Ti 10.2.2009 Lukko - TPS

• 9 343
  • 53

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Näin se on. Tepsi otti kauden 17 tuurivoittonsa paskakasasta, mutta ei se haittaa.

Turha lähteä tuolle linjalle. Paikan päällä pelin nähtynä olen samaa mieltä Rokun kanssa, että peli oli todella heikkotasoinen.

Nyt Ohmi tarkkana : TPS oli kuitenkin heikkotasoisessa ottelussa parempi ja ansaitsi voittonsa.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turha lähteä tuolle linjalle. Paikan päällä pelin nähtynä olen samaa mieltä Rokun kanssa, että peli oli todella heikkotasoinen.

Nyt Ohmi tarkkana : TPS oli kuitenkin heikkotasoisessa ottelussa parempi ja ansaitsi voittonsa.

Juujuu. Lukko pelasi kauden huonoimman pelinsä ja Tepsi voitti. Ei asiaa tarvitse sen enempää selitellä, koska ilmeisesti molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Juujuu. Lukko pelasi kauden huonoimman pelinsä ja Tepsi voitti. Ei asiaa tarvitse sen enempää selitellä, koska ilmeisesti molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Tepsillä on vieraissa ymmärtääkseni niin härski sumppupuolustus/ohjaus (tilanteen salliessa korkea karvaus toki myös), että pelit menevät paskoiksi sikälikin. Pakkorako nykytilanteessa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin se on. Tepsi otti kauden 17 tuurivoittonsa paskakasasta, mutta ei se haittaa. Pääasia, että paskakasojen potkiminen jatkuu ja säälipleijaripaikasta pystytään taistelemaan loppuun asti.

Kiitos TPS.

Et sitten lukenut muuta kirjoituksestani kuin tuon ensimmäisen lauseen. Olisi kannattanut lukea, minähän kehuin siinä Tepsiä joka pelasi eilen kauden parhaan pelinsä minkä minä olen nähnyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy