Testi vielä kerran

  • 2 827
  • 26

Carlos

Jäsen
20/20, helppo nakki. Ne erottaa aika selvästikin ihan siitä että luomu-tissit ovat erittäin harvoin täysin samankokoiset ja muotoiset, tai täysin pyöreät. Tässä testissä taktiikka puri näköjään 100% teholla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt meni vähän päin mäntyä 15/20. Aiemmin olen tehnyt samaisen testin ja sain hieman paremman tuloksen. Eli vähän jäi hampaankoloon.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
19/20. Ilmeisesti on tarpeeksi katseltu tissejä.
 

kipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Philadelphia Flyers,Arsenal
Vähän petyin 17/20 tulokseen.Olin ihan varma,että kaikki meni oikein.Kaikki mitkä meni väärin laitoin fake-osastoon.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
20/20. Kuten veli Carlos jo kertoi, kyllä aidon ja silikonin erottaa. Silikoni ei laskeudu luonnollisella tavalla, vaan on liian kiinteän näköinen. Todettakoon myös, että en ole suuri silikonien ystävä.

Pitäisiköhän muuten alkaa huolestua, kun tuo testi ja ylläoleva ovat ihan järkevää tavaraa?-)
 

Spenroos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, JanPa
Spenroos (alias. Mr. Hefner) pääsi vankan kokemuspohjan siivittämänä täydelliseen 20/20 tulokseen.

Kiva testi, joskin helpohko.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
19/20

Yhdet feikit luulin aidoiksi. Käsikopelolla sekin olisi selvinnyt.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
18 / 20 sain tisutestissä oikein.

Tuo gayometer testihän tehtiin jo toisaalla ja sen vastauksia spekuloidaan toisessa ketjussa.

-ipa rules
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
16/20. MUTTA kuvat numero 3 ja 6 eivät latautuneet ollenkaan, ja ne arvasin summanmutikassa väärin, eli 16/18.
Tulos oli hieman pettymys.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
17/20 voihan silikoni sentään!

Homo olen peräti 14%
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Oh ship

4/20....pitäiskö tästä sitten vetää jonkinnäköisiä johtopäätöksiä...

Someone throw me a nip!
 

R.V.N

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, Tampere United
17/20 tiesin että aikas hyvin oli tissit hallinnassa
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
15/20... parempikin tulos toki voisi olla, mutta suurinpiirtein oikein. Ihan hyvin siinäkin mielessä että nuo utareet ei ole niin minun erikoisalaani... =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös