Kerran taisi kopauttaa kevyesti kypärään taklaustilanteen jälkeen. Tuomari seisoi vieressä ja varmasti näki tilanteen, mutta ei reagoinut. Louhivaara kävi vähän Bomanille tilanteen jälkeen myös itkemässä mutta eipä tuollakaan ollut vaikutusta.
No jos vaan kevyesty poikkarilla kopauttaa kypärään niin eihän se sitten mitään.
Aika paljon täällä taas saatu vääntöä siitä kumpi kahvaa enemmän. Itse en nähnyt kuin ensimmäisen erän ja siinä kyllä molemmat harrastivat kahvaamista ja estämistä ihan samalla tavalla. Se taitaa vaan olla sellainen juttu, että kun on kaikenmaaliman medioissa ja jatkoajassa päätetty, että JYP on kahva-saatana niin sitten omien suosikkien saman asian harjoittaminen menee kummallisesti silmien ohi. Noh samapa tuo minulle. Jokainen uskokoon mitä uskoo. Se ei ole minulta pois.
Mutta siis, ekan erän vain näin ja se oli minun mielestä JYPiltä ihan hyvää peliä, vaikakkin ne maalit jäivät taas puuttumaan. Ilmeisesti loppupelinkin aikana paikkoja oli vaikka muille jakaa, mutta nyt oli robottien systemupdateen ilmeisesti jonkunlainen bugi päässyt ja näin maaleja ei osattu tehdä. Eipä tässä. Onnea Lukolle, ensimmäistä kertaa kaatui JYP tällä kaudella toista kertaa putkeen. Kriisiä pukkaa voivoivoi jne....