Ihan siitäkin huolimatta, että nämä perintöteelusikallaan epäkohtia vimmalla kaivelevat tapaukset näemmä taas kokoontuvat tänne. Ihmettelen yhä, että joku ylipäätään jaksaa edes kiduttaa itseään ja seurata sarjaa, jos suurinpiirtein kaikki yksityiskohdat siinä häiritsee ja vaivaa?
Jos laskit mut mukaan, niin sori ny, tarkoitus ei ollut. Mutta tuo Kuvernöörin hahmo vaan on jotenkin hangannut vastaan jo pitkään. Ei mua ainakaan tässä sarjassa monikaan asia vaivaa, mutta jos joku juttu ei toimi, niin se ei toimi. Kyllä tää silti ehkä parasta tv:tä on tällä hetkellä.
Kyllä Michonne "Brianin" lopetti. Suomen Foxilta(plus omana uusintana) pariin kertaan nähtynä se miekka meni sydämeen liki suoraan.
---
Teki vielä uusinnankin myötä pahaa katsoa miten puupäisen inhimillinen meno oli psykokuvernööriä kohtaan ja pojalle oli selkeästi punaista valoa annettu. Varsinkin kun oma muksu olisi voinut pamauttaa psykon hengiltä.
Nimenomaan ei lopettanut. Pisti kerran rintaan ja olisi voinut vetää vaikka kaulan poikki, mutta katsoi vaan pahasti ja lähti pois. Ja takaportilla meinaan sitä, että itse osumaa ei näytetty. Saattoihan se mirkku ampua jonkun kulkijan, jota Kuvernööri ei ollut huomannut ja jonka armoille Michonne jätti sen. Todennäköisesti kuoli juu, mutta kyllä katsojia on ennenkin johdettu harhaan.
---
Joudun olemaan tästäkin vähän eri mieltä. Eihän sillä ollut vaihtoehtoja, toisilla oli panttivankeja ja tankki. Ja aika hyvin olisi Carl saanut ampua, jos olisi sillä vanhalla tussarilla sadan metrin päästä parin verkkoaidan läpi ollut varma osuma.
En tiedä sarjakuvista yms, mutta poppoon tie vie aivan saletisti jonnekin isoon kaupunkiin missä saadaan uutta ihminen vs ihminen -asetelmaa aikaan. Tähänhän tämä sarja tulee varmasti perustumaan. Walkerit ovat perussettiä kun taistellaan "oikeita" vihuja vastaan.
En minäkään tiedä, mutta Atlantan lähellä ne on ja siellähän on jo käyty. Ja mun mielestä toiset ihmiset on nimenomaan olleet niitä vihollisia nyt jo toista kautta.
Taidan jättää tämän sarjan kesken sitten, jos ei päätarina etene yhtään.
Kuten Ted Raikas jo vihjasikin, tuntuu että olet lähtökohtaisesti eri linjalla kuin sarja itse. Päätarinahan nimenomaan on ihmiset ja niiden käyttäytyminen ja selviytyminen. Vaikka syy selviäisi, niin eihän se tavallaan muuttaisi yhtään mitään. Mitä noi ihmiset voisivat asialle, kun koko sivilisaatio on jo mennyttä? Ja eihän sarjassa ole edes aikaa kulunut kuin max 2 vuotta, eikä tämä porukka ole liikkunut kuin tuollaisella Kanta-Hämeen kokoisella alueella, mistä ne asiat edes selviäisi?