Test

  • 1 662
  • 11

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
<html> <head> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>New Page 1</title> <style> <!--h1 {margin-top:12.0pt; margin-right:0cm; margin-bottom:3.0pt; margin-left:0cm; page-break-after:avoid; font-size:16.0pt; font-family:Arial; } p.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin-bottom:.0001pt; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm} --> </style> </head> <body> <h1>”Oikeus voitti”</h1> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Tällaisella otsikolla löytyy &nbsp;<i>Karri Friskin</i> kirjoittaman Tappara-Jokerit ottelun raportti Jatkoasta. Siinä käsitellään myös Tuomo Ruutun taklausta seuraavasti:</p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal"><i>”<b> Tuomo Ruutu</b> otti muutama minuutti syöttämästään maalista toisenlaisen roolin. Vastustajien vahingoittamiseen monet kerrat syyllistynyt peluri ajoi ottelussa siihen asti leijonan lailla taistelleen, avausmaalin laukoneen ja toisen maalin syöttäneen Marko Ojasen päähän taklauksen.”</i></p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Toki mielestäni tamperelainen toimittaja (tai ”toimittaja”?) voi vetää kotia sydämensä kyllyydestä, mutta voisiko kuitekin kunnioittaa vakavassa asiassa <b>tosiasioita</b>? Ruutun taklausesta on väännetty peistä suuntaan jos toiseenkin, mutta kukaan ei olen väittänyt Ruutun taklanneen Ojasta <b>päähän</b>. Eikä sellaista näe millään, vaikka kuinka kelaisi videoita.</p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Sitten seuraa mielenkiintoinen kappale. Siinä kyseenalaistetaan Jokereiden 2 maalia, ensimmäinen ja kolmas. Lisäksi todetaan noin vaan, että selkeitä estämisiä jätettiin viheltämättä Hassinen-Ojasen tilanteen lisäksi kymmenkunta. Asiayhteys kertoo sen, että Jokerit olisi ansainnut viheltämätöntä jäähyä estämisistä. Eli näin:</p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal"><i>” Joku tuomareiden ylipäällikkö voisi antaa kauden jälkeen selvityksen siitä, millainen kiekottoman pelaajan estäminen on jäähyn arvoista. Jokereiden ensimmäinen maali syntyi Tapparan hyökkäyksen jälkitilanteesta, kun Tapparan Jani Hassisen eteneminen maalille estettiin hurjalla syliotteella. Tilanteessa Hassinen ja Ojanen olisivat päässeet ylivoimahyökkäykseen. Selkeitä estämisiä jätettiin viheltämättä tämän tilanteen lisäksi kymmenkunta. Kun vielä otetaan mukaan esimerkiksi Jokereiden kolmannnen maalin syntymiseen vaikuttaneet tekijät, täytyy jatkaa jo runkosarjan aikana herännyttä ihmetystä: onko ammattimaisesti pelattava jääkiekkosarja todella amatöörituomareiden varassa? ”</i></p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Ihan avoin ja vilpitön kysymys Friskille ja Jatkoajan päätoimittajalle (joka lain mukaan vastaa tekstistä): oletteko ihan tosissanne? Jokerit kahvasi, käytti syliotteita, esti ja taklasi päähän Ja onko todella niin, että Tapparan voittaessa oikeus voitti? Mitä jos Jokerit olisivatkin voittaneet? &nbsp;Vääryyskö olisi voittanut? </p> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Pientä rajaa nyt pojat näihin kuvitelmiin :D</p> </body> </html>
 

Welu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti cobol
<html> <head> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>New Page 1</title> <style> <!--h1 {margin-top:12.0pt; margin-right:0cm; margin-bottom:3.0pt; margin-left:0cm; page-break-after:avoid; font-size:16.0pt; font-family:Arial; } p.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin-bottom:.0001pt; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:0cm} --> </style> </head> <body> <h1>”Oikeus voitti”</h1> <p class="MsoNormal">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal">Tällaisella

tetrtet
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä teette kaatiksella testailemassa? Eikös tämä ollut Elämättömien temmellyspaikka? Muistaakseni ette ole liittyneet, eikä kukaan ole teitä suositellutkaan (eikä ylläolevan nähtyään edes suosittele), joten hus hus!

Oiva nukkuu vielä, mutta se voi herätä ja se on pahalla päällä kun sen kolmeviisseiska on ollut niin onnettoman työtön viime aikoina. Ja minunkin kirveeni kaipaa jo tositoimiin.

Uhkailuako? Minäkö? Älkää ny viittikö! Kuhan vaan vähän moderoin oman käden oikeudella...

Oma käsi rules! tjsp.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ex (Tappara?)

Elä nyt viitti räyhätä...hokia se vaan on ja parempi voitti:ÖÖÖÖÖ-Kunhan testailin.;)

Mitä tulee tuohon Oivaan,niin minä en ainakaan pelkää sitä yhtään.Näppiksillä tehty kupla koko äijä sanon ma!!!!!Oiva taitaa olla nyt juhlimassa ja luulen,että hän selviää vasta parin viikon päästä.:D
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erhdsyysh...

...hik...minäkö muka kehtaishin jhuhlia moishta ashiaa kuin meshtaruutha...hik...olen vheshishelvä...kuten...hik...aina...

hörrppss...

Varokhaapaa vain, jahka lataan tämän kolmeviishsheiskhan...hik...PUM!...oho...nyt sattu Oivaa...hik...jalkaan...hik...PUM! PUM! PUM!...

SHIIVOOOJAAT!...khorjatkaa nhuo kolme ruumishta poish...ja siivotkaa veri latthialta...hik...ja shoittakaa mhulle taxi...hik...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Helvetti!!!!

-Toi Oululainen haisee viinalle!-viekää se AA:han rauhoittumaan.Jumaluta kännipäissään häsläilee tykin kanssa.Puhuukin vielä Tiki-murteella.....olen hyvin huolestunut!!!!!


Oiva:

Etsi itsellesi joku harrastus,viina on kiva kaveri,mutta huono isäntä.Minulla muuten on jo harrastus...keräilen humalia itselleni.:D :D

Edit:En silti tule tänne kännipäissäni heilumaan.:mad:
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juonko, juonko minä poika juonko? Juon.

Humala on elämä ja elämä on ihana. Tilatkaa jo se taxi...Reds älä kainostele, ota ryyppy...taxiiiIIIIIIiiiiii!!!...

"Humallun - siis olen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös