Teräväinen on kyllä huikea lupaus ja jo nyt kova pelimies. On jännä nähdä kuinka korkealta Teuvo draftataan tänä kesänä. Yltäisikö jopa ykköskierroksen varaukseen?
Teräväinen on kyllä huikea lupaus ja jo nyt kova pelimies. On jännä nähdä kuinka korkealta Teuvo draftataan tänä kesänä. Yltäisikö jopa ykköskierroksen varaukseen?
Yltäisikö jopa ykköskierroksen varaukseen?
Ollaan Teräväisen puolustuspelaamisesta mitä mieltä tahansa, niin ainakin hän pesee siinä esim. Pulkkisen ihan satanolla. Muutenkin tuntuu että Teräväinen ajaa Pulkkisen ohi jo tämän kauden aikana.
Jos näin on niin mitä Pulkkiselle on tapahtunut?
Ei näin ole, Gagsilla on vaan aina ollut jotain Pulkkista vastaan.
Gags nyt vähän innostui liikaa, eikä tämä sitäpaitsi olekaan Teuvon ja Pulun vertailuketju. Jospa se tarkoittikin, että TT ohittaa Pulun verrattuna siihen, mikä oli Pulkkisen taso Teukan iässä? Siinä mielessä on kyllä oikeassa, että onhan se valmiimpi kuin Pulu kaudella 2009-2010. Tosin Teemu kärsi kohtuuttomasti niistä loukkaantumisista sillä kaudella. Nykyhetken Pulkkisesta ei kyllä Teukka mene millään ohi.
Joo, Teräväiseen tässä ketjussa on varmaan tarkoitus keskittyä, mutta täsmennetään sen verran, että mielestäni Teräväisellä on joukkueelle enemmän annettavaa kuin Pulkkisella. Mielelläni näkisin että Pulkkinen nimenomaan siirrettäisiin sivuun Teräväisen tieltä.
Jos olisin Ikijokeri, niin käskisin Gagsia piilottamaan sen crackpiipun taas.
Teemu Pulkkinen 20 8+7=15 +2 15:59
Teuvo Teräväinen 8 2+0=2 0 12:21
Tämä siitä huolimatta, että Teräväisen ketjukaverit ovat luultavasti kaksi kuuminta hyökkääjää juuri nyt ja Pulu on Jaskan loukkaannuttua pelannut vähän kaikkien kanssa. Teuvolta joka vaihdossa hyvää tsemiä ja välillä ihan näppäriä ratkaisuja, mutta läpimurron aika on vasta ensi kaudella. Eikä se ole mikään häpeä. Pulkkinen sen sijaan on liigatasolle valmis tähtipelaaja, eikä sellaisia ihan helpolla lähdetä ulostamaan, vaikkei jaksakaan polkea omaan päähän ihan yhtä kovaa kuin Teukka.
Taitaa sulla olla vähän ikävää, kun liiga on tauolla, eikä oikein mitään tapahdu. Heittelit vaan jotain saadaksesi muut mukaan "keskusteluun"? Muuten en tuota kykene ymmärtämään. Kultakypärä hei!
Kultapotta sivuun juniorin tieltä... Aika rohkeita siirtoja on täällä porukka valmis tekemään. Mites toi Hetenyi ykkösveskaks ja Tuohimaa ja Kilpeläinen KiVan poppariosastolle? Valtissa on vissii ihan ok hodarit?
Gagsilla on selvästi tylsää. :) Hyvin tarttuu porukka syötteihin.
Tai sitten Gags on syönyt juuri ne sienet, joita EI pitänyt syödä. Nuo mainitut sienet oli tarkoitettu korvaamaan nyt kielletyt maamiinat itärajalla. Kun ryssä astuu sieneen se sulaa ja vaan saappaat jää. Gags söi Suomen puolustuskyvyn ja tätähän se Puheloinenkin on viime aikoina valitellut, puolustuskyky kärsii.
Teräväisestä sen verran, että todella lupaava kaveri, mutta vielä toistaiseksi hyttynen liigaan. Siellä kun joku vastustajan peruspakki kääntyy nopeasti niin Teukka on katollaan pelkästä tuulenvireestä. Joka tapauksessa, huippulupaus siis. Pulkkinen taas on huippupelaaja.
.... Todella kypsä jo ikäisekseen sekä erinomainen kiekonkäsittelijä.....
No joo, kerrankos sitä vähän voi hassutella...oikeastaan kun tuolla toisaalla uskotellaan ihan tosissaan että joku eskoseppänen Pulkkisen "ongelmat" on tuonut ensimmäisenä esiin, niin ajattelin vähän verestellä muisteja, sillä en yhtään ihmettelisi jos joku eskoseppänen seuraavaksi toisi esiin Teuvo Teräväisen kiistattoman lahjakkuuden. Ensimmäisenä, tietenkin...Hahhah kunnon kuittia Gagsilta. Mites sitä sanottiin "kosto on parasta tarjoilla kylmänä" tms.
Sellainen asia tuli tässä mieleeni yhtäkkiä kesken playoffin, että vieläkö te haluatte tästä Pulkkinen vs. Teräväinen asiasta väitellä, häh ;)
Sellainen asia tuli tässä mieleeni yhtäkkiä kesken playoffin, että vieläkö te haluatte tästä Pulkkinen vs. Teräväinen asiasta väitellä, häh ;)
Mutta minua niin vituttaa tuo sinun vastakkainasettelu ja provosointi Pulkkisesta. Kaverilla on nyt vaikeata, tukekaamme häntä. Ei minulla muuta.
Jaahas, Pulkkinen pilaamassa jo ennakkoon jättimäisen mestaruussuosikin mahdollisuudetkin. Kaikkeen se pystyykin!
Minulla ei ole mitään agendaa, jollain muulla näyttäisi olevan. Mikä Pulkkisella oli pipi marraskuussa kun noita vertailuja tein?Muutenkin vertailu loukkaantuneen ja terveen pelaajan välillä on typerää, mutta jos se sopii omaan agendaan niin suotakoon se.
Mulle paljon suurempi juttu on se, että Jokereiden juniorimylly tuottaa Pulkkisen ja Teräväisen kaltaisia pelaajia ja tulevaisuus näyttää erinomaiselta.
Mikä Pulkkisella oli pipi marraskuussa kun noita vertailuja tein?
Minulla ei ole mitään agendaa, jollain muulla näyttäisi olevan. Mikä Pulkkisella oli pipi marraskuussa kun noita vertailuja tein?
toinen on pelikuntoinen ja toinen ei.
No aivan varmasti yltää! Tai jos ei yllä niin maailma on pullollaan huippupelaajia.
Tästä samaa mieltä. Gags on jotenkin kieroutuneesti hyvillään tuosta Pulkkisen tilanteesta. Valitettavasti näitä johonkin pelaajaan takertujia täällä löytyy.Juu, ei terve. Mee vaihtoon jookosta. Teukka on ihan järkyttävän hyvä, olen ollut siutä mieltä koko ajan (lue vaikka aiemmat kommenttini tästä tai muista ketjuista). Mutta minua niin vituttaa tuo sinun vastakkainasettelu ja provosointi Pulkkisesta. Kaverilla on nyt vaikeata, tukekaamme häntä. Ei minulla muuta.
Yltää varmasti ja omasta mielestäni kuuluu koko ikäluokkansa top-10 pelaajiin. Tottakai Jokerilasit pääsä..
2012 Entry Draft tulee kuitenkin olemaan historiallinen, koska nyt on tarjolla lähes ennennäkemätön kaarti tulevaisuuden supertähtiä. Eli ei kannata ihmetellä, vaikka Teukka tippuisikin sinne 15 alapuolelle. Itse jopa toivon, että esim. Detroit varaisi miehen! En kestäisi nähdä Teukkaa jonkun Toronton pelipaidassa...
Haljon tästä mielelläni hiuksia kanssasi. Nautimme tästä kumpikin, niin mikäs sen mukavampaa.
Väitän, että Teukan varausnumero ei tule olemaan aivan kärkeä vain ja ainoastaan koon takia. Jätkähän on otteiltaan aivan maaginen.
Teukka antaa tällä hetkellä uransa kovimpia näyttöjä. Hän on taistellut pelipaikkansa materiaaliltaan kovempaan liiganippuun kuin kukaan hänen ikäisensä tai häntä nuorempi. Vaikka Teukkaa tuskin ekoilla varausnumeroilla varataankaan, on siinä varattavissa kaveri, joka on valmiiksi jo luontaisesti voittajatyyppi. Niitä on kuitenkin harvassa. Voin joku kerta tänne hehkutella tätä meidän Teukkaa lisää.