Mainos

Ti 10.9.2024 KalPa - SaiPa

• 1 121
  • 8

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Keltamusta tänään:

Kalapudas - V.Petman - Kivenmäki
Niemelä - Aho

Naukkarinen - Kjaer - Granholm
Trejbal - Laakso

Karvinen - Siikonen - M.Petman
Niinisaari - Airola

Heikkilä - Appelgren - Hokkanen
Klintrup

Salminen
Piiroinen

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Huhhuh tuota SaiPan pakistoa. Tuollaisella suorastaan kerjätään karsintapaikkaa. Ykkösketju on toki sellainen joka kestää hyökkääjien osalta vertailun aika moneen jengiin, mutta tuo pakisto on kyllä lähes Mestis-tasoa. Kousako ei mahdu pelaamaan? Aholla vielä verkot vesillä parin puolustajan osalta?

Suosikkijoukkue
SaiPa
Huhhuh tuota SaiPan pakistoa. Tuollaisella suorastaan kerjätään karsintapaikkaa. Ykkösketju on toki sellainen joka kestää hyökkääjien osalta vertailun aika moneen jengiin, mutta tuo pakisto on kyllä lähes Mestis-tasoa. Kousako ei mahdu pelaamaan? Aholla vielä verkot vesillä parin puolustajan osalta?
Ennen puolustajaa on odotettavissa hyökkääjähankinta, koska siinä osastossa ollaan vielä jäljessä viime kautta: Morand, Helewka, Ojantakanen, Tammela, Lipiäinen, Vainikainen, (Lapid, Oden).
Jännä juttu, että näistä menetyksistä en ole nähnyt kenekään asiantuntijan missään arvioissa puhunut vaan yleisesti todetaan SaiPan vahvistuneen. Käsittämättömän huonoa työtä varmaan 10-20 eri medialta, podcastilta jne.., mitä olen nähnyt. No, nyt mennään ohuella ja toivotaan muutosta siihen.

Minun mielestäni Aho, Niemelä, Trejbal, Airola, Salminen ovat aivan päteviä kakkos-kolmosparin miehiä SaiPaan Liigatasolle. Kirsikkana Niinisaari on ollut todella jämäkkä ja iloinen yllätys ja Laaksolta ja Kiukakselta löytyy lahoja. Kousa luultavasti flunssassa. Olen samaa mieltä, että kärkiparia ei ole, mutta et ilmeisesti tiedä juuri mitään SaiPan pakeista.

Viimeksi muokattu:

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Aholla vielä verkot vesillä parin puolustajan osalta?
Aholla on aina verkot vesillä. Mutta ongelmaksi yleensä muodostuu se, että jos tarvitaan pakki, niin tulee laiturisentteri, ja jos tarvitaan hyökkääjä niin tulee pakki. Tai jos tarvitaan molemmat niin sisään tulee maalivahti.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuntunut jotenkin todella pitkältä tämä lätkätön kausi tänä vuonna. Kohta pääsee taas ahdistumaan ja vittuuntumaan!

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Ennen puolustajaa on odotettavissa hyökkääjähankinta, koska siinä osastossa ollaan vielä jäljessä viime kautta: Morand, Helewka, Ojantakanen, Tammela, Lipiäinen, Vainikainen, (Lapid, Oden).
Jännä juttu, että näistä menetyksistä en ole nähnyt kenekään asiantuntijan missään arvioissa puhunut vaan yleisesti todetaan SaiPan vahvistuneen. Käsittämättömän huonoa työtä varmaan 10-20 eri medialta, podcastilta jne.., mitä olen nähnyt. No, nyt mennään ohuella ja toivotaan muutosta siihen.

Raipen tulo aika vahvasti on osoitus siitä että SaiPa on lähtenyt oikeaan suuntaan. Ja Kousa nyt on hankintana nimekäs, mutta veikkaanpa että moni tällä palstalla sen paremmin tietää kuin rivitoimittaja että tason riittävyys on aikamoinen kysymysmerkki. En minä itse sitä ihmettele että todella köykäinen pakisto on jäänyt vaille huomiota. Jatkoajan Niko Välkepinta ainakin tätä ongelmaa kuitenkin sivusi joskus juhannuksen jälkeen, ja varsin ansiokkaasti.

Minun mielestäni Aho, Niemelä, Trejbal, Airola, Salminen ovat aivan päteviä kakkos-kolmosparin miehiä SaiPaan Liigatasolle. Kirsikkana Niinisaari on ollut todella jämäkkä ja iloinen yllätys ja Laaksolta ja Kiukakselta löytyy lahoja. Kousa luultavasti flunssassa. Olen samaa mieltä, että kärkiparia ei ole, mutta et ilmeisesti tiedä juuri mitään SaiPan pakeista.

Niemelällä taso on laskenut valtavasti kevään 2021 jälkeen, Aholla vielä käytännössä kaikki näytöt antamatta, Trejbal ei täysin täytä mielestäni ulkomaalaisvahvistuksen kriteereitä ja Saku Salminenkaan ei mielestäni ole lähellekään salonkikelpoisen liigapakin standardeja. Varauksin kelpuuttaisin Airolan Tepsin pakistoon kolmospariin Seväsen tilalle, muuten en ketään. Ja TPS on jostain sijoista 6-10 taisteleva joukkue. Kyllä minä SaiPan pakeista jotain tiedän ja seuraan SaiPaa paikan päältä vaimon opiskeluidenkin ja perheen eteläkarjalaisuuden vuoksi muutaman matsin kaudessa. Laakso, Kiukas ja Niinisaari ovat raakileita eivätkä ainakaan lähtökohtaisesti vielä liigatasoisia.

Varmaan nyt kun kirjoitin auki niin jokainen breikkaa mutta kiität minua sitten myöhemmin. Ei siitä kuitenkaan pääse mihinkään että tuo ei ole liigajengin pakiston mittapuuta oikein mistään suunnasta katsottuna. Eikä mielestäni tällä palstalla tämän toteamista tulisi joutua varomaan.

Tsempit SaiPalle kauteen, tänään ainakin kova testi heti Kuopiossa kun sääntöuudistuksesta lähtökohtaisesti erittäin paljon hyötyvä liukas KalPa on vastassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy