Ti 1.6.2021 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 73 829
  • 1 573

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Muistan ikuisesti, että juuri NHL2000:ssa Samilla oli merkitty kerran ”kivespussivamma”... kutsuttiin isoveljen kanssa sen jälkeen sitä Kivespussi-Kapaseksi.
Muistoja! Edelleen paras opening myös ja tykkäsin kun oli kuumia ja jäässä olevia pelaajia.




Vähän on turhan kovan oloinen tuo Venäjä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muistan ikuisesti, että juuri NHL2000:ssa Samilla oli merkitty kerran ”kivespussivamma”... kutsuttiin isoveljen kanssa sen jälkeen sitä Kivespussi-Kapaseksi.
Tuo oli aika yleinen vaiva tuossa änärissä, kaverien kanssa samalle hihiteltiin. Tuossa pelissä oli muuten mahdotonta pelata Eric Lindrosilla ottelua loppuun kun kaveri loukkantui aina viimeistään toisessa erässä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Seiderilla "lipsahti" kiekko keskialueelle vielä tuossa lopun ylivoimatilanteessa. Jänskättääköhän Kanadan poikia tällä hetkellä?
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Peltonen ja Söderman eivät ole enää puheväleissä
"Hei, älä viitsi olla tollanen."
"...."
"Mennään pelin jälkeen hotellin. Puhutaan."
"......"
"Jos vuokrais huonepalvelusta vaikka jonkun leffan."
"Sä..sä et kuuntele mua enää."
"Mitä nyt taas?! Kun mä huusin vaihto, niin siellä oli ihan normaali määrä pelaajia kentällä."
"Sun elämässä ei ole enää muuta kuin jääkiekko. Mä tunnen, että mulla ei oo enää tilaa sun elämässä."
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei Kapanen kuitenkaan Amin Asikaiakatsetta vielä osaa. Sen kanssa olis ahdistava olla tuojotuskilpailussa.

En oikein tiedä mitä pelistä pitäisi odottaa. Kanada-Venäjä olisi toisaalta mielenkiintoinen.

On kyllä. Katse. Mutta oli se vaan poijjaat hieno kesäkuun alun puolen yön taite kohta päivälleen 15 vuotta sitten kun Amin pudotti Sylvesterin vieraalla maalla.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Muistoja! Edelleen paras opening myös ja tykkäsin kun oli kuumia ja jäässä olevia pelaajia.




Vähän on turhan kovan oloinen tuo Venäjä.

Toi liukuminen tossa laidalla. Vau. En oo varmaa koskaan edes kokeillut tota introa etsiä.

Mulla oli lukion kirjotukset 2000 keväällä ja koko lukuloman hakkasin tuota. Tulokset oli sen mukaisia. Siis niissä kirjoituksissa.
 
Ohhoh, kamalaa natsiläppää koko ketju täynnä!

Törkeää!


Yritetään sentään pitää kiinni inhimillisyydestä ja ihmisarvosta, eikä naureskella tragedioille ja tarpeettomille kuolemille!


Mitä pahaa tohtori Göbbels on muka teille tehnyt?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ohhoh, kamalaa natsiläppää koko ketju täynnä!

Törkeää!


Yritetään sentään pitää kiinni inhimillisyydestä ja ihmisarvosta, eikä naureskella tragedioille ja tarpeettomille kuolemille!


Mitä pahaa tohtori Göbbels on muka teille tehnyt?
Ollaanpa tarkkana siellä ghettossa: Pitaa pahaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Muistoja! Edelleen paras opening myös ja tykkäsin kun oli kuumia ja jäässä olevia pelaajia.




Vähän on turhan kovan oloinen tuo Venäjä.

Tuohon aikaan vielä noihin introihin panostettiin. Hienoa aikaa, ja tuli tuotakin hakattua. Olikohan NHL 97, missä joistain pelaajista pystyi katsomaan videoklippejä. Muistan vieläkin Patrick Royn haamuhanskan selin kenttään päin, jonka katsoin n. 1500 kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös