Thomas Draperin ensi kausi?

  • 2 314
  • 11

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Onko kellään tietoa mihin kaikkialle Blues yrittää miestä kaupitella? Ja onko kukaan ollut erityisen kiinnostunut?

Olen näetsen antanut itselleni kertoa, että ainakin SaiPan kanssa ovat neuvottelut käynnissä. Vaikka vuokrahinta saataisiinkin Sputnik-budjetille sopivaksi, niin en - viime kauden perusteella - oikein tiedä mitä tästä suunnitelmasta ajattelisi? Onko kyseessä kokenut ja tasokas ammattimies vai jo ylihintainen "kehäraakki" (muistan toki, että loukkaantuminen sotki miehen viime kautta, mutta silti)?
Enkä tässä vaiheessa edes viitsi pohtia Draperin mahdollista motivaatiota "palata" pikkuseuraan.

Mahdollisesti kyseessä on vain yksi huhu tässä huhujen suunnattomassa myllyssä, mutta lämpimikseni silti kyselen...
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Thomaksella on toinen jalka haudassa. En jaksa uskoa, että hänet joku ostaisi. Pietarinkadulle Myllyksen kaveriksi vaan.

Että näin.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietoa ei ole,mutta arvaus/huhu on se että Tihonov haluaa Draperin Sveitsiin.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Kyllä Draperillä vielä käyttöä on jos joku miehen vaan uskaltaa palkata. Bluesissa mieheen kohdistui aivan liian suuret ennakko odotukset ja puolustuskin oli paria astetta huonompi, mitä Lukolla oli silloin Draperin aikana. Draper vaatii eteensä kurinalaisesti ja järjestelmällisesti pelaavan puolustuksen, niin silloin tulee hyvää jälkeä.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Viestin lähettänyt käyttäjä Mickey
Thomaksella on toinen jalka haudassa. En jaksa uskoa, että hänet joku ostaisi. Pietarinkadulle Myllyksen kaveriksi vaan.

Jo kolmas maalivahti jota sä Mickey sanot kehäraakiksi. Taidat olla joku ikuinen maalivahtilupaus, josta ei ikinä tullut mitään eikä ketään. Vai oletko kenties Jouni Rokama? Kukas se on se Suomen ehdoton huippumolari, kun muut ovat kehäraakkeja?
Että näin.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En mä usko...

..ice71, mä luulen että toi mikkihiiri on enemmänkin katkeroitunut Hilppa Halme... Mutta toi heitto oli kyllä hyvä...:)

-TommyT-
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Dexu:

Turhaan laitat kaikkea Espoon puolustuksen piikkiin... tosiasiassa Lukolla kyllä oli kurinalaisempi puolustus, osin pelitaktisista eroistakin johtuen. Mutta näkihän sen nyt korvallakin, että Tompan viime kausi oli valovuosien päässä siitä edellisestä Lukko-kaudesta.

Luultavasti lähtee jonnekin Sveitsiin... SM-liigassa tuskin löytyy ottajia, ainakaan Draperin/Bluesin haluamalla hinnalla...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Ei se raha vituta vaan se menestymättömyys

Luulenpa jos Blues joutuu osan Tompan ensi kauden palkasta maksamaan, vituttaa se kuitenkin Jussia reilusti vähemmän kuin saavuttamatta jäänyt menestys.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Jepjep

Laittakaahan Draper Hämeenlinnan junaan, niin saadaan tännekin kunnon maalivahti sitten Vernerin.....!

Minulla ainakaan ei olisi mitään sitä vastaan, että Thomas nähtäisiin ritaripaidassa ensi kaudella. Täällä ei kyllä ne suorituspaineet ole yhtään pienemmät kun Espoossakaan, voi olla, että ihmiset odottaisivat vieläkin enemmän. Kuitenkin.....tänne vaan, meille kelpaa!
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nytkö vasta se pinna alkaa palamaan? Älkäähän nyt noin kauhean tosissaan olko pojat. Henkilökohtaisesti arvostan nuoria ja lupaavia maalivahteja. Toki muutkin saattavat olla ihan huippu miehiä, ei siinä mitään. Jokaisellahan on omat suosikkinsa.

Loppujen lopuksi kuitenkin hyvä, että keskustelua syntyy.

Terv. Hiiri
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös