B1 kirjoitti:Ei kenelläkään ole tietoa, että koska voisi tulla suomen versio kakkoskaudesta?
Turder kirjoitti:Minä taas olen tykännyt tämän kauden (5. kausi) meiningistä. Meno on kuitenkin niin erilaista kuin 4. kaudella, johtuen paljon juuri "pääpahiksesta" Vicin kannalta. Kyllä tähän vielä saadaan hyvä loppuhuipennus.
jpet kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa, milloin Shield jatkuu Canalilla? On nimittäin maanantai-ilta pilalla, kun suosikkisarja ei yllättäen näy. Viides tuotantokausihan on vielä aivan kesken.
Turder kirjoitti:Minä taas olen tykännyt tämän kauden (5. kausi) meiningistä. Neloskausi oli kyllä huikea, jännitys säilyi ihan loppuun asti ja äijät oli kusessa todella pahasti. Nyt meno on kuitenkin niin erilaista kuin 4. kaudella, johtuen paljon juuri "pääpahiksesta" Vicin kannalta. Kyllä tähän vielä saadaan hyvä loppuhuipennus.
LaTe_Show kirjoitti:Kesken? Viikko sitten näytettiin 5. tuotantokauden viimeinen jakso.
Season 6 alkaa Jenkeissä 09.01.07 eli varmaan joutuu odottamaan ensi syksyyn/talveen ennenkuin ne näkyvät Canalilla.
Kyllä, "Nothing personal." Enpä muista että mikään sarja olisi koskaan koukuttanut niin paljoa kuin The Shield tällä hetkellä, jännitteet eri henkilöhahmojen välillä ovat huikeita ja seuraavaa jaksoa odotellaan jo kuumeisesti.On kyllä Kavanaugh'n rooli valmisteltu, kirjoitettu ja näytelty todella hyvin. On niin inhottava hahmo, että melkein inhoan jo Forest Whittakeria.