finnishninja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gunnilse IF
Tselevä. Itselläni tuli ensimmäisenä mieleen raha-automaatti yhdistys.. enkä osannut sitten millään yhdistää ry:ä HPK:n, joten siitä hämmennys. Toisekseen, kysymykseni oli ihan asialinjalla, sillä olen todella pihalla Jokereiden jutuista. Jantusen ja Sjögrenin (molemmat vanhoja Frölundan miehiä) hankinnat vetivät tosin minut tänne nuuskimaan ja juttuja lukiessani on herännyt mielenkiinto moniin kysymyksiin jotka ovat suurimmalle osalle Jokeripoppoosta selvää ja arkea, mutta minulle taas mustia aukkoja.
Näistä Hjalliksen rahna-asioista sen verran, että siitä spekuloitiin aika paljon Ruotsissa AIK-projektin aikana. Joidenkin tahojen mukaan Hjallis oli valmis sijoittamaan paljon projektiin, muttei pystynyt omistussuhteiden johdosta sitä tekemään. Yleinen mielipide (kuten myös minun) oli taas se, että Hjallis sovitti AIK:n tulot ja menot yhteen, osti ne pelaajat (mm. Sjögrenin) joihin AIK:lla oli varaa ja myi vanhat parrat jotka vaativat enemmän kuin mihin seuran varat edellyttivät. Elikkä ei ollut Hjalliksen varoista kiinni, vaan AIK:n.
Näistä Hjalliksen rahna-asioista sen verran, että siitä spekuloitiin aika paljon Ruotsissa AIK-projektin aikana. Joidenkin tahojen mukaan Hjallis oli valmis sijoittamaan paljon projektiin, muttei pystynyt omistussuhteiden johdosta sitä tekemään. Yleinen mielipide (kuten myös minun) oli taas se, että Hjallis sovitti AIK:n tulot ja menot yhteen, osti ne pelaajat (mm. Sjögrenin) joihin AIK:lla oli varaa ja myi vanhat parrat jotka vaativat enemmän kuin mihin seuran varat edellyttivät. Elikkä ei ollut Hjalliksen varoista kiinni, vaan AIK:n.