En löytänyt kyllä ohjelmatiedoista mitään. Menee mielenkiintoiseksiEikös tämän pitänyt jatkua vasta ensi viikolla? Siis kausi 11 ja jakso 9?
En löytänyt kyllä ohjelmatiedoista mitään. Menee mielenkiintoiseksi
Okei, tänks! No menisi hyvin varmaan jos katsoisi myöhemmin loput sitten putkeen.Jossain luki, että oikeudet menneet Disney+ joten ei edes tulisi enää Foxilta loppupuolikasta...
21.2 tulee 9 ensimmäistä jaksoa uusimmasta kaudesta disney+. Sen jälkeen joka maanantai uusi jakso jos oikein olen ymmärtänyt.Ei ole Disney+ kuin 1-10 kaudet. En tiedä onko oikeasi jossain kauden 11 jaksoja ylipäänsä nähtävillä.
21.2 tulee 9 ensimmäistä jaksoa uusimmasta kaudesta disney+. Sen jälkeen joka maanantai uusi jakso jos oikein olen ymmärtänyt.
Fox ei näytä sarjaa loppuun? Se oli sit siinä. Olisi ystävällistä, jos juonenkäänteet saisi tänne ketjuun. Silleen karkeasti.
Mikä homma? Näkyykö köyhille jostain?Jaa, tämäkö oli jatkunut jo lähes kuukausi sitten... No onneksi enää kolme jaksoa tulossa.
Ilmeisesti vain Disney+. Samaa taattua paskaa tosin kuin jo useamman kauden ajan tottunut näkemään. Jostain syystä vain pakko väijyä loppuun kun näin pitkälle on tultu.Mikä homma? Näkyykö köyhille jostain?
Ihan hyvää settiä tuo nykyäänki on, vaikka tietenkään ei oo lähelläkää ekojen kausien tasoa.Onko tätä kukaan enää edes seurannut? Ja jos on niin onko tapahtunut edes mitään mielenkiintoista?
Itse lopetin seuraamisen johonkin finaaliin mutta en edes muista että mikä kausi oli kyseessä. Eugene ja ne muut oli siellä jossain kylässä ja löysivät sen Eugenen kirjekaverin Stephanien (?).
Jos ei lasketa sarjoja tyyliin Frendit ja South Park, niin aika vähässä on. WDssä on ainakin 100 jaksoa liikaa.179 jaksoa? Oletteko seuranneet mitään muuta (pl. saippuat) jatkuvaa sarjaa pidempään?