Tervetuloa String-pikkupöksymaailmaan

• 40 747
  • 86

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, tulipa tuossa Viiviä käsittelevien ketjujen johdosta suoranainen tarve pätemiseen ja sitä kautta päätin puhaltaa pelin auki string-pikkupöksymaailman pauloihin.

Nimittäin, kyllähän nämä stringit ovat siitä metkat päänsekoitusvälineet vilkkuessaan vaaleiden housujen läpi, tahi housunkauluksesta, että ukko kuin ukko, tai naisista kiinnostunut kaiken nähnyt lesbohampparikin menee hiljaiseksi.

Voin mainita tietäväni ainakin pari (varoittavaa) esimerkkitapausta siitä, kuinka tuolla kylillä nähdyt stringinkajot saavat miespolon niin sekaisin, että siinä unohtuvat muija, lapset ja asuntolainan korotkin kokonaan, kun ukkopaha alkaa kertomaan satuja ja tarinoita elämästään sinkkuna ko. stringinkantajalle.

Näitä surullisia tahi vähemmän surullisia tapauksiahan on etenkin kesämaailma puolillaan.

Stringien housunläpikajo tai suoranainen vilkkuminen ovat aiheuttaneet tänäkin kesänä lukemattomia peltikolareita, lyhtypylväisiin törmäyksiä, laiturilta putoamisia, kuolan valumista, juomien läikkymistä, mustia silmiä sekä muutakin sanomista.

Omalta kohdaltani olen välttynyt, ainakin toistaiseksi, moisilta noloilta takaiskuilta, vaikka muutama ns. sykähdyttävä näky onkin purjehtinut näkökentässäni.

Juuri mikäänhän ei ole niin puoleensavetävä näky kuin yhdistelmä vaaleat- tai matalavyötäröiset- tai molemmat ominaisuudet omaavat tiukat kesäpöksyt, joista kuultaa alushousujen muoto ja väri selvästi läpi.
Jos tämä kyseinen näky purjehtii näkökenttää vielä niin mukavasti, että itse sattuu istumaan kiireettömässä tilassa terassilla keppanan ääressä, niin kysympä vaan että onko mitään mukavampaa housut jalassa suoritettavaa tilannetta olemassakaan? Ma kusun vaan.

Mitenkäs muut kokevat tälläiset näkymät? Naispuoleisilta kysyisin vielä, että teettekö te tätä peräti tahallanne, jukoliste?

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siirretääs sitte tännekin

Kyllähän minulta oikea vastaus tällaiseen aina löytyy. Yllätyittekö?

Stringit treenatussa naispepussa on kuin mansikkahillo letulle. Ilmankin voi syödä, mutta vibat jäävät puolitiehen. Stringit ovat kuin tiiseri, kiusottelija. Ne saavat mielikuvituksen irti ja purkat pysähtymään. Uuh. Jos minä olisi pimu treenipeppuineen, laittaisin ikäänkuin varmistukseksi yhdet stringit vielä trikoiden päällä, ihan vittuillakseni.

Eilen mulle kävi sellainen keissi, että kävin Larun Pikkolosta ostamassa jäden ja sitä kuoriessani kaupan ulkopuolella ohi suhahti parikymppinen kansikuvatyttö rullaluistimilla. Valkoiset tiukat trikoot strigeineen. Yritin tarkkailla, lukisko stringeissä esim. mun nimeä, mutta mitäs. Olin ns 'poissaoleva' tovin. Jäätelö tippui kädestä ja kielen loppupätkä piti kerätä asfaltista takaisin. Tollanen näky saa miehen juomaan.

Viva strings!:cool:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Itse omistan tasan yhdet stringit, enkä voi sanoa huvikseni niitä pitävän jalassa. Ehkä vakoni on liian herkkä hiertymille... Huvittavaa on, että olin lasten kanssa vaateostoksilla ja pyörimme naisten alusvaateosastolla, kun 9 vuotias poikani sanoi, että äiti osta tällaiset alkkarit ja osoitti pienimpiä ja läpinäkyvimpiä stringejä, sellaisia, joissa ei ole kuin pieni kolmio... hmm...noinko nuorena te opitte... En ostanut...

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tuleehan sitä tyttöjen ja naisten peppuja katsottua.
Itse tykkään katsoa minkälaiset pikkuhusut tytöillä milloinkin on. Tämä onnistuu hyvin kun tyttö istuu ja housujen kauluksesta näkyy pikkuhousut. Älkääkä kysykö mitä sillä tiedolla teen...!

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Kyllä stringipeppu on kuin kaunis kesäpäivä kermavaahdolla kuorrutettuna. Sitä kelpaa katsella ja haaveilla kuten kesäauringon laskua koti/mökin terassilla.
Mutta onko kukaan miespuoleinen stringi fani kokeillut kyseisiä vehkeitä pitää jalassaan??? Minä tunnustan kokeilleeni, tosin miesten stringejä, jotka Mrs Pilli minulle osti. Eipä voi kehua kyseistä kokemusta miksikään hauskaksi tai mukavaksi kokemukseksi, vaikka oli housut ns. sopivaa kokoa. Ensinnäkin oli hyvin vaikea saada sijoitettua miehiset etutarvikkeet ja niiden alapuolella roikkuvat kulkuset ko. housuihin, enkä väitä oleveni mikään holmesi, mutta silti oli soviteltaa. Toiseksi stringit hinkkaa aivan varmasti koko pyllyvakoa alusta loppuun, varsinkin farkuissa ja kesä kuumalla hiostaakin kaikkia strategisia paikkoja, kun ei tuuletus toimi, kun ainoastaan peräosastolla.
Kolmanneksi, jos miehillä sanotaan joskus jäävän ns. jarrutusjälkiä kalsareiden takaosaan, niin arvatkaa miltä näyttävät stringit päivän käytön jälkeen, juuri takaa siltä kohtaa??
Joten kiitin Mrs Pilliä ja siirsin miesten stringit hautausmaalle.
Nostan täten hattua kaikille naisille jotka pitävät stringejä miesten iloksi, sillä ne ei voi tuntua hyvältä naisilla sieltä. Sillä naisilla on siellä vielä tämä toinenkin vako jota ko. naruhousut hinkkaavat.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mr Pilli

Mutta onko kukaan miespuoleinen stringi fani kokeillut kyseisiä vehkeitä pitää jalassaan???

No ei. Minusta stringit sopivat miehelle yhtä hyvin kuin rintaliivit.
Se, että pitää stringeistä, ei tarvitse tarkoittaa, että niitä on itse käytettävä. Ovat näet miehellä homohtavia.

Pidänhän minä naisella Stay Upeistakin ilman, että itse niitä käytän. Nih!:D

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Kyllähän tuo Ervatsalon kertoma näky aina päivän pelastaa. Minulle koko kesän pelastus oli, kun uimarannalla oli yksi uskalias nuori nainen pistänyt string-uikkarit jalkaansa. Verkkokalvolle tuo näky paloi lähtemättömästi... Kyllähän tuo naisten vaatetus menee vuosi vuodelta mielyttävämpään suuntaan näin miesten kannalta.
Oma tyttöystäväni karttoi aikansa stringejä, mutta nyt viime aikoina alkanut entistä enemmän käyttämään. Ja sehän soppii mulle.
Miesten stringin voisi joskus pistää "**ttuilu" mielessä vaikka johonkin saunailtaan, varmasti ällöttäs työkavereita katella paljaita persposkiani...

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Mr Pilli
Mutta onko kukaan miespuoleinen stringi fani kokeillut kyseisiä vehkeitä pitää jalassaan???

Meitsi tunnustaa omistavansa yhden kappaleen kyseisiä pöksyjä. Tai, noh, munakukkaro taitaa olla oikeampi termi moiselle narukasalle. Olen toki muutaman kerran pitänyt niitä jalassa ihan vittuillakseni, kun vittuilumielessä ne joskus lahjaksikin sain. Varsinainen kukkaro-osuus ei todellakaan ole koolla pilattu, joten varren ja varsinkin kuulien ujuttaminen em. tilaan ei ole hirvittävän helppoa. Ryhti pöksyissä on varsin komea eli siis mallia pysty. Hiostavatkin ovat perkeleet johtuen kentien juuri tästä tilanpuutteesta.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aah... Stringit! Monta monituista kuivaakin kuivempaa luentoa on tullut istuttua loppuun asti vain ja ainoastaan edessä istuvan naisen pikkuhousunpilkotuksen takia. Sitä menee ihan virransäästötilaan koko ukko (ns. screensaver efekti) kun tuijottaa tunnin ajan tuota maagista naisen alaselän kaarta jonka kruunaa housuista pilkottava pikkuhousun reuna. Vielä jos kyseisellä naisella sattuu olemaan hyvät selkälihakset ja päärynäperse niin a'vot! Jumalalle kiitos nykyisestä naisten muodista johon kuuluvat matalavyötäröiset housut.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omistan alusvaatteita muutenkin järjettömiä määriä, että en rupea stringieni lukumäärää luettelemaan, paljon niitä kyllä on.
Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä. Kokoajan tuntui epämiellyttävältä. Mutta, kuten huomattua, kaikkeen tottuu, ja nykyään en mitään muita pidäkään kuin stringejä. Tavalliset alkkarit tuntuu oudolta, kun on tottunut muihin.
Ja kyllähän stringit istuu parhaiten, niitä ei tarvitse "korjailla" yhtään. Pysyvät siinä missä pitääkin.
Tosin, kyllä yöllä nukkuessa parhaimmat päällä ovat kuitenkin mummoalkkarit, ei siitä mihinkään pääse ;)

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti ervatsalo
Mitenkäs muut kokevat tälläiset näkymät? Naispuoleisilta kysyisin vielä, että teettekö te tätä peräti tahallanne, jukoliste?

Täältä tähän

Arvasin, että Ervatsalo otti julkituomastani ideasta käytännön toteutuksen ja avasi loistavan ketjun. Olin jo itsekin avaamassa näille ihanille pikkupöksyille oman ketjunsa, mutta työkiire yllätti pahassa vaiheessa. Noh, eipä hätiä mitiä, ehtiihän sitä kommentoimaan näinkin.

Mikään ei ole mielestäni seksikkäämpää, kuin muikkeli kiemurtelemassa hyvän takamuksensa kanssa kiusoittelevasti edessäni. Yksinkertaisesti, miehenä en voi tuota näkyä vastustaa...kaikkihan tietävät tämän johtavan makkariin. :p

Noh, stringien viehätys on kai niiden niukkuudessa. Kuten moni on yllä todennutkin, hyvinmuodostunut naisen takapuoli stringeissä on seksikkäintä, mitä minä tiedän. Kiusoittelevat, härnäävät, kerjäävät, you name it. Suorastaan pakkohan niiden kimppuun on päästä ja...niinedespäin.

Tunnustan myös kokeilleeni miesten stringejä, lähinnä emännän villitsemistarkoituksessa. Hyvinhän tuo toimi, voin paljastaa. Käyttömukavuus ei ole hirveän hyvä, mutta...meneehän ne. En nyt tiedä niiden hintahtavuudesta miehillä sitten, tää on taas näitä ennakkoluulojuttuja. Ja kuten suosikkipimuni Stadista totesi, stringeihin tottuu.

Noh, ns. tavalliset alkkarit miehillä edelleen parhaimmat/mukavimmat. Naisilla asia on ihan toinen, onneksi avokin asenne stringeihin muuttui parin kokeilukerran jälkeen. On tuo peppu sitten nami "pikkuvalkoisissa". :D Keep up the good work, ladies!

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Stringipöksyt rules!

Mikään ei voita sitä näkyä, kun trimmattu takapuoli stringeissä ja tiukoissa trikoohousuissa keikkuu silmien ohi!
Esim. koulussa välituntisin mielipuuhaamme on istua aulan penkeillä ja kattella juuri näitä niin puhuttuja "perseitä" Varsinkin kun lukiossani sattuu olemaan myös urheilulukio, joten siellä on niitä tiukkoja tanssi-ja taitoluistelijatyttöjä, jotka ovat oikeita piristys-ruiskeita opiskelulle...:)

Monet niin hyvää potentiaalia olevat perseet pillavat itsensä "paskapusseilla" eli tavallisilla alkkareilla, sillä tiukoissa housuissa tavalliset alkkarit menettävät perseen kunnon muodon... Monta kertaa on tehnyt mieli mennä sanomaan se jollekin joka näitä "paskapusseja" käyttä, mutta ei vielä ole ollut hirveästi pokkaa...:D

Rocco

Jäsen
Kyllä niihin silmä jää kiinni aivan kuin jonkun loitsun manaamana. Itse en ole noloihin tilanteisiin joutunut tuijotukseni takia mutta joskus jätkäporukalla kun bongaa kohteen niin kaikki yhtäkkiä hiljenevät eikä kukaan oikein meinaa aloittaa puhetta uudelleen. Hiljainen hymähdys jokaiselta tarkoittaa sitä että huomattu on mutta eipä tästä viitsi kavereiden kesken paljoa jutella.

Itse olen saanut lahjaksi kaksi paria miesten malleja, sain ne eräältä entiseltä naiseltani jonka mielestä ne näyttää miehellä hyvältä, varsinkin jos on treenattu kroppa. (Lue: Näyttää kuulemma hyvältä mun päällä) Muuten niitä ei viitsi pitää, ei ole taidettu uhrata mikrokuituja niihin vaan aika paksua kangasta ne ovat. Naisten omat ovat tehty lähes aina jostakin avaruusajan kankaasta joka on ohutta ja mukavaa. Tasa-arvoa! :D

P.S. Girlzilla: Jos lähdet joskus jollekin jatkoaika-risteilylle tms niin ilmoita mulle :p

Ai niin, ihmetyttää hieman telkkariohjelmien suomennokset. Stringit ovat muualla (englanninkielisessä) maailmassa nimellä "Thong" kun taas meillä tanga-nimellä ovat tuolla samaisessa (englanninkielisessä) maailmassa nimellä "String"...

Termit tuntuvat menevät ristiin. Mutta onneksi ammattilaiset tietää! ;)

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti girlzilla15
Stringit on vähän sellainen tottumiskysymys. Joskus piti jonkun mekon kanssa pistää stringit, kun muuten olisi alkkareiden rajat näkyneet liian selvästi, ja ihan kauheathan ne oli silloin päällä.

Niin, olen kanssa törmännyt tähän samaiseen koulukuntaan, jonka edustajien mukaan stringit ovat siitä loistava tuote että kuolaavat mieslaumat eivät pääse määrittelemään yhtä helposti ovatko käytössä olevat alushousut mallia "aholaidan menkkapöksyt" vaiko kenties jotain vähemmän kangasta vievää mallia.

Tämä tietenkin siinä tapauksessa, että käytetyt päällihousut eivät ole kovin läpikuultavaa sorttia. Toisaalta, mikäli alushousujen rajoja ei löydy yhdellä vilkaisulla, niin sittenhän kyseessä on joko a: stringit tai b: ei mitään alushousuja. Mikä on sinänsä myös sangen mukava asia todeta.

Miesten stringeistä vielä sen verran, että itse pidän niitä lähinnä sellaisten eltaantuneiden rantahinttareiden sekä miesmeikkitaiteilijoiden vaatteina, enkä siis näin ollen ole tutustunut ko. tuotteeseen omakohtaisesti.

Olen myös mm. ovensuukyselyn muodossa selvittänyt naishenkilöiden suhtautumista miesten string-housuihin ja tulos on ollut vähemmän imarteleva niiden käyttäjiä ajatellen.

QUOTE]Viestin lähetti Rocco
Ai niin, ihmetyttää hieman telkkariohjelmien suomennokset. Stringit ovat muualla (englanninkielisessä) maailmassa nimellä "Thong" kun taas meillä tanga-nimellä ovat tuolla samaisessa (englanninkielisessä) maailmassa nimellä "String"...
[/QUOTE]

Niin, mutta mitäs eroa näillä kahdella housutyypillä sitten ihan virallisesti on. Itselläni on sellainen perstuntuma, että stringeissä on vähemmän kangasta kuin tangoissa. Onko näin, vai olenko harhauskoinen ja väärässä?

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti V-man
Vielä jos kyseisellä naisella sattuu olemaan hyvät selkälihakset ja päärynäperse niin a'vot! Jumalalle kiitos nykyisestä naisten muodista johon kuuluvat matalavyötäröiset housut.
Nyt pitää sanoa, että termiä 'päärynäperse' olen usein kuullut käytettynä synonyyminä 'muumiperseelle', joten ei näin. Eriävät mielipiteet silti hyväksytään.

ja girlzilla15: nukkuessa ei housuja tarvita ollenkaan (paitsi sinä yhtenä aikana kuusta, jolloin kannattaa miespuolisten lähteä muutenkin viikoksi lappiin metsästämään ja kalastamaan...)

Rocco

Jäsen
Niin, mutta mitäs eroa näillä kahdella housutyypillä sitten ihan virallisesti on. Itselläni on sellainen perstuntuma, että stringeissä on vähemmän kangasta kuin tangoissa. Onko näin, vai olenko harhauskoinen ja väärässä?

Täältä tähän

Tangat ovat sellaiset missä on vain sivulla narut, muuten ns. normaalit edestä ja takaa. Stringeissä sitten onkin narua oikeastaan kaikkialla paitsi edessä. Näin lyhyesti määriteltynä.

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Tunnenpa yhden tyypin, joka vakavalla naamalla väittää, ettei anna naiselle, jos tällä ei ole stringejä.:D
Itsekin olen vannoutunut string-fani, mutta aivan näin jyrkkää mielipidettä minulla ei asiaan ole...

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti dana77
Nyt pitää sanoa, että termiä 'päärynäperse' olen usein kuullut käytettynä synonyyminä 'muumiperseelle', joten ei näin. Eriävät mielipiteet silti hyväksytään.

Nyt ei mistään muumiperseestä puhuta, vaan sellaisesta tiukaksi treenatusta stepperipyllystä joka korostuu kapean lantion ansiosta. Sellaista kun aikansa ajatuksissaan tuijottaa niin sitä melkein älähtää ääneen kun kohde sattuu vahingossa muuttamaan asentoaan niin, että pikkuhousut katoavat näkyvistä.

"Aaah... ihana peppu... tuota ku pääsis vähän... Tuo kyllä käy salilla... "

Sitten kohde esim. nojaakin taaksepäin:

"HEI!!!"

"Ööö... Niin mitä?"

"Eipä juuri mitään"

ace

Jäsen
Avain sana stringien käytössä on kuitenkin trimmattu perse. Ei oo mitään hirveempää näkyä kuin muija jolla helmat roikkuu ja korostaa sitä ominaisuutta pukeutumalla stringeihin. Harvalla naisella on niin täydellinen takamus että voi stringejä tyylikkäästi kantaa.

Tämä siis ilman päällyshousuja.

Kuitenkin: jonkun mainitsemat valkoiset matalavyötäröiset tiukat kangashousut, joiden läpi kuultaa stringit, jotka vielä typyn kumartuessa selvästi näkyy housujen kauluksen takaa on sellainen näky joka kyllä saa miehen sekoamaan. Ja tälläiseen kiusoitteluun ei siis tarvii olla mikään mallitakamus, kunhan vaan pitää ne päällyshousut jalassa.

Itse kuitenkin ehkä pidän enemmän sellaisista pikkareista naisilla, joissa on pieni lahje. Siis ei lahje lahje, vaan sellanen puoleenpakaraan ylettyvä. Hotpantseiksiköhän niitä kutsutaan. Myös tälläiset bikinin alaosat ovat ässälle mieleen.

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Kuten ace totesi onhan se kauhean näköistä jos helmat roikkuu, ja silti pitää pujottautua strigeihin, kyllä siinä rupeaa karskimpaa miestäkin etomaan, ja olut saattaa terassilla hörpsähtää väärään kurkkuun.

Tähän pieni aiheeseen liittyvä arvoitus:

Mitä eroa on naisen takamuksella sitten 1950-luvun verrattuna tähän päivään??

50-luvulla sai raottaa pykkupöksyjä että näki takamuksen, tänä päivänä saa raottaa takamusta että näkee pikkupöksyt.:D :D :D

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ELI: Kaunis tumma tyttö vitivalkoisissa stringeissä...you got me there!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Voi perkule.
Muokkasin vahingossa Mackin viestiä. Piti lainata vain.
Olen todella, todella pahoillani. Se ei ollut todellakaan tarkoitukseni.

:(

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
Jälleen kerran upea aihe!!! Kiitos Erva KIITOS!!!!! Näitä jaksaa aina lukea!;)

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
nukkuessa ei housuja tarvita ollenkaan (paitsi sinä yhtenä aikana kuusta, jolloin kannattaa miespuolisten lähteä muutenkin viikoksi lappiin metsästämään ja kalastamaan...)

Nukkuessa ei tosiaan housuja tarvita. Silloin yhtenä aikana kuusta tosin voi housut olla hyvät nukkuessa, mutta sängyssä valveilla ollessa se lienee ihan turhaa. Mieskin voi hyvin pysyä kotosalla. Etenkin nykyään kun on pesukoneet ja kaikki...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy