The Great Battle Of 80's - JA version

  • 18 617
  • 209

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Hieno ketju!

Myös Steve Winwoodin Valerie lienee paikallaan nostaa esiin syntikkasoolokilpaan. Kohdasta 2:42 alkava tykitys on kerrassaan huikea.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rikotaas jo ketjun sääntöjä. En suinkaan tyrkytä teille Michael Jacksonin "Billie Jean" -biisin alkuperäisversiota, vaan poikkeavaa näkemystä 90-luvulta. Plussaa videosta.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paljon hyvää tullut.

Tsekatkaas Tubesta tuosta Rick Astleyn Never gonna give you upista livetulkinta, missä Phil Collins soittaa rumpuja. En nyt muista millä löytyi, oli itseasiassa aika etsinnän takana, kun oli paljon samannimisitä. Ainakin jollain Rick roll live version taisi löytää? Hyvä biitti ja meno biisissä.

Muistan hyvin joskus 90-luvun paskimman Kiss FM:n aikaan kun Henkka Hyppönen, vai mikä se tonttu olikaan, piti aamuissaan jotain "hulvattoman" hauskaa "jätejukeboksia", jossa soitettiin Don Johnssonin Heartbeat. Tämä oli aikaan jolloin Modern Talkingin paskat tekivät rajua comebackia ja soivat täälläkin jatkuvalla soitolla. Tuntui kyllä karmean kaksinaismoralistiselta skeidalta, kun soitetaan naureskellen Donia ja sitten ihan tosissaan jotain vitun Modern Talkingia!


MACK
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iggy on Kuningas, ja tässä enemmän Pop kuin koskaan ennen tai jälkeen. Cry For Love.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tämä nyt on hieman ketjusta ohi, mutta itse yllätyin kun näin kuka soittaa bassoa tässä Young MC:n - Bust A Move biisissä, alkaapi näkymään kahden minuutin kohdilla. Nopeimmalle bongaajalle luvassa omakustannematka Valkeakoskelle 7.2. JWC:hen
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Stones - One Hit to the Body

Tuohon aikaan Keithiä vitutti vanha kumihuuli soolourineen oikein erityisesti, ja sen huomaa. Jagge väistelee tosissaan kun kävelevä apteekki potkii ja huitoo Telecasterilla. Ainakin elämäkertansa mukaan Keef yritti osua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kentsulle Marvin Young ja muille

Michael Jackson: Smooth Criminal .

Mielestäni MJ:n paras viisu. Mutta oon mä päissäänkin tiämmä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kentsulle Marvin Young ja muille

Michael Jackson: Smooth Criminal .

Mielestäni MJ:n paras viisu. Mutta oon mä päissäänkin tiämmä.

Niin, onhan videolla toki valkoihoinen basisti, eikä itse Mr. Young.

Smooth Criminal on kieltämättä MJ:n parasta tuotantoa, ja nimenomaan tämä kyseinen versio musavideosta on etevä tekele ja vetää vertoja kyllä tanssivideona thrillerillekin
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös