Thomas Grégoire – täsmävahvistus

  • 105 141
  • 522

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sanoisin, että aika kovasti sanottu. Tikkanen oli parhaimmillaan aivan jäätävä ja suoritusvarmuudeltaan aivan liigan ykkösmiehiä.
No mulle ei toi TikkasHarri koskaan näyttäytynyt minään erikoisena pakkina. Eikä välihyökkääjänä. Sellainen Liigan kolmosparin pakki parhaimmillaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mize

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tikkanen oli luotettava pelaaja. Ei mikään tähti mutta tärkeä pelaaja Lukossa ja harvoin pettikään.

Mä venttaan Gregoiresta pykälän verran parempaa pelaajaa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tikkanen oli luotettava pelaaja. Ei mikään tähti mutta tärkeä pelaaja Lukossa ja harvoin pettikään.

Mä venttaan Gregoiresta pykälän verran parempaa pelaajaa.
Gregoiren habituksessa on paljon samaa kuin Tikkasessa, mutta kyllä tämä Tikkanen 2.0 on paljon räväkämmän oloinen tapaus parin pelin otannalla. Ei Lukon puolustus ainakaan Gregoiren kanssa ole huonompi, kuin ilman häntä ja alku on ihan lupaava. Ja oli se maalikin tänään jo lähellä pariin otteeseen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tikkanen pelasi 4kpl yli 20 pisteen kautta Lukossa, oli kannattajien suosikki, 6 kautta Lukossa ja majuunkin pääsi kokeilemaan.

Kärsivällinen pitää olla Gregoiren kanssa, mutta olen kärsivällinen myös sen suhteen että nostaisin Tikkasen edelle vielä kahden pelin jälkeen :)
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsotaan nyt ensin edes 10 ottelua. Tänään Gregoire pelasi hyvän ottelun, mutta vastuskin oli kevyttä luokkaa.

Ensi viikolla on pari lämmittelymatsia lisää aikaa hakea tuntumaa, sitten kärkipään kamppailu Tapparaa vastaan.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tikkanen pelasi 4kpl yli 20 pisteen kautta Lukossa, oli kannattajien suosikki, 6 kautta Lukossa ja majuunkin pääsi kokeilemaan.

Kärsivällinen pitää olla Gregoiren kanssa, mutta olen kärsivällinen myös sen suhteen että nostaisin Tikkasen edelle vielä kahden pelin jälkeen :)
Tää se Tikkanen oli oikeesti helvetin hyvä ja minua harmittaa et häntä verrataan jätkiin ketä tehnyt sitä duunia.... yks parhaita allaround pakkeja Lukossa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoisen oloinen pelaaja. Pientä haparointia ollut välillä, mutta toisaalta vaikuttaa taitavalta pelaajalta, joka hakee ahnaasti maaleja. Pari kertaa viiletti saarijärvimaisesti hyökkäyksen kärkenä.

Vaikuttaisi sopivan ennen kaikkea Lukon strategiaan. Vaikka puolustukseen tarvitaan toki monipuolisuutta, niin vielä tärkeämpää on säilyttää hyvä kiekollisen pelin taso. Ainakaan itse en kaipaa anttijaatismaisia perusluutia, jotka hoitavat oman tonttinsa mutta hidastavat väistämättä peliä.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tikkanen oli luotettava pelaaja. Ei mikään tähti mutta tärkeä pelaaja Lukossa ja harvoin pettikään.

Mä venttaan Gregoiresta pykälän verran parempaa pelaajaa.
Tietenkin minäkin odotan parempaa, mutta vaikka tulis Harri Tikkanen niin se olis ja helvetillinen jo kova lisä Lukon pakistoon. Tikkanen ei laistanut työn teosta vaikka moni tuntuu muistavan väli hyökkääjänä. Tikkanen pelas oman pään myös hyvin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ei tosiaan ketjun varsinaista aihetta, mutta itse toivottaisin Lukossa parhaimpien aikojen Harri Tikkasen aivan koska tahansa takaisin.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tosiaan ketjun varsinaista aihetta, mutta itse toivottaisin Lukossa parhaimpien aikojen Harri Tikkasen aivan koska tahansa takaisin.
Tämähän se. Itseä harmitti, että Harria käytettiin huonossa valossa vertauksessa. Jos tämä puolustaja yltää Tikkasen tasolle niin se on kova ja lupaa pitkää kevättä meille.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Aika paljon kulmikkaampi liikkuessa kuin odotin, kuitenkaan ei niin iso kaveri ole. Veto on aika hyvä kaverilla ja syöttö lähtee aika tarkasti.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Onkohan pelannut joskus hyökkääjänä, liikkuu meinaan siihen malliin kun kiekko on hyökkäyspäässä että tietämättä ei uskoisi puolustajaksi.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Helppoo ja kivaa, Matushkin Who?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös