Ti 1.12.2015 CHL: Blues - Kärpät

  • 6 389
  • 37

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
Eipä sillä kuten sanoin n. toistakymmentä peliä ole paljon ollut annettavaa jäällä. Kyllä Blues on eteenpäin mennyt ihan muiden pelaajien ansiosta. Jotkut osaa katsoa peliä.

Vähän kuin Jukka Tammella ei ollut väliä nevah foget ysivitosessa

- - -

Miten Antti Lehtonen pelasi? Ilmeisesti toinen maali menee hänen piikkiinsä?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Sinällään mua ei yllätä että Kärpät on kadonnut Laten näpeistä. Ihan samalla tavallahan se hukkasi joukkueen otteestaan viimeisellä Blues-kaudellaan.

Ei taida toi auktoriteetti olla Laurin vahvimpia puolia?
 
Vähän kuin Jukka Tammella ei ollut väliä nevah foget ysivitosessa
Oletko katsonut joka pelin? Vai heitätkö ihan mutua?

Sinällään mua ei yllätä että Kärpät on kadonnut Laten näpeistä. Ihan samalla tavallahan se hukkasi joukkueen otteestaan viimeisellä Blues-kaudellaan.
Näinp. Siellähän oli jotain ongelmaa jo ilmeisesti ennen kauden alkua. Lauri "kiekko tolpasta ulos, sisään, voitan mestaruuksia ylivoimaisella materiaalilla just ja just" Marjamäki. ;) Saas nähdä miten käy maajoukkueessa.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Noh, Kärpät nousi Sparta Prahaa vastaan samanlaisesta tilanteesta jatkoon, voi se nousta tästäkin. Pelin alku oli täyttä Kärppä myllytystä, mutta tuo alku jo näytti, että maalinteko on taas vaikeata. ja varsinkin kun Bluesin maalissa oli erinomainen Kaapo Kähkönen. Mielestäni Kärpät ei ollut aneeminen eikä surkea. Blues vain taisteli erinomaisesti. Ja pelihän oli viihdyttävä ja jännittävä. Kärppien maalinteko-ongelmaa kuvastivat hyvin Ikosen tuhruilu peli alussa ja Kähkösen torjunta Ahon läpiajossa pelin lopussa. Mutta kaiken kaikkiaan ennakkoasetelmien vastainen lopputulos ja kättä lippaan Bluesin Joukkueelle. Enkä vittuile yhtään, korkeintaan omille: Liigan köyhät voitti kaikkein rikkaimmat. Nyt on yli puoli Suomea onnessaan.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Siis peli oli hyvä, Kaapo huikea alussa, hieno ilta kaikin puolin.

En halua mitään analyysiä tehdä sen kummemmin. Kunhan nautin näkemästäni.

Blues ei vaan luovuta. Ikinä.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
Oletko katsonut joka pelin? Vai heitätkö ihan mutua?

Tammi pelasi MM95 nolla peliä. Silti oli tärkeä palanen mestaruusjoukkuetta, tärkeämpi kuin moni kentällä ollut.
 
Tammi pelasi MM95 nolla peliä. Silti oli tärkeä palanen mestaruusjoukkuetta, tärkeämpi kuin moni kentällä ollut.
Luetun ymmärrys?! Minä kirjoitin "Eipä sillä kuten sanoin n. toistakymmentä peliä ole paljon ollut annettavaa jäällä. Kyllä Blues on eteenpäin mennyt ihan muiden pelaajien ansiosta. Jotkut osaa katsoa peliä." johon sinä vastasit tuolla "Vähän kuin Jukka Tammella ei ollut väliä nevah foget ysivitosessa".. kysyin, että montako peliä olet nähnyt? Tarkoittaen tietenkin Bluesin pelejä.. että miltä pohjalta teet tuollaisen vertailun. Kuinka vaikeaa se nyt olikaan sinulle tämä asia? Ja huomaa, että puhuin kentällä olemisesta.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Sinällään mua ei yllätä että Kärpät on kadonnut Laten näpeistä. Ihan samalla tavallahan se hukkasi joukkueen otteestaan viimeisellä Blues-kaudellaan.

Ei taida toi auktoriteetti olla Laurin vahvimpia puolia?

Kyllä, me ollaan hävitty tää sarja ja me ollaan hävitty tää kausi! Onneksi esim narrivalmentajat voittivat vuoden 2002 jälkeen kaikki mestaruudet ja Ara, Alatalo(Kärpissä) ja vaikkapa Lukon valmentajat ovat vetäneet parhailla materiaaleillaan mestaruuksia pilvin pimein!

Äly hoi älä jätä! Vai mitä salskeakane?
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Sinällään mua ei yllätä että Kärpät on kadonnut Laten näpeistä. Ihan samalla tavallahan se hukkasi joukkueen otteestaan viimeisellä Blues-kaudellaan.

Ei taida toi auktoriteetti olla Laurin vahvimpia puolia?

Voi luoja, kuitenkin kahdelta viimeiseltä kaudelta kannu. No, provohan tuo oli mutta näköjään jokun siihenkin tarttui.

Hieno kiekkoilta. En elättele toiveita mitalipeleistä, en pudotuspeleistä enkä suoraan sanottuna edes kauden pelaamisesta loppuun. Siksi nyt onkin niin helppo nauttia jokaisesta hyvästä erästä ja jokaisesta voitetusta ottelusta.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikeimman kautta, jos silloinkaan. Lauantain piristyminen näyttää nyt vain pieneltä poikkeamalta nykyvireestä. Kaksi maalia on sama, kuin Spartaa vastaan. Kiinni otettavissa kyllä. Toisaalta Bluesin tarvii ehdä viikon päästä ensimmäinen maali ja se on aikalailla siinä. Pimeetä on ja vaikeaa on. Toki naapurin ongelmat on hiukan eri kokoluokkaa. Siksipä ei viiti kauheasti valittaa. Nyt ei hirveästi harmita, kun en päässy paikalle.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
Luetun ymmärrys?! Minä kirjoitin "Eipä sillä kuten sanoin n. toistakymmentä peliä ole paljon ollut annettavaa jäällä. Kyllä Blues on eteenpäin mennyt ihan muiden pelaajien ansiosta. Jotkut osaa katsoa peliä." johon sinä vastasit tuolla "Vähän kuin Jukka Tammella ei ollut väliä nevah foget ysivitosessa".. kysyin, että montako peliä olet nähnyt? Tarkoittaen tietenkin Bluesin pelejä.. että miltä pohjalta teet tuollaisen vertailun. Kuinka vaikeaa se nyt olikaan sinulle tämä asia? Ja huomaa, että puhuin kentällä olemisesta.

Tai vaihtoehtoisesti kommentti siihen että Blues on mennyt eteenpäin muiden ansiosta. Mutta antaa olla, jos helpottaa niin sovitaan että mä olin väärässä enkä ymmärrä lukemastani tai mistään muustakaan mitään.
 

Gurkha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei sitä Bluesin toista maalia voi yksiselitteisesti moken piikkiin laittaa. Ehkä otettavissa peittämällä, mutta toisaalta kova ja tarkka laukaus. Ei maalivahti työskentelyssä ollut mitään moittimista. Monessa muussa asiassa sitten taas olikin, mutta Bluesille onnittelut voitosta! Hmm neljästä viime pelistä kolme peliä kiikareilla......
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Voi luoja, kuitenkin kahdelta viimeiseltä kaudelta kannu. No, provohan tuo oli mutta näköjään jokun siihenkin tarttui.

Ota se provona jos välttämättä haluat. Kuitenkin, kaikki tietävät että Latella ei viimeisellä kaudellaan ollut Bluesin joukkue todellakaan näpeissään. Jos nyt Kärpissä tilanne alkaa näyttää samalta (ja tähän siis jos, koska en minä ole juuri kärppien peliä katsonut, kunhan lueskelen kärppäfanien kommentteja täällä), niin jotainhan siinä Latessa ja viimeisessä kaudessa täytyy olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös