Ti 12.2.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 41 873
  • 190
Tila
Viestiketju on suljettu.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tässä hyvä näyte joukkueesta joka tappelee tänä keväänä mitaleista ja näyte joukkueesta joka ei tappele tänä keväänä mitaleista.

bull

Jäsen
Nyt kämmää Holmberg ja 3-0! Allu maalille, meni meinaan niin helposti Jannelle toi äskeinen.

Ja paskat, kaikille potkut perkele! Ei tänne kuulu, mut ihmetyttää miten Pena ei niitä puolustajia joukkueeseen hankkinut... Mut Penahan saikin jo ne potkut...

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei ole vaikea veikata Tepsin vieraspelejä tällä kaudella. Järjestään ne hävitään, haistakaa paska!

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pesonen(?) maalaa ja Kärpät johtaa 2-0.

Edit. Oli muuten 31. maali Pessille tällä kaudella... Seuraennätys lähenee.

bull

Jäsen
Blues pitää IFK:ta pilkkanaan ja tämän lisäksi Lundell on ottanut todella helppoja tänään sisään..

En mä syyttäis ku tosta kolmannesta, muut mennyt puolustajien piikkiin. Ja pikku komedia-pala aikalisältä:

"First guy f**king hard on the puck", Paulin ohjeet karvaukseen... :D

Edit: En mä Pöystiä tosta jäähystä syyttäis ku kaveri tulee päälle niin jätetään yleensä puolustajille, mut kukaan pakki (Haverinen & Korhonen) ei auttanut. Kuten Tinkekin sanoi...

menza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anssi Löfman 3-1, loistavaa.

HKoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolueeton tarkkailija
Tappara 4-1, Enlund (Lehterä, Halme).
Todella helposti menee Kuokkaselta, sanoo A Aallot. Salak samalla maalin suulle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tukio passaa ja Löfman siirtää SaiPan 3-1 johtoon!

Mä sanon että Lukolle tulee vielä kusiset paikat että SaiPa pysyy takana.

Vaan se hyvä puoli tässä on että torstaina kun SaiPa tulee Äijänsuolle, ei kukaan voi sillä perusteella kotiin jäädä että "SaiPa ei kiinnosta".

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
3-5 Porissa, ilmeisesti 4-5:kään ei ollut kaukana. Ja porilaiset kuumenee muuallakin kuin mikrossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.