Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tappara tappoi siistilla tavalla alivoiman, ei Saipalla nyt oikein lahde
Ehkä surkein 5min yv, mitä olen ikinä nähnyt. Mitä vittua SaiPa?!
Pospisil taisi saada perille asti, Meskanen pakin jalkoihin. Oliko alkupuolella joku yritys?Oliko YKSI laukaus vitosella?
Ehei lähelläkään...Kaikkien aikojen paskin 5min ylivoima missään jääkiekkosarjassa?
SaiPan olis pitäny kerran ottaa kunnolla viisikko kasaan ja tulla järjellä ylös. Meni ihan vaan kiireessä puskemiseksi purkujen jälkeen kuin aika loppuisi.Hahaa saatana. SaiPa 5 minuuttia yv ja yksi paikka. Hienosti pelaa kyllä Tappara. Tylyä vieraspeliä.
Ainako Porista tullaan patemaan, siella on kaikki paremmin. Antakaa muillekin mahdollisuusEhei lähelläkään...
Ei tuo ole paitsio, koska HIFK:n pelaaja pelasi kiekon itse viivan yli kun viimeisenä pelasi kiekkoa.Katsoin pysäytyskuvana ton Puustisen tasoitusmaalin että oliko paitsio. Jypin mies oli luistimineen viivan yli kokonaisuudessan ennenkuin kiekko oli viivalla eli kyseessä oli paitsio.
Niin on turpaanvedoistakin.Noista on loppunut uria
Ei tuo ole paitsio, koska HIFK:n pelaaja pelasi kiekon itse viivan yli kun viimeisenä pelasi kiekkoa.
Tällöin pelaaja ei ole paitsiossa vaikka olisi alueella ennen kiekkoa.
Tuomareilta täysin oikein vihelletty tilanne.
No tässä tapauksessa kyllä ei oo muilla mitään palaa ;)Ainako Porista tullaan patemaan, siella on kaikki paremmin. Antakaa muillekin mahdollisuus
Hyva etta ottivat pois, nuo on muuten tilanteita joissa peli voi karata kasista. Toki jossittelua koska Merela ei antanut paljoa muita vaihtoehtoja kuin nostaa tassua ylosMerelältä aika törkynen kolaus, mutta posia tuomareille, että tuomitsi jäähyn tilanteesta. Lukko-pelin tuomaroinnilla olis viittoiltu ylös sieltä ja ihmetelty ku pelissä kostonkierre vaa kovenee.
Samaa luulin aivotärähdykseen johtaneesta päähän taklaamisesta, mutta mistä näitä tietää.Hyva etta ottivat pois, nuo on muuten tilanteita joissa peli voi karata kasista. Toki jossittelua koska Merela ei antanut paljoa muita vaihtoehtoja kuin nostaa tassua ylos
Kyllähän tuo oli paitsio. Jos HIFK:n pelaaja olisi kuljettanut tai syöttänyt kiekon omalle alueelle, se ei olisi ollut paitsio.Ei tuo ole paitsio, koska HIFK:n pelaaja pelasi kiekon itse viivan yli kun viimeisenä pelasi kiekkoa.
Tällöin pelaaja ei ole paitsiossa vaikka olisi alueella ennen kiekkoa.
Tuomareilta täysin oikein vihelletty tilanne.