Virhimon Koppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Jännää, ettei tuomaristo paskonut housuun. Olen äimänä ja käkenä.
Eli muistit osittain oikein :)
Kyllä omien finaalit ja varsinkin katkopelit jännittää aina ihan perkeleesti. Aivan sama kuinka mones kerta on kyseessä. G7 jatkoerät ovat vielä täysin oma lukunsa.Ei tässä ole koko päivänä kyennyt oikein mitään hyödyllistä tekemään, ajatukset karkailivat koko ajan tähän iltaan. En tiedä onko Tampereella (Tapsun kannattajilla) tai Oulussa sitten ollut pitkän menestyksen ja monien mestaruuksien jälkeen seesteisempi olo, mutta näin Lukon kannattajana tuntuu melkoisen jännältä. Toivottavasti pojat uskaltavat luistella ja pelata.
Jännää, ettei tuomaristo paskonut housuun. Olen äimänä ja käkenä.
Itse olin eri leirissä. Yksilönä etiäppäin.Koko teidän leiri twittergifejä myöden vaati Skaldolle pelikieltoa vastaavasta :)
Näitä nyt välillä sattuu.
Miksei Tepsi tee mitään?
Tuskin se mitään auttaisi, nahkapäät siitä korkeintaan vihellettäisiin. Klok olisi minun mielestäni äsken ansainnut ihan yksin väkivaltaisuuskakkosen. En ymmärrä miksi pakki saa vetää poikittaisella ylävartaloon hyökkääjää, joka ei tee kuin liukuu maalille. Ja tämän jälkeen niskalenkki kiinni ja edelleenkään hyökkääjä ei tee mitään?Miksei Tepsi tee mitään? Eikö nyt pitäisi esim Pospisilia kuumentaa ihan jatkuvalla syötöllä?
Kyllä, jotakuinkin näin.Katselet sen 40 vuotta, sitä sinulle annettua tikkaria ja kun olet lipaisemassa otetaan se sulta pois ja kairataan kakkoseen. Kyllä jossain kohtaa alkaisi kiekkoa kohtaan näkyä jos jonkinlaista tunnetta? Helppohan se on huudella, kun joka toinen vuosi on suosikkijoukkue finaaleissa
Tulee mieleen ihan surullisenkuuluisa 2011 viimeinen finaali Baronalla mieleen. Kun eväät on syöty niin ne on syöty.