Mainos

Testaa mikä auto olet

• 7 305
  • 106

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Aikoinaan kun tuon testin tein sain oletusarvoksi Land Roverin .
Taitaa ollan niin että tuota ameeeerikan alkuperäistä ei edes ole vastauksien joukossa .

Niin ja nyt kysymys kuuluu että mikä auto se on oikeasti alla ?

" There is only one " .

Aston Martin. Saisinkohan samanlaisen "näkymättömän" kuin Brosnanilla uusimmassa Bondissa. Taisi se Conneryn DB7 olla kuitenkin tyylikkäämpi. Se siis.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mustangin lykkäsi. Ja jos itse saisi valita niin vm -66.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Perskeles! Mussea odotin ja Porschea pelkäsin niin mitä sitten tulikaan? BMW!! Tyydyn "kohtalooni" vaikka en jättikullia omistakaan.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Onneksi olkoon, testin mukaan olet FORD MUSTANG!

Jippii, olen aina halunnut olla Mustang!

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Poison
"Onneksi olkoon, testin mukaan olet VOLKSWAGEN BEETLE!"

Olen kuulemma iloinen ja kupliva luonne, joka saa ihmiset ympärillään iloiseksi.

Heheh... :)
Meitä on siis kaksi.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Onkohan siellä jokin satunnaisgeneraattori, kun minä maan matonen sain tuomiokseni olla lopun ikääni PORSCHE?

Ja tähän päivään asti olen valmistautunut lähtemään mopedilla maailmalle heti, kun äiti on saanut voikkarileivät tehtyä.

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Porshehan se sieltä tuli. Mielummin olisin ollut vaikka Aston Martin tai edes Lada, mutta niinhän se on että sukuaan ei saa valita.

Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Otan osaa...

Viestin lähetti Le Banner
Perskeles! Mussea odotin ja Porschea pelkäsin niin mitä sitten tulikaan? BMW!! Tyydyn "kohtalooni" vaikka en jättikullia omistakaan.

Bemariksi tuo meikäläisenkin haukkui. Ei siinä mitään, kyllä minä voisin uuden karhean BMW:n hyväksyä, jos tyrkyttäisi, mutta... mutta. Saakeli.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Lattarauta, vähän niin kuin osasin odottaa...no pessimisti ei pety.

"ihmiset pitävät sinua luotettavana ja tasaisena, joskin hiukan yksinkertaisena"

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Näemmä Mustang.

"Et juuri välitä auktoriteeteista. Elämä on sellaista, millaiseksi itse sen teet."

No jaa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti 1900
Näemmä Mustang.

"Et juuri välitä auktoriteeteista. Elämä on sellaista, millaiseksi itse sen teet."

No jaa.

Porche Mieshän se täällä, jotein ei kauaksi mennyt :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy