Pelin hauskin oli ehdottomasti tuo kun Pihlmanin maila lensi (lyötiin?) kädestä korkeuksiin ja Pile ottaa mailan ilmasta kiinni ja jatkaa peliä - kuin mitään ei olis tapahtunu. Sai ansaitsemansa ablodit.
Itse asiassa aplodit menivät Jushkevitshille, joka selvisi tuosta mailan "napautuksesta" ilman jäähyä. Sen verran lunkisti ja oikeasti syyttömän näköisenä heilui siellä seassa, että lähempänähän jäähyä tuossa tilanteessa oli Pihlmanin mailanheitosta...
Juu - saattoi olla että lapa osui suuhun, mutta sekään ei tullut minään kovana iskuna
Lärviin osui ja kipeäähän se tekee - kokeile seuraavalla jäävuorolla itsekin ottavana osapuolena - eikä Rosa mitään kuolemia siinä tehnyt. Osui lärviin ja kärvisteli aikansa. Ei siinä sen kummempia, ei mitään selittämisiä dumareille tai ylikorostamisia.
edit. Ja aika kuumana kävivät kärppäpelaajat tilanteen jälkeen
Totta kait käyvät kuumana. Seuraavan kerran kun Pihlmania vedetään vastoin sääntöjä niin ett pitää kerätä hetki itseään, saatkin tulla kertoilemaan minulle seuraavista hetkistä. Ihan varmastihan JYPin pelaajat ovat sen verran joviaalia ja ymmärtäväistä, etteivät tuollaisesta lämpene?
Mistäköhän ne sen väkivaltaisuuden sille keksi? Herrasmiespelaaja kuitenkin.
Herrasmiespelaaja kyllä, sillä sen verran kauniisti teki kiireisemmälle tietä tänäänkin. kts. 2-1-maali. Siihenpä ne herrasmiesmäisyydet jäävätkin, kun sitä pikkusikaa oli tänäänkin koko rahan edestä ennen Rosan taklausta. Jälkeen tuon tilanteen oli kylläkin sitten enimmäkseen vastaanottavana puolena.
Päivän parhaat naurut... sillä nythän puhutaan itse THE SUUREN pakkien valmentajan työn tuloksista tällä kaudella, eli itse Mikko Haapakosken.
Ottelun parasta antia olivat ehdottomasti Koiviston koomailut ja Jokisen loukkaantuminen. Vaikka en tahdokaan mitään pahaa kenellekään, niin onhan tuo Jokisen poistuminen rivistä kuitenkin vain joukkuetta vahvistava tekijä. Ihan sama vaikka Mestis-Upi pelaisikin vakiokokoonpanossa sen vuoksi.
Parempi voitti ja niin pitääkin.
EDIT:
Kehuakko vai haukkua, mutta ei tuo Kärppien 5-3 kyllä muutenkaan kovin hääviä ollut - tiukkaa alivoimaahan siinä JYPin miehet toki pelasivat. Itse laittaisin enemmän tuota Sipiläisen maalia kuitenkin Koiviston kuin Aallon piikkiin, vaikka Aaltohan sen kiekon Sipiläiselle tupeloi.
Kärppien YV on Viuhkolan poissaolosta ja Koskenkorvan olemassaolosta johtuen ihan hirveää paskaa. Rosa ja Kaspar kiekottelee aikansa ja tilanne ohi, sitten kakkosYV:ssä "Kossu" on niin ylivertainen pelaaja koko muulle jäällä olevalle miehistölle (tuomarit ja vastustaja mukaanlukien), ettei kukaan pysy sen mukana... siksipä kiekot tahtovat mennä aina hyökkäyssinisen yli tai vastustajalle.
Aalto tupeloi sen tilanteen kyllä, vaikka Rosa tuossa tilanteessa antoi tuon ison riskin syötön, jonka Sipiläinen katkaisi. Sanoisin, että triossa jotka Kärpiltä tuon tilanteen munasivat menee syyt ensin Aallolle, sitten Rosalle ja lopulta melkein jotain maalilla tehneelle Koivistolle. Toki, jos tarkkoja ollaan, suurimman pettymyksenä näin kärppäleiristä puhuvana aiheutti nimenomaan Koivisto.