Ti 1.6.2021 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 73 844
  • 1 573
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Joku näistä sukua kenties Teppo Winnipegin joukkuekaverille Patrig Laineelle?
Teppovinnipek ja Kristofferkolumpus on tällä hetkellä etsimässä tuota Lainetta. Juuri tuli raporttia, että löytyivät veljensä Riston kanssa Intiasta eivätkä muista mitä on jääkiekko.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Jos Lidlin paistopisteellä kerran käyt, niin älä unohda valkosipulipatonkia. Tuoretta ja pehmeää sellaista.
Itselle ne paistopisteen hot dogit on lemppareita. Siihen ketsuppia, sinappia ja kurkkumajoneesia päälle, ja kylmä Sprite.
 

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Harmittavasti kiitos toisen erän kahden nopean malin takia britit ovat niinkin isoin luvuin tappiolla kuin maalein 2-6. Tosin hieman muutoin ajatellen tilanne voisi oll mitä vain luokkaa 0-4, 1-4 tai 2-4 briteille.

Toimitsijalinja oli kyllä yhdessä Tetlowin ja Bertsyn kehimisessä ja jäällä makoilussa sieltä jostakin kaljaliigasta lähtöisin. Siihen vielä Alatalo kävi tönäisemässä eikä edes tullut jäähyä Tetlowin jäädessä jäähän makaamaan.

Päätöserään mennessä ihme on edes nykyisten tappiolukujen säilyminen briteille heti kun etu palasi Ristimaalle.
 
Suosittelen kokeilemaan myös itse kehittelemiäni leipiä:

Ohje:

1. Tarvitset kaksi ruisleipää (itse käytän Vaasan täysjyväruisleipää)
2. Päälle voileviä
3. Sitten kaksi kinkkusiivu per leipä
4. Kinkun päälle ketsuppia
5. Juustoa leivän päälle niin, että ketsuppi jää juuston alle.
6. Päälle mausteeksi pizzamaustetta.
7. Mikroon 50 sekunttia
8. Juomaksi maitoa!
9. Nauti!

Studio-osiot ovat näissä kisoissa vähän laimeita. Toki katson MTV3:n lähetystä, joka on todella tylsä mainoksineen. Päästöserässä Suomi tasoittanee ja 2-2 tilanteessa mennään jatkoille.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Molarit on kyllä isoja äijjiä.

Ainakin Belfourilla oli äijjäily kovalla tasolla. Richard Ullbergista en ole kuullut viime aikoina, mutta oli joitain vuosia sitten lupaava äijjä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Onko näin, että Kanada tarvitsee 3 pistettä päästäkseen jatkoon? Jos varsinainen peliaika päättyy tasalukemiin, niin pitää toivoa, ettei jatkoajalla nähdä kovin pahoja turhautumisia.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Suosittelen kokeilemaan myös itse kehittelemiäni leipiä:

Ohje:

1. Tarvitset kaksi ruisleipää (itse käytän Vaasan täysjyväruisleipää)
2. Päälle voileviä
3. Sitten kaksi kinkkusiivu per leipä
4. Kinkun päälle ketsuppia
5. Juustoa leivän päälle niin, että ketsuppi jää juuston alle.
6. Päälle mausteeksi pizzamaustetta.
7. Mikroon 50 sekunttia
8. Juomaksi maitoa!
9. Nauti!

Studio-osiot ovat näissä kisoissa vähän laimeita. Toki katson MTV3:n lähetystä, joka on todella tylsä mainoksineen. Päästöserässä Suomi tasoittanee ja 2-2 tilanteessa mennään jatkoille.
Ketsuppi on lapsille!
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Biäni kamppi Ojamäkeen, mutta mitäpä noita viheltämään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ketsuppi on lapsille!

Periaatteessa näin, mutta olen sittemmin ollut taipuvainen löytämään ketsupin tomaattiselle hapokkuudelle muita sovellutuksia. Tomaatti, etikka, suola ja sokeri eivät kuitenkaan mielestäni rajoitu lapsille, joten miksi niiden yhdistäminenkään?
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös