Onkohan toi supermies Jani käynyt armeijaa lainkaan, kun reilun viikon kotoa poissaolon jälkeen itkee tirauttaa kun kun saa kotoa kirjeen?
Jos on ollut armeijassa, niin kuinka rikki tuo heppu on ollutkaan silloin kun on joutunut olemaan viikon metsässä ja toisen heti perään kiinni kasarmilla eikä ole päässyt näkemään läheisiään ollenkaan yli 14 päivään.
Täytyy sanoa, että tunsin erittäin suurta myötähäpeää sekä itkevien kilpailijoiden, että varsinkin tuotantoyhtiön puolesta.
Todellista katsojien aliarvioimista.
Onneksi Jani junaili Petterin pois, sillä vanha sotilas olisi varmaan lähtenyt teltasta vaivaantuneena ulkotöihin siinä vaiheessa, kun Jani aloitti itkuisena lukemaan kotiväen kirjettä.
No pakko katsoa sarja loppuun asti, että näkee kuinka alhaalta Maikkari riman pystyy alittamaan.
Hyi vittu, itkevä mies! Ei varmana oo kyllä ollut armeijassa tommonen hepsanterttu! Minä kun olin armeijassa niin en itkenyt vaikka olin 7 vuotta putkeen gineksessä ja kenraali Pettersson hakkasi mua lapiolla naamaan koko ajan! Semmonen on mies!
No joo, vaikka mies saakin itkeä, niin olihan tuo viikon metsäretken jälkeen saadut kirjeet kotoa nyt taas kyllä vaivaannuttavan lössö juttu. Selviytyjissä kun näitä tämmösiä on, niin se on vähän eri kun ovat kuitenkin yleensä jo melkein kuukauden tuossa kohdin olleet poissa kotoa, ja Erikoisjoukoissa se niiden meininki on oikeasti rankkaa eikä tämmöstä lötköttelyä ja kävelyä ja satunnaisia kopteriajeluja, minkälaiseksi tämä Summit-homma nyt on muodostunut, niin ei ois tota tarvittu nyt tähänkin formaattiin tunkea.
Sääli että tää on kyllä ihan suoraan sanottuna tehty ihan paskasti. Potentiaalia olisi, mutta aika tavalla on vedetty asioita vihkoon. En vittu jaksa enää neljättäsadatta kertaa katsoa inserttiä, missä se pitkätukkainen janari kertoo kuinka boheemi hän on ja mitä kaikkea hipsteripaskaa hän harrastaakaan kotona, se on tullut jo vittu selväksi, ei tarvii taas kattoa kuinka hän tällä kertaa maalailee jotain tinasotilaita tai harrastaa parkouria tai mitä nyt vittu ikinä.
Olisi kyllä mainion typerää, jos oikeasti ensi jaksossa jampat taas kävelisi muutaman kilometrin, Jasper Pääkkönen puhuisi videon päälle pahaenteisesti että aikaa ei ole hukattavaksi, ja sitten tyypit löytäisi jostain sieltä Norjan vuonoilta luksus-teltat missä on kaikkien mukana olevien tyyppien sukulaiset ja kylänmiehet odottamassa. Sitten voitaisiin taas tunti katsella vanhoja valokuvia ja kuunnella miten kovapäisiä ja hurjia tyyppejä kaikki ovatkaan jo lapsina olleet, kyyneleet valuu ja me armeijan käyneet karskit karjut emme kestäisi ollenkaan.