Ti 11.12.2018 Otteluseuranta (Liiga & CHL)

  • 20 113
  • 279
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lukkohan oli helisemässä Pelsun mestisrosteria vastaan.

Eikä ole eka kerta. Aikoinaan Raumalla pelatussa ottelussa vatsatauti vei lahtelaisia sänkyyn oikein urakalla ja A-junnuilla pelaava Pelsut oli tuomittu häviämään tuo ottelu. Jopa Veikkaus antoi vierasvoitolle 11,00 kerrointa ja kuinkas ollakaan, lopputulos 0-1 ja kotiinviemisinä kolme pojoa ja toisilla joitain satoja euroja kohteen ollessa kivijalkana useammalle lapulle.

Mut hei, viileä tarina. Jatketaan joskus toiste...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minäkään en tätä tajua, mutta jokainen tyylillään. Liigajengin puolella tässä todellakin ollaan, vaikka kotimaan kaukalossa vihuja ollaankin. Hoidelkaa nyt tämä.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olisikohan tuohon ylivoimaan kannattanut panostaa vähän aikaisemmin? Saattaisi olla jätkillä itseluottamusta nyt tärkeässä paikassa.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mitä mieltä muuten olet ylipäätään Kärpistä?

Mä tässä mietin että vastaanko tähän suoraan vai niin ettei se herättäisi enempää ihmetystä :D. Mutta vaikka CHL onki ihan eri kun liiga niin silti. Olishan se kiva että jotkut muutki pärjäisi välillä ettei aina vaan yksi ja sama joukkue. No otetaan nyt vaikka Liiga ja 2000 luku... :) (Taika-Pasia lainaten.. Tästä tulee sanomista)
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärjistetty esimerkki, mutta eipä RM:n fanitkaan taida Barcaa kannustaa mestarien liigassa. Eli siinä mielessä ihan ymmärrettävää, ettei kaikki täälläkään Kärppiä toivo. Itselle ei kauheasti noilla väliä ole, mutta saisi Kärpät minun puolestani ennemmin jatkaa ja pitää lippua korkealla :)
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä tässä mietin että vastaanko tähän suoraan vai niin ettei se herättäisi enempää ihmetystä :D. Mutta vaikka CHL onki ihan eri kun liiga niin silti. Olishan se kiva että jotkut muutki pärjäisi välillä ettei aina vaan yksi ja sama joukkue. No otetaan nyt vaikka Liiga ja 2000 luku... :) (Taika-Pasia lainaten.. Tästä tulee sanomista)

Toivokaamme siis Tapparan pääsemistä vaihteeksi finaaleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös