poissaolo näkyy ja tuntuu.
EDIT: Mut joo, vähän tuntuu Kärpiltä puuttuvan sellainen viimeinen rutistus ja kipinä pelistä. Vähän huolimatonta peliä tuollaisella 95% keskittymisellä.
Tottakai voi olla mutta kieriskely ja polvesta pitely oli huvittavaa. Noh sai se lopetettua tuolla Pelsujen 3 vs 1 hyökkäyksen.
Itse taas toivoisin että joku jengi eliminoisi Tapparan jo vaikka puolivälierissä pois.Kyllä Tappara on kuitenkin keväällä se kovin kanto kaskessa, itse haluaisin sen vastaan mahdollisimman myöhään eli finaalissa.
Ei olla, Eric Rooslindin painoarvo on eri luokkaa kuin siivousfirman.Tätähän ei tue mikään muu kuin jatkoajan nimimerkki Eric Rooslindin vahva todistus. Ei filmi.
Nythän tässä ollaan pattitilanteessa!
Itse en näe tuossa filmaamista. Veikkaan, että luonnollinen reaktio tunnustella kropan kuntoa, kun tuolla vauhdilla tulee isku jalkoihin.Polvi paskana ulinaa ja kun Boman ei lähtenyt niin tuli ihme parantuminen. Huvittavan näköistä.
Miksi ei vihelletty? Boman seisoi 5m päässä. Katkon jälkeen vedettiin perinteinen salomoni ettei kotiyleisö heittele enempää perheen ruokarahoja kentälle.Jota ei olisi koskaan tullut, jos jäähy olisi vihelletty heti.
Juu, se olisi optimi mutta senkin mahdollisuudet kasvavat toisella sijalla.Itse taas toivoisin että joku jengi eliminoisi Tapparan jo vaikka puolivälierissä pois.
Eipä selvempää jäähyä oikein oleHuutonauran.... Tää tuomarishow lähtee tänään ihan lapasesta
Kyl se ekan erän heiluminen oli taas sen näköstä että kohta on tsekkiä tolppien välissä taas, mutta nyt ihan kivasti mennyt sen jälkeen.Eikö tuon Heljangon pitänyt olla ihan paska? Ottanut hyviä torjuntoja tänään.
Ei vittu mikä pomppumaali taas Lukolle
Tää on eka peli tälle kautee minkä nään tapparalta, ja oon jo nyt sitä mieltä et tuota sukeltajaa pitäs sakottaaJMJ vaihteeksi kontillaan. Kalojako se perkkaa?