Testaa oletko juoppo

  • 3 226
  • 51

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
56%..Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa, jota ei vielä juopoksi haukuta!

Aika yllättävää..hyvä ettei vielä olla perussuomalainen viinan ottaja!
 

Jet-Ace

Jäsen
"Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa, jota ei vielä juopoksi haukuta! 55%"

Kun ottaa huomioon, että joudun/saan työni puolesta viinaa juoda ilmaiseksi oman haluni mukaan ja toisinaan pakosta, niin ei hassumpi tulos. Toisaalta, jos minulla olisi ongelma viinan kanssa, niin ei todennäköisesti olisi työpaikkaakaan. 55%, vaikka välillä tuntuu, että kännissä on taas oltu koko viikko!

En tiedä, mitä roolia lopputuloksessa nuo krapulaan ja sen hoitoon liittyvät kysymykset vaikuttavat. Kun ei nimittäin ole koskaan krapulaa eikä siis tarvetta sen hoitoon.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
57%"Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa,jota ei juopoksi kutsuta"

Näin se homma etenee...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kevyet tavat..

"33% Juomatapasi kuuluu vielä terveelliseen elämäntapaan, nautit alkoholista hyvät puolet. Et ole juoppo"

Hmm.. nyt tais mennä maine...
 

STim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, JYP
Ja eiku kaljalle!

51 % Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa, jota ei vielä juopoksi haukuta!
Joka viikonloppu jotain....................!!!
:p
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Ouch!

63%, Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa.

Kylläpä tulos yllätti. Aina tarvittaessa kuppi maistuu, mutta että lähellä juoppoa?

Tähän pöytään yksi vielä, kiitos.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Oho...

Tais tulla pohjat.

65% -> Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa

Opiskelijalla on aikaa. :D Nykyisin tosin vähemmän kuin ennen.
 
K

kangaroo

64 %

Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa

Jaha, että noin on asiat...

Nyt olen kuitenkin puolen vuoden omaehtoisella valkaisukuurilla (ei siis pisaran pisaraa ennen kesää)
:cool:
 

STim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, JYP
Ja eiku kaljalle!

51 % Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa, jota ei vielä juopoksi haukuta!
Joka viikonloppu jotain....................!!!
:p
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
hahaa 13 % juoppo!
Jätit joko testin täysin tekemättä tai sitten olet absolutisti. Et ole juoppo

ps tein testin :cool:
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
60 %

Olen perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa.

En itse asiassa ole kovin yllättynyt. Tosin olen viime aikoina ollut aika rauhallinen..
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
49%, Olet jo lähellä perussuomalaista viinan ottajaa, jota ei vielä juopoksi haukuta! Kas kas...Odotin kyllä pienempää %...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Kevyet tavat..

Viestin lähetti finnishninja
"33% Juomatapasi kuuluu vielä terveelliseen elämäntapaan, nautit alkoholista hyvät puolet. Et ole juoppo"

Hmm.. nyt tais mennä maine...

Älä sure, täällä 31 %, joten testi ei voi olla pätevä! :D
 

sani

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko, kärpät, ujk
Mulle anto 57 %. Mut ei sentään ihan juopoks vielä haukkunu.

Eli sitähän vois lähtee tänään baariin vaiks eilenki olin.

Ja molemmille päiville ois viel hyvät syyt. = )
Eilen oli pakko ottaa ku oli pomon synttäribileet ja tänään pitää ottaa Lukon ja Kärppien voitoille. Mitenköhän UJK:n on käynyt? Pitääks vetää totaaliset koomat?
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
73 %
"juoppo mikä juoppo, mutta päissään on kiva olla"
:D
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
53% eli lähellä perussuomalaista. Yllättävän paljon! Odotin tulosta tonne 20% ja 40% väliin..
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jopas...

Testin analyysin mukaan jätin joko tekemättä testin tai olen absolutisti! Eihän se nyt pidä lainkaan paikkansa, sillä olen vannoutunut viinien ystävä - mutta ymmärtänette varmaan, että epilepsiani rajoittaa hieman kittaamista...Vaikka enpä oikein ylenpalttisesta ryystämisestä pidä; jo lapsena pelkäsin oksentamista... Voi minua poloista. Vaan viinejä on kiva harrastaa; erityisesti chileläiset maistuvat. Joskus maistan viskiä (esimerkiksi Jim Beam) ja likööriäkin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
63 % Olet perussuomalainen viinan nautiskelija, lähellä juoppoa.

Noh, olen sentään ravintola-alalla töissä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
23%, en ole juoppo. So what else is new?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Taidan olla huono opiskelija, mutta minkä sille mahtaa, että tuntee omat rajansa :)

39%
Kuulemma otan rauhallisesti, mutta nuo vastaukset olivat porrastettu sen verran heikosti, että joihinkin jouduin pyöristämään hieman alas päin, enhän nyt ainakaan ylöspäin voi kääntää asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös