Mainos

Ti 10.2.2009 Jokerit - Pelicans

• 7 410
  • 31

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mikä sitten sai Aravirran vaihtamaan Hovisen kylmänä pelaajana maaliin Kermanin 2. rangaistuslaukaukseen? Siksikö, että imasi 1. rankkarin, vaiko Aravirran "taktinen vastustajan harhautus" LOL!

Se, että Nikkilä ei ole ottanut varmaan ikinä yhtään rankkaria kiinni.

Jurgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä taidan olla ainoa täällä joka eri mieltä eilisestä pelistä? Itse olin ensimmäistä kertaa iloinen varmaan kolmeen kuukauteen kotipelistä lähtiessäni kotiin.

Ei se peli nyt mitään taidon riemuvoittoa ollut, mutta kerrankin jokerit yritti KOKO pelin hyökätä. Missään vaiheessa ei lähetty peruuttelemaan tai pelaamaan "varmasti" karvattiin, luisteltiin ja yritettiin kovaa koko peli. Välillä oli hieman sähellystä, mutta itselleni oli tärkeintä, että kerrankin yritettiin hallita peliä jollakin muulla tavalla kuin puolustamisella ja peruuttamalla, jopa mielestäni siinä onnistuen.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mä taidan olla ainoa täällä joka eri mieltä eilisestä pelistä? Itse olin ensimmäistä kertaa iloinen varmaan kolmeen kuukauteen kotipelistä lähtiessäni kotiin.

Et ole ainoa, kyllä täälläkin oli varsin tyytyväinen kotipelistä poistuja varsinkin kun vertaa eilistä tunnetta siihen vitutukseen joka oli Tappara pelin jälkeen. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Eihän tuo vielä ollut mitään veret seisauttavaa hyökkäys ilotulitusta mutta kuten sanoit niin ei tuo myöskään sitä passiivista odottelua ja oman maalin edessä makaamistakaan ollut. Riksman tosin ei ollut eilen tippakaan vireessä, no siitä huolimatta tuli voitti ja toivottavasti se Juusonkin vire löytyy jo ensi peliin sillä silloin vastassa on kivenkova ja taitava Kärpät, joka tosin otti eilen turpaansa Ilvekseltä kotonaan.

saluzci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä taidan olla ainoa täällä joka eri mieltä eilisestä pelistä?

Et ole. Hallilta pois kävellessäni ajattelin Pelikaanien fanien kannalta, jotta kyllä vituttaisi rankasti ja jypiläisfanien kannalta, sekä bluesfanien... jne.

Em:jen joukkueiden peli on monien mielestä viihdyttävää, taidollista, vauhdikasta jne..., mutta kun kolme pistettä jää saamatta, niin vitutus alkaa nousta kupoliin. Jokerit vie illasta toiseen muka laiskalla, seisovalla, höntsäilevällä, puolustavalla pelillä pisteet illasta toiseen (no ei aina...).

Katson todella mieluummin vaikka eilisen kaltaista peliä satakertaa mieluummin, kun siitä rapsahtaa ne kolme pistettä.

Kuoro senkun vaan valittaa Jokerien peliä viikosta toiseen. On se niin hemmetin väärin, kun joukkueemme vie runkosarjan ja kantaa pojan kotiin eilisenkaltaisella pelillä, on se niin vääri......

Eiköhän olisi jo aika alkaa itkemään tulevan perjantain pelin perään, miten se jo on hävitty, vai mitä?

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders

Sama. Pelicansin kolmannen maalin jälkeen tuli tuttu tunne, kun alkoi n. 2m dikki kasvaa otsaan, mutta onneksi Kerman pelasti illan rankkarillaan. Kävellessä autolle oli outo fiilis, kun ei tarvinnut lähteä raivon vallassa himaan. Josko tämä tästä vielä iloksi muuttuisi?

Riksmanin peli tosin huoletti eilen todella pahasti. Juuso oli kammottava.. Sai pelätä jokaista vetoa alusta lähtien, koska epävarmuus loisti varmasti areenan ylimmille penkkiriveille saakka. Toivottavasti miehen selkä on kunnossa, eilen ei siltä näyttänyt.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli tuossa eilen oltua katsomossa Jokerien pelissä ja täytyy kyllä ihmetellä tyyliä, millä Jokerit pelaa. Ei kyllä ole kovin lystiä katsottavaa, menestystä voi tulla mutta eilen meni 1 helppo maali ja peli oli menossa jatkoajalle..Ei tuo varmaan hirveän kauas kanna, mutta Riksmannilla voi olla saumat edetä hitusen pidemmälle kuin muuten. Surkea peli noin muuten, tosin molemmissa joukkueissa oli vikaa. Kerman laitto rl:t kylmästi kassiin ja pääsi hieman tuurillakin(?) leipasemaan kiekon yläkulmaan. Se riitti nyt melkolailla.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Riksmanin peli tosin huoletti eilen todella pahasti. Juuso oli kammottava.. Sai pelätä jokaista vetoa alusta lähtien, koska epävarmuus loisti varmasti areenan ylimmille penkkiriveille saakka. Toivottavasti miehen selkä on kunnossa, eilen ei siltä näyttänyt.

Tätä minäkin pelkään, en vain halunnut sanoa sitä tänne ääneen ettei se vain realisoituisi. Pitämällä asian poissa mielestä ehkä paha maailma ei huomaisi asiaa vaan se olisi ollut pelkästään vain jotain huonoa keskittymistä. Ehkä Juusokin keskittyi pelin aikana liikaa niihin nätteihin Cheer Up Teamin tyttöihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy