The Shield

• 35 846
  • 160

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ei oo mitään tietoa ajasta. Jenkeissähän 3. ja 4. kausi on löytynyt DVD:ltä jo pidemmän aikaa.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei kenelläkään ole tietoa, että koska voisi tulla suomen versio kakkoskaudesta? Mietin että pitäisiköhän tilata molemmat euroversiot jo nyt netistä tai hankkia suomen ykkönen sekä odotella kaikki seuraavatkin kaudet.
Vaikeaksi vetää.

Olen kesän ajan katsonut neloskauden uusintaa, kun Canal sen lähettää sopivasti kun keväällä loppui Nelosella kolmoskausi. Ja vitoskausi alkaa Canalilla heti neloskauden perään, alkaa muistaakseni 4.9. Aivan loistava ollut toistaiseksi tuo neloskausi. Sellaisia jaksoja että kun ensimmäinen lopputeksti tulee, niin sitä vaan jää suu auki että "ei hemmetti...". Ehkä paras tv-sarja mitä olen ikinä nähnyt. Koskaan. Missään.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kiitos nopeasta vastauksesta.

Vitoskautta olen nyt katsonut Canalilta, ja täytyy sanoa, että olen pettynyt. Nelonen pätki tämän mennen tullen vasemmalla kädellä. Kolme jaksoa jäljellä, ja kova homma on, että vitonen menee ohi. Nelosen jaksot olivat huikeasti parempia, ei voi mitään.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minä taas olen tykännyt tämän kauden (5. kausi) meiningistä. Neloskausi oli kyllä huikea, jännitys säilyi ihan loppuun asti ja äijät oli kusessa todella pahasti. Nyt meno on kuitenkin niin erilaista kuin 4. kaudella, johtuen paljon juuri "pääpahiksesta" Vicin kannalta. Kyllä tähän vielä saadaan hyvä loppuhuipennus.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Turder kirjoitti:
Minä taas olen tykännyt tämän kauden (5. kausi) meiningistä. Meno on kuitenkin niin erilaista kuin 4. kaudella, johtuen paljon juuri "pääpahiksesta" Vicin kannalta. Kyllä tähän vielä saadaan hyvä loppuhuipennus.

Itte kyllä tykkäsin 4. seasonista paljonkin. Vastakkainasettelu toki meinasi mennä jo överiksi henkilöhahmojen kohdalla, mutta jännite ei paukkunut mielestäni kuitenkaan. Tykkäsin. Vitosta en ole nähnyt vielä ollenkaan.

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Onko kenelläkään tietoa, milloin Shield jatkuu Canalilla? On nimittäin maanantai-ilta pilalla, kun suosikkisarja ei yllättäen näy. Viides tuotantokausihan on vielä aivan kesken.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
jpet kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa, milloin Shield jatkuu Canalilla? On nimittäin maanantai-ilta pilalla, kun suosikkisarja ei yllättäen näy. Viides tuotantokausihan on vielä aivan kesken.

Kesken? Viikko sitten näytettiin 5. tuotantokauden viimeinen jakso.

Season 6 alkaa Jenkeissä 09.01.07 eli varmaan joutuu odottamaan ensi syksyyn/talveen ennenkuin ne näkyvät Canalilla.

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Turder kirjoitti:
Minä taas olen tykännyt tämän kauden (5. kausi) meiningistä. Neloskausi oli kyllä huikea, jännitys säilyi ihan loppuun asti ja äijät oli kusessa todella pahasti. Nyt meno on kuitenkin niin erilaista kuin 4. kaudella, johtuen paljon juuri "pääpahiksesta" Vicin kannalta. Kyllä tähän vielä saadaan hyvä loppuhuipennus.

5. kausi oli myös mun mieleen, meininki on tosiaan aivan erilaista kuin neloskaudella mutta mun mielestä tää viitonen on kaikkein paras. Mahtavaa
kissa / hiiri - leikkiä joka toivottavasti jossakin muodossa jatkuu myös 6. kaudella

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
LaTe_Show kirjoitti:
Kesken? Viikko sitten näytettiin 5. tuotantokauden viimeinen jakso.

Season 6 alkaa Jenkeissä 09.01.07 eli varmaan joutuu odottamaan ensi syksyyn/talveen ennenkuin ne näkyvät Canalilla.

Kiitos. Minulla jäi viimeisen jakson viimeiset minuutit katsomatta, kun kovalevynauhoitus loppui ennen aikojaan, joten loppuratkaisu jäi näkemättä. Tyngäksi jäi tuo 5. kausi, kun jaksoja oli vain 11 aikaisempien 12-13 sijaan. Siksi oletin, että tämä tuotantokausi jatkuu vielä.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joo, viimeinen jakso oli n. 1h 10min. Kaikenkaikkiaan huikea kausi, nyt kuola valuen odotetaan uutta. C+ näyttänee sen alkaen ensi kesän loppupuolelta lähtien. Näin on ainakin ollut ennen.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nostetaanpas tätä ketjua takas ylös.

Itse olen koukuttunut tähän loistavaan sarjaan ihan totaalisesti. Eilen piti jättää koulun bileet ekaa kertaa väliin sen takia etten viitsinyt jättää neloselta tulevaa jaksoa väliin(oli siihen muitakin syitä :).

Jännitystä piisaa jokaisessa jaksossa ja aina ne jätkät vaan tuntuu olevan jonkunlaisessa kusessa. Tilasin play.comista itselleni ekan kaudenkin, kunhan olisi aikaa katsoa. Mielenkiinnolla odotan näkeväni mistä lähtökohdista kyseinen sarja on aloittanut.

Tulee jotenkin Grand Theft Auto San Andreas tuosta väkivaltaisesta sarjasta mieleen.

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
All right! Eilen alkoi Canal+:lla Shieldin 6. tuotantokausi ja mikä hienointa vain 2 päivää jenkkien ensi-illan jälkeen! Turhia spoilauksia välttääkseni tyydyn vaan toteamaan, että köysi tuntuu jälleen kiristyvän Vic Mackeyn paksun niskan ympärillä. Onneksi Shawn Ryan sai vakuutettua ihmiset FX Networksilla, että tarina ei voi päättyä vielä 6. tuotantokauteen, vaan vielä 7. on tarpeen, että saadaan koko stoori pakettiin.

Kolmas tuotantokausi ilmestyy 25.04.2007 DVD:lle.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Nauhalta tuli juuri katsottua tuo Canalin eilinen avausjakso ja kyllähän se taas oli sitä taattua Shield-laatua. Ei jättänyt kylmäksi oikein missään vaiheessa, varsinkaan jakson lopulla. Mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan tuo kausi lopulta lähtee menemään, alku ainakin oli vakuuttava.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
On kyllä Kavanaugh'n rooli valmisteltu, kirjoitettu ja näytelty todella hyvin. On niin inhottava hahmo, että melkein inhoan jo Forest Whittakeria.

Hyvinhän se uusi kausi alkoi. Shanella varmaan ihan hyvät fiilikset sen jälkeen Claudette kertoi miten asiat todellisuudessa olivat. Samoin yllätyin Kavanaugh'n touhusta, ei mennyt ihan "by the book". Tulisipa jo ensi torstai...

Ja pisteet Canalille kun on tälläisellä aikataululla sarja Suomessa!

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
On kyllä Kavanaugh'n rooli valmisteltu, kirjoitettu ja näytelty todella hyvin. On niin inhottava hahmo, että melkein inhoan jo Forest Whittakeria.
Kyllä, "Nothing personal." Enpä muista että mikään sarja olisi koskaan koukuttanut niin paljoa kuin The Shield tällä hetkellä, jännitteet eri henkilöhahmojen välillä ovat huikeita ja seuraavaa jaksoa odotellaan jo kuumeisesti.

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites, jos sitten jatkossa vältettäisiin spoilereiden kertomista meille canalittomille? Ei sillä, että tuossa ylempänä mitään hirveän pahaa olisi ollut, mutta silti ja ihan tulevaisuudenkin kannalta.

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulin että jenkeissä alkoi jo seiska. No itellä meni nyt vähän pieleen seuraaminen kun nelonen ja vitonen jäi enemmän tai vähemmän välistä. Mutta nyt seurataan kutosta sitten Canalilta. Huikea sarja edelleen, parempaa ei ole.

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Vähän meno lässähti välillä kutoskaudella mutta nyt kun loppujaksot taas lähestyvät niin ei voi kyllä muuta sanoa että on jäätävää menoa. Tässä sarjassa ei missään vaiheessa kyllä todeta kaverillisesti että "ei muistella pahalla" tai "eiköhän unohdeta menneet ja aloitetaan alusta tyhjältä pöydältä".

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itsekin olen aivan liekeissä seurannut sarjaa Canalilta. Koko ajan tulee uutta mielenkiintoista juonta vaikka vanhatkin asiat ovat kesken.

Teki muuten Billings aika härskit Dutchille viime jaksossa.

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käsittääkseni kuutoskauden finaali tulee tällä viikolla eli tällä kaudella on vaan 10 jaksoa. Shield on kyllä sellainen sarja jota jaksaa seurata kaudesta toiseen, tykkäsin itse 5. kaudesta ehkä kaikkein eniten mutta kyllä käsikirjoittajat taas saivat tämän lopun aivan solmuun. Seuraavassa jaksossa voi tapahtua oikeastaan mitä vaan, mielenkiintoista nähdä kuoleeko joku päähenkilöistä. Ei kai ?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En aluksi lämmennyt sarjalle mutta kolme vikaa kautta ovat olleet todella koukuttavia, aivan järkyttävän hyvää settiä.

Boonuksena viime jaksossa päästiin ihastelemaan sen nuoren tummahiuksisen mimmipoliisin alastonta vartaloa (tosin hieman huonosta kulmasta).

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
They killed Lemansky! You bastards!

Aika karua meininkiä kyllä. Jotenkin veti hiljaiseksi, kun tuollaisia uhrauksia rupesivat tekemään.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nelonen kyllä laahaa todella kaukana C+:n perässä, nyt nähdyt Nelosen jaksot taisi tulla yli 1½v sitten C+:lta.

Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Ja Jenkkilässähän starttaa Shieldistä jo 7. kausi 02.09.08, kun FX:ltä tulee kauden avausjakso nimeltä: Coefficient of Drag (lähteenä IMDB, osoitteessa http://www.imdb.com/title/tt0286486/episodes#season-7 ).

Mielenkiintoista nähdä, että kuka seuraavaksi yrittää saada Vicin kuriin/rautoihin... 6 kauden valkoisella -->
Kavanaughilla oli jo hyvää yritystä, mutta kenenkä vaimoa/ex-vaimoa lopulta pantiinkaan Vicin toimesta? ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy