Olemme menossa Karon Beachille pari viikon päästä - ensimmäistä kertaa n. 2 v. lapsen kanssa. Olen ollut Phuketissa kerran aikaisemminkin, mutta silloin ei lapsinäkökulmaan tullut kiinnitetyksi huomiota.
Osaisiko joku kertoa, miten lastentarvikkeita on saatavilla paikan päällä? Oletan että suuremmista liikkeistä saattaisi saada kansainvälisiä merkkejä, mutta erityisesti pikkukaupoista, joita on joka puolella? Vaippoja? Purkkiruokaa? Maitoa?
Aiotaan toki tarjota paikallisiakin ruokia, mutta vaalea riisi ei ole hänelle koskaan uponnut hyvin. Purkkiruokaa olisi myös kätevä lämmittää bungalowissa juuri silloin, kun on tarve. Oikean kokoiset vaipat on taas ehdoton välttämättömyys.
Ps. Ei tarvitse tulla kertomaan, kuinka Phuket on huonoin paikka Thaimaassa - olen kyllä kuullut sen jo monta kertaa. Meillä on omat syymme...
Eipä tästä juuri hyötyä taida olla, mutta vastaillaan tännekin ajankuluksi ympäripyöreitä :)
Krabilta nyt ainakin noista isommista kaupoista ja hiukan pienemmistäkin löydettiin vaippaa ja smoothieita, soseita jne. Hedelmää, puuroa ja leipää tietty, ja varmasti löytyy hyviä mestoja missä on seisovista pöydistä jne tarjolla monipuolisesti muutakin ku valkoista riisiä. Vaippojen kohdalla muistaakseni ei tosin tullut vastaan mitään kansainvälisesti tunnettua merkkiä, eikä ihan täsmälleen kotomaan pamperssien kokoakaan, mutta eipä se muksu niistä ainakaan valittanut ja hengissä on vielä reilu vuotta myöhemmin :)
Phuketissa käynyt kanssa aikaa ennen lapsia ja tykkäsin enemmän mitä vielä perhe/vanhus-turistimaisemmasta Krabista. Muutenkin Phuketin reissu yksi parhaita ever, mutta sehän on se seura ja fiilis enemmän mitä itse paikka.