No hieman sanoisin että jopa tuuria ollut.Itseasiassa.. Puolustushan toimii, kun pyörityksesyä huolimatta ei maaleja ole tullut kuin yksi.
En ole lainkaan huolestunut. Pitkään oli sivussa täysipainoisesta harjoittelusta ja peleistä. Eikä pari edellistä matsia huonoja olleet, vaikka onkin vielä kaukana parhaasta tasostaan.Kyllä on Lassila isoissa vaikeuksissa kentällä. Taitaa Pera lunastaa kakkossentterin tontin aika pian
Juomat pullosta valunut rinnuksille. Jotain hartsporttia.Mikä tos Vitolssi paidassa on? Oli jo edellisessä pelissä tota keltasta. Voittavaa paitaa ei vaihdeta tai pestä?
"Kun hyökätään, niin hyökätään ja kun puolustetaan, niin puolustetaan"Hyökkäys on paras puolustus
Kun kiekko itsellä silloin se ei ole vastustajalla.
Mitäs muita samanlaisia ja päteviä viisauksia on?
Oli se ihan puhtaan valkoinen kun peli alkoi, tai näin olin näkevinään. Olen miettinyt samaa, kun on niin kusen keltaista joka pelissä missä pelannut. Voisko olla urheilujuomaa?Mikä tos Vitolssi paidassa on? Oli jo edellisessä pelissä tota keltasta. Voittavaa paitaa ei vaihdeta tai pestä?
Moraalinen ykkösentterihän tuo jo nyt on, Naten poissaollessaKyllä on Lassila isoissa vaikeuksissa kentällä. Taitaa Pera lunastaa kakkossentterin tontin aika pian
Jos joku ei muista tuosta voi tarkistaa"Kun hyökätään, niin hyökätään ja kun puolustetaan, niin puolustetaan"
Muistatteko, miten jatkui?
Toisaalta erän viimeinen kolmannes oli enemmän JYPin hallintaa. Ei tuo nyt toivottomalta näytä.Aika selviytymistähän tuo JYPiltä oli. Kiekollinen peli roiskimista. Lukolla aika kaunista vauhtikiekkoa
Itse en ole nähnyt peliäkään tällä kaudella, niin ihan uteliaisuudesta kysyn kommentoinnin perusteella, että voiko JYPin sanoneen olleen yhdessäkään pelissä pelillisesti parempi joukkue?