Kyllä taitaa olla niin, että Tersan Timolla ei rahoja ole. Ei hän mikään rikas ole. Niin kuin ei kukaan omistajista. Ei niillä kenelläkään ole ainakaan irtonaista rahaa SaiPaan laitettavaksi. Näin luulen minä.Timo Tersa sanoo pettyneensä pahasti SaiPan tämän kauden esityksiin, mutta haluaa vielä kokea menestyksen kiekkoyhtiön puheenjohtajana (esaimaa 15.3.2023)
Nyt kun pitäisi laittaa rahaa seuran selviytymiseen niin herra ei olekkaan valmis tekemään mitään :D
Omalla täydellisellä osaamattomuudella ajoi tämän vuonna 1948 perustetun seuran kuilun partaalle ja nyt ei laita kättä taskuun.
Ajatteliko Tersa oikeasti kävellä satamassa kesällä, jos hänen viimeiseksi tehtäväksi jää konkurssihakemuksen allekirjoitus.
Ei vittu sanon minä.
Verotietojen perusteella pitäisi olla, jolleivat kaikki omistajat sitten sijoittaneet Venäjälle. Ja mihin muuhun sitä tuon ikäinen mies laittaisi enää rahojaan kun omaan urheiluseuraan.Kyllä taitaa olla niin, että Tersan Timolla ei rahoja ole. Ei hän mikään rikas ole. Niin kuin ei kukaan omistajista. Ei niillä kenelläkään ole ainakaan irtonaista rahaa SaiPaan laitettavaksi. Näin luulen minä.
Puhutaanko nyt Tersasta vaiko TT Raudasta? Minusta jälkimmäinen on se osakeomistaja.Verotietojen perusteella pitäisi olla, jolleivat kaikki omistajat sitten sijoittaneet Venäjälle. Ja mihin muuhun sitä tuon ikäinen mies laittaisi enää rahojaan kun omaan urheiluseuraan.