Tgekpkfasc

  • 17 177
  • 92

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kaakko
Tosin turha kai muita hiihtäjiä on syyllistää jos yksi on tyhmä. Vielä ei ainakaan ole tietoa, että muut olisivat kärähtäneet.

Se että asia olisi kuitattavissa yksittäisesti vain Variksen syyksi on väärää tietoa, jota täysin kritiikitön sporttimedia jostain syystä toitottaa jo tänään SHL:n hanuria (varmuuden vuoksi?) vielä kerran nuollakseen. Takana on koko järjestelmä lääkäreineen, maahantuojineen, valmentajineen, urheilijoineen, tutkimus- ja käyttö-ohjelmineen ja johtoryhmän siunauksineen.

Kohtuuttoman pateettista paskapuhetta on se miten nämä Rehuset ja Piiraiset nyt antavat omia Lapin jätkän valojaan viattomuudestaan koko asiaan. Niinhän se Paavo M:kin oli täysin tietämätön ja lisäksi hyvin pahoillaan tälläisistä puheista, jotka turhaan lokaavat maastohiihdon, tuon sporteista jaloimman mainetta.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kyrö-Pekka Käry on suomalaisen perusrehellisen miehen arkkityyppi.
Ylistämme hänen nimeään.

Ike
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässähän tuli heti päivän paras "uutinen" näin heti aamusta. Ja eilisen tapaan asia liittyy jälleen ainakin jotenkin hiihtoon ja kärähtämiseen.

"Kyykkö" aloittaakin kenttätyön samantien keräämällä media-arkistoja kaikesta mahdollisesta kärähtämiseen ja kari-pekkaan liittyvästä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iker
* Ei erikoisosaamista. Virallinen nakkikone. Koodinimi: Ökyr.

Ensinnäkin, kyseiseen klubiin pääsy on mitä suurin kunnianosoitus. Koodinimeni Ökyr viittaa osuvasti Unkarilaisiin esi-isiimme...

Vakuutan täyttäväni roolini kunnialla, sillä itse asiassa n. 362 vrk:n kokemus Vekaranjärvellä hamassa menneisyydessä osoitti sen, että erikoisosaamiseni on nimenomaan nakkikoneena oleminen.

Tiedän, että kuka tahansa ei pysty olemaan aina nakitettavana missä tahansa jumalan kolkassa liikkuukaan, mutta vakuutan teille, hyvät TGEKPKSAFC:n toverijäsenet, että minä osaan.

edit: kuinka monta L-kirjainta on sanassa "vakuutan"?
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HN


TGEKPKSAFC

Hallitus:

Hervannan Näkijä
* Puheenjohtaja. Vastuualue: hallinnolliset ja markkinoinnilliset asiat. Koodinimi: Kyrvännän Herättäjä.

bisnesman
* Vastuualue: langaton viestintä. Koodinimi: Kyrösmies.

Kiitän kunnianosoituksesta.
Lupaan viedä eteenpäin langattoman (ja langallisen) viestinnän kehittymistä, yleistä urkkimista sekä väärien tietojen antamista "hesan" suunnalla tänä iltana!

Tis is veri greit anö. i vill promout ooll kaind off kommunkeit , normaal spaijin änt vrong informeissön kivin in "hesa" tunait!
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakemus TGEKPKFASC:ööön

Pyydän nöyrimmästi päästä jälki-ilmoittautuneena tähän järjestöön. Kari-Pekka Kyrö voimiaan säästämättä on myös kotikaupunkiani Lahtea tuonut parrasvaloihin, joten olisi mitä suurin kunnia olla jäsenenä Hänen nimeään kantavassa yhdistyksessä. Nyyh...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tähän kerhoon pitää päästä mukaan. KPK on väärinymmäretty legenda. Mieshän oli pääarkkitehtina Suuressa huijauksessa, mutta jäi kiinni, aivan kuten Ronnie Biggskin. Suuri sankari siis. Lisäksi miestä täytyy ihannoida siitä että hänet silloin Lahden jälkeen nostettiin seksisymboliksi. Siinäs näette, kun penailette niin tulee naisia...

Jos arvon herra HN huomaa ottaneensa liikaa hallinollisia tehtäviä itselleen niin ottaisin nöyrästi kaupallisten opiskelujeni rinnalle vastuualuueksi rahastonhoitajan tms tehtävtä niin että saadaan saunaepot kerättyä kokouksiin. Saadessani vastaavanlaisen tehtävän voisin kerrankin laittaa CV:n luottamustehtävien kohdalla jotain oikeasti merkittävää...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Klubiin ei näköjään ole vielä perustettu tunkioaliupseerin virkaa, joten se on perustettava ja noileesti (ulkotamperelaisille tiedoksi että tuo sana tarkoittaa nopeasti).

Niinpä haenkin tuohon kunniakkaaseen ja lemahtavaan virkaan. Enkä hae nöyrästi, yleensäkin ihmettelen että miksi moni hakemuksessaan tähän klubiin teeskentelee nöyrää?

Hakemukseni tueksi liitän seuraavat tiedot:
- olen sotilasarvoltani kusipäinen reservin kersantti
- inhoan hiihtoa yli kaiken
- olen viimeksi itse hiihtänyt vuonna 1977 armeijassa ja jos minulle olisi suksisulkeisissa annettu kovat panokset rynkkyyn, niin Isosaaren linnakkeella ei sen jälkeen olisi löytynyt yhtään ehjää suksiparia... niin tai ehjää tykkimiestä
- olen todistettavasti kerran unohtanut laukkuni bensa-aseman pihalle
- kerran olen myös unohtanut kännykkäni autoni katolle Helsingin jäähallin parkkipaikalla... huomasin asian Etelä-Esplanadia ajaessani... vähän myöhäistä huomata siinä vaiheessa, niinku
- olen käynyt alppimajassa, happiteltassa ja Jakomäen Elannossa
- minulla on raskaammat silmäluomet kuin K-P Kyröllä
- minulla oli pikkupoikana kesy varis ja sen kokemuksen jälkeen en ole koskenut variksiin kuin tikulla ja ilmakiväärillä
- olen ÄTPPOMK:n johtokunnan jäsen ja kuulun Pelastakaa Banaanikotkat-yhdistykseen
- minulla on vikkelä aineenvaihdunta ja suoli toimii hyvin, muuten olen lähes vaaraton

Halvek... eiku kunnioittaen teidän Pred
-
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Minä ja

Alamaisesti nöyristellen hakeudun kuuloetäisyyden päähän tästä mainiosta kerhosta. Pienenä maan matosena minulle riittää aluksi ihan hang around-jäsenys, ehkä siten tuonnempana prospect-osastolle...

Olen clubin käytettävissä kaikenlaisiin Lee Harvey Osvald-tyylisiin syntipukkijuttuihin. Alkuun voidaan sopia että se Vainion puukuppi oli minun ja minä olin se talonmies. Infuusioletkut ja mustan nahkakassin jätin juovuspäissäni (tyrmäystipat tosin vauhdittivat menoani) sille huoltoasemalle. Lopuksi tunnustan kusseeni viime pikkujouluna firman booliin.

Pääsenhän?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti HN
JHag
* Vastuualue: urheilulääketiede. Koodinimi: KKyr (van Nuppi).

Mahtavaa! Paneudun tehtävään innokkaana kuin fetisisti Anttilan rintaliiviosastolla. Lupaan olla kunniaksi tehtävälleni ja vetää tänäänkin kaikkia mahdollisia aineita HIFKin kenties viimeisen tämän kevään kotimatsin kunniaksi tsekkiläisessä Rav. Hadankassa. Aion myös jättää laukkuni vastapäiselle Nesteelle.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Minä voin olla tykkimies. Komento- ja huoltojaoksessa.
Tehtävät: kirjurin tehtävät, ruuan jakaminen, tavaroiden kantaminen ja lomien myöntäminen.

t. tykimies
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tommy
Minä voin olla tykkimies. Komento- ja huoltojaoksessa.
Tehtävät: kirjurin tehtävät, ruuan jakaminen, tavaroiden kantaminen ja lomien myöntäminen.


Lomien myöntäminen? Tästä klubista ei kukaan lähde minnekkään ennenkuin noutaja hakee. Tai Juha Mieto.

Kehuit myös hallitsevasi ruuan jakamisen. Entäs sitten ruiskeet, ampullit, pillerit ja kapselit? Osaatko vetää happiteltan vetskarin auki? Osaatko valehdella kirkkain silmin ja ilman suupielien nykimistä Laura Ruoholalle tai eräälle Tarja Haloselle? Nimittäin sinut kirjurina pistetään selittämään ja solkkaamaan medialle ja valtiovallalle meidän Ylenmääräistä Puhtauttamme.

PS: Sä et sitten kirjaa mitään tietokoneen muistiin... et edes ota kopioita hallituksen kokouksien esityslistoista, etkä puhu duunistasi MITÄÄN poika- tai tyttöystävällesi. Etkä koirallesi. Käytä peitetarinana vaikka sellaista, että selität olevasi CIA:n kaksoisagentti.

Understood?
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Tgekpkfasc hakemus

Tätä on kaivattu. Kyrö takaisin hommiin heti.

Hakemuksen perusteluksi voisin esittää seuraavat referenssit:

Olen suorittanut SPR:n ensiapukurssit 1 ja 2. Saan siis suorittaa jopa pieniä kirurgisia operaatioita.

Olen myös ollut n. 15 vuotta sitten kesätöissä isännöintifirmassa, joten talonmiehen tehtävät ovat muutenkin hanskassa.

Eiköhän tuossa riitä meriittiä lääketieteelliseen jaokseen.

Mistähän muuten voisi ostaa niitä Karpaasit-sarjan hiihtovarusteita?

T: nihti
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti HN

V-Man
* Erikoisosaaminen: maataloustukiaiset. Koodinimi: K-Äijä.

Yipee! K-Äijä kuittaa. Tervahiihdot ovat tarkkailuni alla tämän viikonlopun. Jos kyseisissä karkeloissa ei kukaan kärähdä niin otan pikapuhelun Oulun keskussairaalaan ja kysyn, että mikä mättää. Nyt lähden huoltoasemalle jättämään raskauttavia todisteita.

Muistinpa juuri, että minuun on viimeisten 5v aikana laitettu about 10 litraa nestettä tiputuksen avulla eli minulla on myös käytännön kokemusta nesteytyksen merkityksestä. Kaiken lisäksi tiputusten aikana piikkiäkin tuli lihaksiin aika kiitettävä määrä. Kaiken kruunasi uskomaton taistelutahtoni ja sinnikkyys olla kusematta vapaaehtoisesti mihinkään putkeen tahi sorsaan. Suomalainen ei anna virtsaansa kuin katedroimalla perkele!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Kiitän saamastani luottamuksesta

Harmaan Alueen analysoiminen on erittäin monimutkainen tehtävä. Nyrkkisääntönä voidaan kuitenkin pitää seuraavaa:


Harmaaseen Alueeseen kuuluu kaikki, mikä

- ei nimenomaan ole kiellettyä.

ja

- ei nimenomaan ole sallittua.



Karpaasien Karpaasimme Mika Myllylä on antanut ansiokasta opastusta The Gray Area:sta mm. Punaisessa langassa, joten täysin vieraasta aiheesta ei liene kenellekään kysymys.


Erikoisasiantuntemusta vaativat esimerkiksi eri instituutioiden laatimat kiellettyjen aineiden listat, niiden voimassaoloajat ja päivitykset. Niiden tarkkailussa joutunen tekemään tiivistä yhteistyötä urheilulääketieteestä vastaavan JHagin kanssa, hän kun käsittääkseni punttisaleilua harrastavana goonilätkän ystävänä on näistä hyvin perillä. Myös eri urlrlrlheilijoiden Kyröilyyn erikoistuneet asianajajat tekevät kaikkensa työmme vaikeuttamiseksi ja toisaalta helpottamiseksi.


Tulen antamaan kaikkeni, jotta kertakaikkinen Kyröily Harmaalla Alueella on jatkuvan erikoisasiantuntijatarkkailun alaisena.




Ranger
 
Viimeksi muokattu:

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Pahoittelen että jätän hakemukseni näin myöhään, mutta toivon silti saavani jäsenyyden, koska olen itsekin käyttänyt dopingia, kannustaessani Ässiä voittoon :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Predator
Lomien myöntäminen? Tästä klubista ei kukaan lähde minnekkään ennenkuin noutaja hakee. Tai Juha Mieto.

Kehuit myös hallitsevasi ruuan jakamisen. Entäs sitten ruiskeet, ampullit, pillerit ja kapselit? Osaatko vetää happiteltan vetskarin auki? Osaatko valehdella kirkkain silmin ja ilman suupielien nykimistä Laura Ruoholalle tai eräälle Tarja Haloselle? Nimittäin sinut kirjurina pistetään selittämään ja solkkaamaan medialle ja valtiovallalle meidän Ylenmääräistä Puhtauttamme.

PS: Sä et sitten kirjaa mitään tietokoneen muistiin... et edes ota kopioita hallituksen kokouksien esityslistoista, etkä puhu duunistasi MITÄÄN poika- tai tyttöystävällesi. Etkä koirallesi. Käytä peitetarinana vaikka sellaista, että selität olevasi CIA:n kaksoisagentti.

Understood?

Ei edes viikonloppu- tai harjoitusvapaita?
Anne-Mari Sandell voinee olla myös noutaja.

Komento- ja huoltojaos hallitsee myös ruiskeiden, pillereiden yms. jakamisen.
Vetoketjun kanssa voi tulla ongelmia, mutta harjottelemalla sitä oppii.
Valehteleminen sujuu yhtä hyvin kuin maalinteko Noutajissa.

Jos jotain tarvitsee kirjoittaa ylös niin se kirjoitetaan lääkereseptien toiselle puolelle, paperi hävitetään joko syömällä tai polttamalla.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hakemus

Pyydän mitä nöyrimmin lupaa päästä mukaan jäseneksi. Minulla on viimepäivinä ollut kovan alppimaja-kuurin takia jotain häikkää silmissä. Lisäksi toinen sauvani on ihmeellisesti katkennut reitin varrella, joten en ole pystynyt hakemustani aikaisemmin jättämään...Mutta sen pystyn kyllä kirkkain (keltaisin) silmin väittämään, että mitään en ole ottanut! :)

KPK on asiajätkä ja on eittämättä suomalaisen huippu-hiihdon lippulaiva!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti HN

TGEKPKFASC

Hallitus:

Hervannan Näkijä
* Puheenjohtaja. Vastuualue: hallinnolliset ja markkinoinnilliset asiat. Koodinimi: Kyrvännän Herättäjä.

TBK
* Sihteeri. Vastuualue: toimitsijatehtävät. Koodinimi: KPK

Kiitän luottamuksesta! Täytyy vaan todeta, että sinä HN et taida olla niitä henkilöitä jotka haluavat hehkeän, uhkean, Blondin sihteeriksi.

No jokatapauksessa otan tehtävän vastaan suurella innolla ja olen valmis eroamaan jos b-näyte ei olekkaan positiivinen, mikäli TGEKPKFASC:n hallitus liittokokouksessa niin haluaa.



No voi pers.. kaadoin juuri koeputkellisen verta näppäimistölle.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hakemus:

Mielestäni voisin K-P Kyrön suurena ja fanaattisena kannattajana antaa klubille paljon. Mieshän on aikamme suurin viihdyttäjä ja ansaitsee klubin. Jos ette päästä minua klubiin se on ammattilaisten puuhaa, kun asia voidaan vain ja ainoastaan nostaa takaisin "harrastelijoiden puuhaksi" ottamalla minut jäseneksi.

Ja voin yrittää parhaani fanituotteiden myynnin edistämiseksi.
Ehdottaisin fanituotteiksi seuraavia:

1. Lääkärilaukku
Osta nyt aidonkokoinen ja tarkasti jäljennetty lääkärilaukku. Tämä on jokaisen keräilijän ja tosifanin unelma.
Vain 666€!
Saatavana myös "avaimenperämallina". Koko 2 cm * 2,5 cm * 4 cm hinta vain 69€!

2. Dopingvarusteet
Onko sinulla jo lääkärilaukku, mutta kaipaat sisältöä? Ei hätää, Tgekpkfasc:lla on sinulle sopiva tarjous;
Tukipaketti 1: 2 kpl käytettyä Hemohes-pussia jotka ovat olleet harrastelioiden tarkassa käytössä.
Tukipaketti 2: 2 kpl käytettyä Hemohes-pussia + 1 pari rikkiastuttavia suksia.

Tukipaketti 1, 60€.
Tukipaketti 2, 125€.

3. Valmiit selitykset
Jäitkö taas valehtelusta kiinni? Etkö keksinyt uskottavaa selitystä? Ei hätää. Tgekpkfasc:lla on ratkaisu ongelmiisi.
Saat tämän mahtavan kirjan, jossa on selitys valheeseen kuin valheeseen. Sitä on helppo käyttää hakemistonsa ansiosta.
Eikä tässä vielä kaikki. Jos tilaat nyt puolen tunnin sisällä saat kaupan päälle vielä asianajajan lausunnon.

Tilaa nyt numerosta 0600- ### ###

Tekstiviestitilaukset numerosta 17####

Toivon suuresti että pääsisin mukaan klubiin!
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti HN

dude
* Erikoisosaaminen: lobbaus. Koodinimi: Kyde.


Kiitän saamastani luottamukseta ja lähden the Pentin kanssa ostamaan KPK:lle uusia kleduja, sillä KPK:n imago on tärkeää, kun alan lobbaamaan hänelle omaa Lääkärilaukku -ohjelmaa MTV3:lle.

The Pentin olen tietysti palkannut imagokonsultiksi. Rahat tähän ja vaatteisiin tulevat St1:ltä, jolleka nämä reissut on selkeästi tilitetty ja kaikki kuitit selvitetty otsakkeella: "kilpailijoiden vakoileminen, näilläkö mennään?"
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pyydän, että minut valitaan...

Minä haluaisin myös liittyä tähän kerhoon. Voin mainiosti olla tavallinen "rivimies" mutta voin suositella isse isseäni TBK:n sihteeriksi. Luulen, että tällaisessa toiminnassa tarvitaan myös sihteerin sihteeri ja vannon olevani hehkeä, muhkea ja blondi.
Nimikirjanotteeni huipentuu seuraavaan seikkaan:
Minulle on myös tehty veritankkaus ja tässä yhteydessä ei liene haitaksi kertoa että tankkaus tehtiin TYKS:ssä.

Nöyristellen koo
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Melkoista hiihtämistä

K-P Käry on siis The Gray Area:n Kyröilyyn erikoistuneen asianajajansa välityksellä lähettänyt tiedonannon, jonka mukaan sankarillamme ei ole mitään tekemistä viimeisimmän - ilmeisesti EPO:n käytöstä tulleen - kärähdyksen kanssa.

Kuitenkin tiedetään, että KooPee vetäytyi selittämättömän mystisesti eräästä TV-ohjelmasta menneellä viikolla. Siitä nyt puhumattakaan, että mies on aina Hiihtoliitosta saakka tunnustettu Varikselle hemoglobiinisekoilujen jälkeen lähetetyn tiedotteen laatijaksi.

Amatöörien puuhastelua eli esimerkillistä Kyröilyä!


Huikeimmat mahdolliset mittasuhteet Kyröily saavuttaa kuitenkin, jos B-näyte osoittautuukin negatiiviseksi ja koko mediasoppa on keitetty turhaan. Tämän jälkeen nimittäin mainitulta asianajajalta tullee tiedote, jonka mukaan KooPeella ei ole mitään tekemistä Variksen antaman negatiivisen B-näytteen kanssa.




Ranger
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Ensimmäinen asiakas

Myykö teidän järjestönne Hartsan voimasauvoja? Jos myy, niin minulle yksi. Ei 30% lisää oo pahaksi kenellekkään. Miksi Marja-Liisa oli sanonut Hartsalle "vittuako tämä 30% auttaa?, ja eihän mun tarvitse mennä ku Kurikkaan, niin heti tulee 60% lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös