Mainos

Testissä jatkoaikalaiset valitsee hyvännöksiä naisia (peli).

• 3 173
  • 38

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kaksi kertaa homma kaatui, kiitos jatkoaikalaisten spämmin, heh.. Kolmannella kerralla maaliin saakka.

Semifinaalit:

Kate Beckinsale vs Kristanna Loken
Grace Kelly vs Jennifer Love-Hewitt

Grande final:

Kate Beckinsale vs Grace Kelly

Kate voitti.

Voittaja

Jäsen
Catherine Bell voitti finaalissa Katherine Heigl'n. Katie Holmesilla kävi paska tuuri, ja jäi semeihin kohdattuaan Catherine Bellin.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, finaaliksi muodostui Jennifer Love-Hewitt vastaan Olsenin kaksoset. Pieni pervo sisälläni päätyi valitsemaan Olsenin kaksoset.

Välierät:
Jennifer Love-Hewitt beats Elisha Cuthbert
The Olsen Hags beats Alicia Silverstone

Ärsyttäviä pareja se arpoi. Joku hemmetin silikonbimbokin (nimi unohtui jo) roikkui vissiin kolme kierrosta mukana, kun onnistui aina saaman vielä huonomman vastuksen.

Mielenkiintoisin pari taisi olla toisen tai kolmannen kierroksen "Frendien paikallisottelu" - Voittajaksi siinä selviytyi puolivälierissä etunimikaimalleen pudonnut Jennifer Aniston.

Enkä olisi koskaan uskonut, että Christina Aguilera voisi selviytyä ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon, mutta pakkohan sitä oli klikata, kun vastaan sattui minulle pysyviä traumoja äänellään aiheuttanut Mariah Carey...

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Tyra Banks beats Vanessa Williams.

Vanessa löi tiukassa välierässä Beyoncen. Tyra jyräsi täysin Tiffany-Amber Thiessenin yli.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Tasaiset, suorastaan tiebreakiin menneet semifinaalit: Angelica Jolie vs. Uma Thurman ja Halle Berry vs. Sherilyn Finn.

Finaalissa Halle Berry lyö Uma Thurmanin. Tämä näillä kuvilla, toisenlaisilla voisi tulos olla toisinpäin - jos kohta Berry on varmasti vähintään semifinaaleissa aina.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Miika-90
Vain voittajalla on väliä, ja sehän on: Gena Lee Nolin.

Kyllä on Blackie Lawlessilla hyvä maku naisten suhteen. Gena on nimittäin hänen tyttöystävä. Vähän liikaa osanottajia turneessa, ei jaksanut kahlata kokonaan läpi.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Korhonen
Sama vika. Mikähän mahtaa olla syynä?
Taisi Jatkoajan linkki johdattaa liikaa väkeä ko. sivustolle, josta tuo on nyt poistettu. Itsekin missasin sen, mutta totean että Elisha Cuthbert olisi voittanut.

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielenkiintoinen pelihän tämä oli. Ei se kyllä heteronaiselle paljoa tarjonnut, sillä itse ainakin huomasin, että naisten ulkonäköä enemmän painoi se, mitä mieltä muuten näistä neitosista tai heidän saavutuksistaan olen.

Voittajaksi kuitenkin selviytyi Angelina Jolie lyötyään finaalissa Liv Tylerin.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulla Jenna Jameson voitti finaalissa Gwen Stefanin.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Lyrinna

Voittajaksi kuitenkin selviytyi Angelina Jolie lyötyään finaalissa Liv Tylerin.

Aijai! Molemmat on mun suosikkeja. Eivät pelkästään kauniita ja seksikkäitä, vaan vaikuttavat loistavilta ihmisiltä. Menestys ei ole kummallekaan noussut päähän vrt. Jennifer Lopez. Ovat jotenkin naapurintyttömäisiä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Blackie
Menestys ei ole kummallekaan noussut päähän vrt. Jennifer Lopez. Ovat jotenkin naapurintyttömäisiä.
No en tiedä nyt Jolien naapurintyttömäisyydestä, en ole moisia naapurintyttöjä itse (valitettavasti) kohdannut, mutta osaa hän ainakin näytellä jos verrataan vaikkapa tuohon JLo:n. Tyleristä en mene sanomaan yhtikäs mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy