Ti 10.1.2012 Blues - Ilves

  • 8 925
  • 36

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Sointu viety ambulanssilla sairaalaan, kerrotaan twitterissä.

Mutta Kiitos ilves, hieno voitto ja hieno nousu!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Helvetin tärkeät pisteet! Kovin montaa positiivista asiaa tästä pelistä ei kyllä jäänyt käteen. Ilves viimeisteli tehokkaasti ja voitti pitkästä aikaa rankkarikisan, mikä on hyvä juttu-

Blues hallitsi kenttätapahtumia pari erää, vaikka ei esittänyt mitään kovin ihmeellistä, lähinnä peruspelaamista. Ilvekselle ei kuitenkaan tainnut siuntaantua yhtään hyvää maalintekopaikkaa tänä aikana. Kolmannessa sitten tuli pari paikkaa ja niistä hyvällä prosentilla maalit ja päästiin tasoihin.

Viime aikoina Ilves on jopa dominoinut pelejä, mutta ongelmana on ollut lähinnä surkea viimeistely, mutta tänään tuo kääntyi sitten päälaelleen. Wileniukselta hieno syöttö Marjamäen maaliin ja Pelliseltä todella hyvä vanhanaikainen. Hyvä että näille kavereille saatiin onnistumisia, koska niitä tarvitaan tulevissa peleissä.

Taisi olla Ilveksen tuuri, että Galbraith loukkaantui toisen maalin yhteydessä sillä tasoitusmaali meni turhan helposti Voldenille. Toivottavasti ei kuitenkaan käynyt pahemmin tanskalaiselle, vähän vaikutti siltä että nivuset olisi paukkunut.

Mutta, aika samalla kaavalla siis mentiin kuin edelliselläkin Espoon reissulla. Varmasti on tyytymättömiä Bluesin kannattajia ollut hallilla. (Kerrankin kun niitä siellä vähän enemmän oli)
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Oliko Huhtalan taklaus Sointuun törkeä ?
Seurauksesta rapsahtanee muutama peli kakkua.

Noh, mun värilasien läpi ei edes jäähyn arvoinen. (Siis jos se oli se ihan varsinaisen peliajan lopussa tullut).
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Taisi olla Ilveksen tuuri, että Galbraith loukkaantui toisen maalin yhteydessä sillä tasoitusmaali meni turhan helposti Voldenille. Toivottavasti ei kuitenkaan käynyt pahemmin tanskalaiselle, vähän vaikutti siltä että nivuset olisi paukkunut.

Mutta, aika samalla kaavalla siis mentiin kuin edelliselläkin Espoon reissulla. Varmasti on tyytymättömiä Bluesin kannattajia ollut hallilla. (Kerrankin kun niitä siellä vähän enemmän oli)

Minun nähdäkseni kiekko kyllä vaihtoi suuntaa jostakin pelaajasta eli ei veskarin piikkiin mennyt maali. Toki Volden oli ihan pihalla rankkareissa. Miten niin iso mies voi jättää maalista niin paljon tyhjää tilaa? Ja varmasti kävi pahasti Patrickille. Ei teiltä heltiäis loppukaudeksi joku teidän lukuisista veskareista?

Väkeä oli enemmän kuin normaalisti, mutta en mä nyt tiedä oliko siellä Bluesin kannattajia normaalia enempää. Ilmaiseksi sisään päässeitä Sijan kanta-asiakkaita tais olla yläkatsomot täynnä. Mutta joo, vituttaa kyllä ja raskaasti. Ei pelkästään tämä peli vaan kokonaisuus jonka osa se oli (taas kerran housuunpaskominen kun johdetaan kahdella maalilla, lisää ukkoja sairastuvalla ja jengin tärkeimmästä päästä, kuuden sakki karkaa, Varakas ja Talaja HIFKiin).
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihan hirveetä paskaa

Pelistä ei viitsi edes sanoa mitään, niin surkeatasoinen se oli - etenkin kotijoukkueelta. Jos joutuisi tällaista katsomaan koko kauden, jäisin himaan. Ai mutta viime kaudella jouduttiin! Ja mä kun luulin kohelluskiekon siirtyneen Matikaisen mukana Helsinkiin, mutta ei kai sitten.

No, tän siitä saa kun on kaksi kärkiketjua telakalla ja ykkösveska ties missä. Ykkösveskaajan korvaajakin loukkaantui nätisti, joten Varakkaalle ekstrabonusta: ei ainoastaan tasoitusmaalin kämmäämisestä vaan oman veskan loukkaantumiseen johtaneen tilanteen synnyttämisestä.

Tää on meidän blegi.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
MTV3:n uutinen.

Kyseessä siis tuo ajassa 60:00 tapahtunut taklaus.

Jep, eli Sointu oli siinä selkä laitaa vasten, kun Huhtala taklas olkapäällä rintakehään, ei mun mielestä edes kovalla vauhdilla. Oli vaan niin huonosti vastaanotettu/muuten osu huonolla tuurilla pahaan paikkaan. Jos ei olis sattunu, ei olis tullu jäähyäkään.

Ei mitään sen ihmeempää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Minun nähdäkseni kiekko kyllä vaihtoi suuntaa jostakin pelaajasta eli ei veskarin piikkiin mennyt maali. Toki Volden oli ihan pihalla rankkareissa. Miten niin iso mies voi jättää maalista niin paljon tyhjää tilaa? Ja varmasti kävi pahasti Patrickille. Ei teiltä heltiäis loppukaudeksi joku teidän lukuisista veskareista?

Ok, omille verkkokalvoille ei tallentunut tuo osuma mutta se kyllä selittäisi muuten helpohkosti uponnutta maalia. Maalivahteja meiltä löytyy kyllä, sopiskos jos jätettäis toi Wiikman suoraan Baronalle?


Väkeä oli enemmän kuin normaalisti, mutta en mä nyt tiedä oliko siellä Bluesin kannattajia normaalia enempää. Ilmaiseksi sisään päässeitä Sijan kanta-asiakkaita tais olla yläkatsomot täynnä.

Juu, tähän vähän viittasinkin. Bluesin kannalta olisi ollut hyvä järjestää noille satunnaiskatsojille kunnon näytös, mutta ei tuota peliä kyllä voi hyvällä tahdollakaan sellaiseksi kutsua.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Maalivahteja meiltä löytyy kyllä, sopiskos jos jätettäis toi Wiikman suoraan Baronalle?

Kyllähän se ihan mukiinmenevästi pelasi, sitä Bluesin toisen maalin imaisua lukuunottamatta. Jättäkää vain. Lujempi luotto minulla siihen olisi kuin Voldeniin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllähän se ihan mukiinmenevästi pelasi, sitä Bluesin toisen maalin imaisua lukuunottamatta. Jättäkää vain. Lujempi luotto minulla siihen olisi kuin Voldeniin.

Joo ei toki ollut Wiikmanin huonoimpia pelejä, hän vain olisi se molari jonka itse noista maalivahdeista myisin pois. Jatkaisin mieluusti kauden loppuun Aittokallio-Toskala -kaksikolla.

Jos vielä peliin palaan sen verran, että sai Erikson kohtuu ilmaisen syöttöpisteen Bluesin viimeiseen maaliin. Ilves voitti aloituksen ja Jokipakalta tuli karmea purkuyritys suoraan Hakanpään lapaan, joka sitten ampui sydämensä kyllyydestä. Ei tuolla toki mitään merkitystä ole, mutta tarttui vain silmään.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Ja vielä sen verran eilisestä, että Ilveksellä oli oikein hyvä faniporukka siellä Bluesin fanikatsomoa vastapäätä olleessa alakatsomossa. Pieneen kokoon nähden ääntä lähti oikein hyvin ja ennen kaikkea jaksoivat kannustaa läpi ottelun. Peukku vielä ulostalutetulle Galbraithille annetuista taputuksista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös