Ja finaaleissa 0.Lukon normitaso on muistaakseni paukuttaa 7-8 maalia pelissä.
Joo, merkityksetön peli ja niin päin pois mutta ei pelannut joukkueelle Otto tuossa.
Kyllä kai korkealla tehty maali on korkealla tehty maali vaikka jostain kimpoaisikin. Eri asia jos on ensin pelattu korkealla ja sen jälkeen maali tehdään sääntöjen mukaisesti. Näin ainakin mun ymmärryksen mukaan.Hmm, onkohan noin, eikös kiekko silti kaikkien mielestä viimeiseksi osunut Tapparan pelaajaan?
Muistan jonkun JYPin pelin (oisko ollut TPS:ää vastaan), missä selkeästi kiekko otettiin alas korkealla mailalla, sitten tehtiin maali. Vaikka tuo korkea maila oli ihan täysin selvä varsinkin uusinnoista, niin sitä ei voinut tarkistaa videolta (olisi pitänyt viheltää pois), pelkästään itse maalitilanne. Joten jos Tapparan pelaajaan osuu ennen maalia, korkealla mailalla ei kai voisi olla väliä?
Pelin jälkeen tutkintaan? Mitä olen missannut?Tää Ilveksen pelin jälkeen tutkintaan pääsevä Vainionpää onkin melkoinen porsastelija
Ei kyl se sillon hylätään jos ohjaat korkeella pakin kautta maaliin. Se on sit ihan toinen asia jos esim kuoletat kiekon korkeella ja se lauotaan tämän jälkeen maaliin. Silloin tuota ei vissiin voisi edes tarkastaaHmm, onkohan noin, eikös kiekko silti kaikkien mielestä viimeiseksi osunut Tapparan pelaajaan?
Muistan jonkun JYPin pelin (oisko ollut TPS:ää vastaan), missä selkeästi kiekko otettiin alas korkealla mailalla, sitten tehtiin maali. Vaikka tuo korkea maila oli ihan täysin selvä varsinkin uusinnoista, niin sitä ei voinut tarkistaa videolta (olisi pitänyt viheltää pois), pelkästään itse maalitilanne. Joten jos Tapparan pelaajaan osuu ennen maalia, korkealla mailalla ei kai voisi olla väliä?
Niin, onhan se Karvinen tehny melkein 3 kertaa enemmän maalejakin kuin Sailio tällä kaudellaVaikka Sailio osaakin olla melkoinen ihmisperse, on hän joukkueelleen ihan eri tason mies, kuin Karvinen.
Joo ”meillä” nämä perseilyt hoidetaan yleensä hyvissä ajoin ennen päätössummeria.
Juu, siis tällainen tuo tilanne (Tepsiä vastaan olen melko varma, mutta en lyö vetoa) oli, että kuoletettiin ensin ja sitten maali.Ei kyl se sillon hylätään jos ohjaat korkeella pakin kautta maaliin. Se on sit ihan toinen asia jos esim kuoletat kiekon korkeella ja se lauotaan tämän jälkeen maaliin. Silloin tuota ei vissiin voisi edes tarkastaa
Eikö päähän kohdistuneet tutkita vai muuttuiko säännöt jo?Pelin jälkeen tutkintaan? Mitä olen missannut?
Maailman paras.On tää vittu kun aina loppuu happi lopussa. Mutta olisiko tässä ratkaisu...
Äläkää pitäkö meitä jannituksessa.
Eikös sitä kiekko pidä pelata että korkea "nollaantuu"? Nythän se vain kimpoili olkapäähänHmm, onkohan noin, eikös kiekko silti kaikkien mielestä viimeiseksi osunut Tapparan pelaajaan?
Ei haittaisi Vainarille viis peliä. Ollut saikkunsa jälkeen kuin varjo entisestä.Eikö päähän kohdistuneet tutkita vai muuttuiko säännöt jo?
Älykäs vastaus. Ei siis ole hajuakaan onko jotain tapahtunut, joten väärin kysytty?Eikö päähän kohdistuneet tutkita vai muuttuiko säännöt jo?
Puljujärvi kävi koko vaihdon kuumana. Kieli suuhun ja boxiin.
Riippuu mitä tarkoitat tutkinnalla. Otteluvalvoja käy toki kaiken mahdollisen läpi, mutta kurinpitoon menee tilanteet jotka otteluvalvoja tulkitsee ottelurangaistuksen arvoisiksi.Eikö päähän kohdistuneet tutkita vai muuttuiko säännöt jo?