Eikös se sinun ilveskin panostanut, mutta vituiks meni?Oikeaan paikkaan myös Lukko panosti joukkueeseen. Normaalikaudella näin helposti ei Lukko olisi kävellyt mestaruuteen.
Eikös se sinun ilveskin panostanut, mutta vituiks meni?Oikeaan paikkaan myös Lukko panosti joukkueeseen. Normaalikaudella näin helposti ei Lukko olisi kävellyt mestaruuteen.
Kyllä oli upea! Hieno esityö mun inhokkipelaajalta (kyllä se pelata osaa, juu).
Oikeaan paikkaan myös Lukko panosti joukkueeseen. Normaalikaudella näin helposti ei Lukko olisi kävellyt mestaruuteen.
Pajuniemi pisti Änäristä tutun L1+R1!
Totta, ei tulisi ekalla kiekalla vastaan jengiä, jonka koronan aiheuttamana änärilainat hinasi alkukauden pojoilla poffeihinOikeaan paikkaan myös Lukko panosti joukkueeseen. Normaalikaudella näin helposti ei Lukko olisi kävellyt mestaruuteen.
Olis ne voittanut viime kaudellakin, aika sama runko ollut jo pitkään, joten en nyt ihan tän kauden satsauksen varaan laskisi. Pitkäjänteinen työOikeaan paikkaan myös Lukko panosti joukkueeseen. Normaalikaudella näin helposti ei Lukko olisi kävellyt mestaruuteen.
Oikea ratkaisu kuitenkin. Mutta kyllähän Lukko panosti oikeaan aikaan.Totta, ei tulisi ekalla kiekalla vastaan jengiä, jonka koronan aiheuttamana änärilainat hinasi alkukauden pojoilla poffeihin
Tätä katsoin itsekin. Lukko on tässä jokakeväisessä estämispelissä, niin kuin kaikessa muussakin, huomattavasti kilpakumppaniaan edellä.Joku tuomari olisi voinut viheltää Lukon pelaajalle tuossa siniviivan tuntumassa estämis-jäähyn.
Lukko pelaa ehkä parasta peliä koko pleijareissa, mitä heiltä nähnyt. Jäätävän hyvää peliä.
No jaa, lainat(toki melkein pakko, imagotappio jos Arttu. Dostal yms olisi pelannut muualla Liigassa) mutta nuo Väyryset ja Rockwoodit oli säälittäviä yrityksiä. Ensi kaudelle Ilves näyttää panostavan enemmänEikös se sinun ilveskin panostanut, mutta vituiks meni?
Ristokin on jo 20 vuotta tuota työtä tehnyt ja edelleen sama riemu päällä joka pelissä, oli arki tai pyhä, playoff tai playout-peli.Mistäkähän saisin itse samanlaisen tunteenpalon Liigakiekkoon kuin Ramonan lätkäselostajalla on...? Täytys kyä kaivaa aika syvältä tuota paloa...
Tuntuu, ettei ole ollut 2020 helmikuun jälkeen.Olenko vain minä, vai tuntuuko muista että pelissä ei ole mitään tunnetta? Tepsille varsinkin: herätys!
Olenko vain minä, vai tuntuuko muista että pelissä ei ole mitään tunnetta? Tepsille varsinkin: herätys!
Ollut jo useamman pelin näin, eilen ainakin. Toki yleisön puuttuminen vaikuttaa mutta voi johtua myös tosta miten helvetin paljon parempi Lukko on. TPS pelaajat ei usko enää itsekään mahdollisuuteen ja tuntunevat lähinnä tyytymään tilanteeseen ja hopeaan.Olenko vain minä, vai tuntuuko muista että pelissä ei ole mitään tunnetta? Tepsille varsinkin: herätys!
Samaa katsoin. Tiukemmalla tuomarilinjalla Lukon järjestelmällisestä estämispelistä tulisi jäähyjä. Toki sekään ei Tepsiä pelastaisiJoku tuomari olisi voinut viheltää Lukon pelaajalle tuossa siniviivan tuntumassa estämis-jäähyn.
Väitän kyllä, ettei mestaruus olisi silloin ollut ihan tällaista ylikävelyä kuitenkaan. Jos olisi edes mestaruutta tullut. Muut olivat tätä kautta kovempia silloin.Olis ne voittanut viime kaudellakin, aika sama runko ollut jo pitkään, joten en nyt ihan tän kauden satsauksen varaan laskisi. Pitkäjänteinen työ