Eikä muka Neganin mielisairauden esittely riitä? (HYMIÖ)Jotain kantavaa juonta tämä sarja kaipaisi
Eiköhän siksi suureksi juoneksi saada liitto neganeita vastaan.
Eikä muka Neganin mielisairauden esittely riitä? (HYMIÖ)Jotain kantavaa juonta tämä sarja kaipaisi
Spekulointi on kivaa niin kauan kunnes joku (idiootti) tulee paikalle ja kertoo googlettaneensa ketä ne uudet ihmiset on.
Kiitos kehuista. Ihan samalla tapaa ne jenkit spekuloi TWD:stä ja kellään sielläkään mitään varmaa tietoa "uudesta porukasta" ole. Siinä mielessä samaa spekulointia voi jatkaa täälläkin ilman että joku jatkoaikalainen vetää siitä megalomaaliset herneet sieraimeensa.
Kahta näyttelijää ei ole havaittu 1. jakson jälkeen.
Selailin tämänkin ketjun nyt syksyn ajalta ja edelleen jaksaa ihemetyttää tämä tarve tulla tänne kirjoittelemaan etukäteen tietoonsa saamia ennakkotietoja. Esim. pitäisi olla kaikille ihan selvää että tällainen spoilaa (itse en onneksi nähnyt sitä ennen kuin nyt...):
Onneksi en tästä spoilaantunut vaan pystyin katsomaan jakson ja kauhistelemaan sillä ketkä kaikki menettävät henkensä. Uskoin jopa isompaan uhrimäärään niiden Rickin flashbackien kannustamana...Tuo olisi ehdottomasti kuulunut tageihin ja pahoittelut siitä näin jälkikäteen.
Mutta en kyllä ymmärrä miksi tuo tieto olisi tärkeää tuoda edes spoiler tagien sisällä tänne palstalle. Onko täällä oikeasti joku joka haluaa spoilaantua tällaisilla yksityiskohdilla?
Kun katsoi kaikki kahdeksan jaksoa neljässä päivässä ei kyllä tuntunut mitenkään puuduttavalle tämä rauhallinen tahti.Oli tämä syyskausi sellaista suossa tarpomista, että edes hyvällä tahdolla ei voi kehua.
Vajaasssa viikossa tuli katsottu tämä alkuseason ja itse kyllä tykkäsin kovasti edelleen. Ensimmäisen jakson psykopaattinen viritys siitä kuka on se joka kuolee, loppujaksojen jatkoalistamisella ja viimein ydinporukan yhdistyminen lopussa lupaa hyvää loppukaudelle.
No mie katoin jakso per viikko. Luulen, että ollaan molemmat oikeassa. Selkeä epäonnistumien kuiteski kyseessä minun tahdilla katsottaessa. Siis sillä tahdilla miten ensi-illat on suunniteltu...Kun katsoi kaikki kahdeksan jaksoa neljässä päivässä ei kyllä tuntunut mitenkään puuduttavalle tämä rauhallinen tahti.
Vielä suunnilleen viikko, ja pääsemmekin jo nauttimaan jälleen The Walking Deadista! Odotan kyllä innolla, mitä tuleman pitää ensimmäisessä jaksossa.
Jos tämä kerronta tästä vielä hidastuu, koko sarjaa voi ruveta näyttämään hidastetulla kuvalla. Toivon vakaasti ettei ensimmäistäkään ryhmää enää mukaan, on jo nyt liikaa.Toivottavasti hiiidaaaasteeettu kerronta on jäänyt taakse. Tai taas joutuu miettimään, että miksi seuraan tätä sarjaa.
Trailerista päätellen Negania vastaan on tulossa sota. Ja joku uus tyyppi tai ryhmä on tulossa mukaan, muistetaan se buutsi syyskauden lopusta. Kai tähän tulee jotain valotusta.