Tersalle kenkää!

  • 11 799
  • 38

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuvottava Tersan haastattelu Esaimaassa. "Haluan vielä kokea menestyksen SaiPan kanssa" :D Ei helvetti. Tämä on siis ainut syy, että hän jatkaa puheenjohtajana.

Kannattaa kaikkien, ja etenkin Tersan, kuunnella Kärppien hpj:n Kontsaksen haastattelu petopodissa. Olisiko Tersa valmis tällaiseen läpikäyntiin Kaukaan Päädyssä? Tuskin.

Tersa kokee osakeyhtiön juridisena omistajana omistavan myös koko seuran, vaikka ei tuo pöytään mitään ja pakoilee mediaa. Ei hän seuraa omista, vaan sen omistavat kaikki seurasta kiinnostuneet ja fanit ympärillä. Tersa kuvittelee olevansa seuraa suurempi.
Tunnen erään toisen lajijn pääsarjajoukkueen pääomistajan. Hän aina sanoo, että urheiluseuran omistaa oikeastaan vain niin kauan kuin on valmis huolehtimaan se rahoituksesta.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki kuitenkin näkee, että eihän tuossa joukkueessa voinut olla 1.9 kiinni, ei välttämättä edes 1.7. Sitten kauden alusta jo lähteneet pelaajasäästöt pitää myös huomioida. Tai jos oli edes 1.7, niin sitten muutamalle jo poistuneelle maksettiin aika reippaasti. Se pitäisi näkyä myös tulevissa hankinnoissa, mielestäni selvästi edullisempia pelaajia ollut nyt huhuissa kuin Maalahti, Koskiranta, Pospisil, Descheneau, Irving… Pitäisi pienellä riskilläkin nostaa ensi kaudeksi 2 miljoonaan pelaajabudjetti, jotta voitaisiin kilpailla tässä sarjassa.

Olli Jokinen ilmoitti äsken haastattelussa, että Jukurit nostaa ensi kaudeksi, vaikka tämän kauden joukkue maksoi varmasti enemmän kuin ilmoitettu 1.75 ja yleisöä ei liiemmin käynyt peleissä. Nyt näyttää siltä, että kaikki nostaa ja SaiPa ei käytä kokonaan edes ilmoittamaansa.
Jukurit elelee Viitikon rahoilla. Surullista että Lappeenrannan mies hassaa rahojaan Etelä-Savoon eikä kotikonnuille.
 

Reinhart

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Jukurit elelee Viitikon rahoilla. Surullista että Lappeenrannan mies hassaa rahojaan Etelä-Savoon eikä kotikonnuille.
Näin se on valitettavasti. Ei kait kelvannut SaiPalle rahat/ehdot ja Jukurit "mässäilee" nyt. Mielestäni SaiPa tarvitsisi juurikin rahaa taseeseen ja jonkun joka ajaa sisään näitä muutoksia johtamiseen ja toimintatapoihin. Tällä menolla ei hyvältä näytä.
 

redpecka

Jäsen
Suostun nyyhkyttämään puolen miljoonan edestä mitä Viitikko sijoitti Jukureihin. Nyyhkytän sen loput 1,5 miljoona sitten kun joku vastaa kysymykseeni pankkilaina-asia-markkinakorko-systeemistä. Ja älkää ymmärtäkö väärin edelleenkään - on hienoa että joku sijoittaa lätkäjengiin puolmiljoonaa ja olen kateellinen Jukureille, mutta kahden miljoonan ukosta en suostu puhumaan ennen kuin joku sen on minulle selventänyt. Kuitteja en kaipaa, mutta yleismaailmallisesti juntille selitettynä kelpaa.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Timo Tersa sanoo pettyneensä pahasti SaiPan tämän kauden esityksiin, mutta haluaa vielä kokea menestyksen kiekkoyhtiön puheenjohtajana (esaimaa 15.3.2023)

Nyt kun pitäisi laittaa rahaa seuran selviytymiseen niin herra ei olekkaan valmis tekemään mitään :D

Omalla täydellisellä osaamattomuudella ajoi tämän vuonna 1948 perustetun seuran kuilun partaalle ja nyt ei laita kättä taskuun.

Ajatteliko Tersa oikeasti kävellä satamassa kesällä, jos hänen viimeiseksi tehtäväksi jää konkurssihakemuksen allekirjoitus.

Ei vittu sanon minä.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Timo Tersa sanoo pettyneensä pahasti SaiPan tämän kauden esityksiin, mutta haluaa vielä kokea menestyksen kiekkoyhtiön puheenjohtajana (esaimaa 15.3.2023)

Nyt kun pitäisi laittaa rahaa seuran selviytymiseen niin herra ei olekkaan valmis tekemään mitään :D

Omalla täydellisellä osaamattomuudella ajoi tämän vuonna 1948 perustetun seuran kuilun partaalle ja nyt ei laita kättä taskuun.

Ajatteliko Tersa oikeasti kävellä satamassa kesällä, jos hänen viimeiseksi tehtäväksi jää konkurssihakemuksen allekirjoitus.

Ei vittu sanon minä.
Kyllä taitaa olla niin, että Tersan Timolla ei rahoja ole. Ei hän mikään rikas ole. Niin kuin ei kukaan omistajista. Ei niillä kenelläkään ole ainakaan irtonaista rahaa SaiPaan laitettavaksi. Näin luulen minä.
 

Kivisalmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä taitaa olla niin, että Tersan Timolla ei rahoja ole. Ei hän mikään rikas ole. Niin kuin ei kukaan omistajista. Ei niillä kenelläkään ole ainakaan irtonaista rahaa SaiPaan laitettavaksi. Näin luulen minä.
Verotietojen perusteella pitäisi olla, jolleivat kaikki omistajat sitten sijoittaneet Venäjälle. Ja mihin muuhun sitä tuon ikäinen mies laittaisi enää rahojaan kun omaan urheiluseuraan.
 

PePo_17

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Verotietojen perusteella pitäisi olla, jolleivat kaikki omistajat sitten sijoittaneet Venäjälle. Ja mihin muuhun sitä tuon ikäinen mies laittaisi enää rahojaan kun omaan urheiluseuraan.
Puhutaanko nyt Tersasta vaiko TT Raudasta? Minusta jälkimmäinen on se osakeomistaja.

edit: sen verran korjausta, että totta, Timppa imuroi TT Raudasta fyffeä eläköidyttyään ja kuittasi ihan kivat pääomatulot. Mutta tosiaan kuinka paljon sitten on varaa niitä SaiPaan laitella on ihan eri juttu.
 
Viimeksi muokattu:

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Jos ette ole vielä päivän uutista kokonaan lukeneet, niin osaatte varmaan silti arvata, kuka antoi taas täyden luottamuksensa täysin epäonnistuneelle henkilölle.

Niinpä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä oli kyllä suosikkikohtiani tuossa uutisessa:

Tyrmistys oli kova, kun puheenjohtaja Tersa antoi Markkaselle tukensa ja toitotti yhä, että isoa rahaa on tulossa seuraan.

Voi vain kuvitella sitä fiilistä kun iso pomo tulee henkseleitä paukutellen kertomaan että kohta on rahaa, älkää olko huolissanne. Puuhastelu sillä tasolla että ei voi kuin arvostaa.

Ei vaan, pakkohan teidän on päästä eroon kaikista, siis aivan kaikista henkilöistä jotka on millään tasolla olleet osallisina tähän. Ei vain voi olla mahdollista. Mutta silti on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös