Oli kyllä todella hyvä ylivoima tuolta kakkoskoostumukselta. Eiköhän skelen jatkosoppari tarkoita sitä että on mietitty ihan vakiokasvoksi 2 YV;lleSkeletorin ei näillä otteilla tarvitse olla huolissaan paikastaan ylivoimalla. Hienosti pyörii ja kun saa vetoon vielä napsun lisää, niin avot.
Saamari kun eivät näyttäneet millainen kaunotar se on.Puhuipas venäläinen haastattelija neiti hyvää englantia.
Sisältää. Jätin laskuista puolihuolimattomat heitot. Nuo 6kpl oli mun laskuopin mukaan aivan 1-sektorin tontteja. Ensimmäinen kymppi Jokereilla vain 1 paikka. Dynamolle toki näin koko erässä.Sisältääkö nää YV-paikat?
Pitäskö laittaa viisumit kuntoon?Saamari kun eivät näyttäneet millainen kaunotar se on.
Okei. No erottele ne loppupeliin, niin saa paremman kuvan. YV’llä niitä paikkoja nyt pitäs tulla muutenkin.Sisältää. Jätin laskuista puolihuolimattomat heitot. Nuo 6kpl oli mun laskuopin mukaan aivan 1-sektorin tontteja. Ensimmäinen kymppi Jokereilla vain 1 paikka. Dynamolle toki näin koko erässä.
Muistetaan että nyt puhutaan Jokerit ylivoimasta :). YV’llä niitä paikkoja nyt pitäs tulla muutenkin.
Joo, mutta se on erikoistilanne siinä missä muillakin jengeillä ja 5vs5 -peli on se joka pitkässä juoksussa ratkaisee. Ihan sama vaikka saisit 300 maalintekopaikkaa ylivoimalla jos 5vs5’ssä ei oo yhtään.Muistetaan että nyt puhutaan Jokerit ylivoimasta :)
Lindbäckille jäähy, mutta onneksi ei itse joudu sitä istumaan sentäänLindbäck istumaan, Jokerit av. Lindbäck siis pompottele ja sulki kiekon päätyviivan takana.