ISIS otti vastuun jo Siperian puukotuksista. RT:n mukaan oli mielenterveysongelmainen paikallinen asukas. Onko kenenkään silmään käynyt ottiko ISIS vastuun Turun tapahtumista?
Juuri näin. Ja huomaat myös järkevänä ihmisenä, että uutisointia asioista tasoitellaan, ettei kantaväestö suutu liikaa. Se kun on oikeasti seuraava ongelma, joka kohdistuu syyttömiin maahanmuuttajiin. Persujen laariin kyllä sataa nyt pojoja.Totta. Ja tiedät hyvin, että suhtaudun äärimmäisen kielteisesti Huhtasaareen. Juuri siksi on ikävä nähdä, kuinka päättäjät ja YLE omilla toimillaan pelaavat Huhtasaaren ja Halla-ahon maaliin.
Mistä luet tälläisiä? Sit joku oli nähnyt kurkunviiltoon liittyvää videota turusta. En tajua mistä jengi onkii näitä!
Mistä luet tälläisiä?
Tarkoitat varmastikin että Suomen poliisin onnistumisprosentti on huomattavasti parempi? Täkäläinen poliisi kun ampui tekijän, mutta niin että voidaan vielä kuulustellakin ja vaikkapa selvittää motiivi.
ISISillä menee sen verran huonosti tällä hetkellä, että ottavat kunnian varmaan kaikesta mistä se on mahdollista ottaa.
Mihin tämä nyt liityi?Olen juhlissa missä on vajaa 50 keskieurooppalaista muutamista eri maista ja yksi venezuelalainen.
Kohtuullisen sekaisin saisi olla, jos alkaisi väittää, että yksi vieraista ei ole ulkomaalaisennäköinen. Enkä tarkoita skandinaavia, vaikka mekin hieman erilaisilta näytämme.
Onhan noista jollain kai kokemuksiakin, mutta ei kai Suomessa tarvitse alentua samalle tasolle?
Huumoripläjäystä suomi ensin miekkarista. Mari kososen youtube kanavalla livelähetys.
Huhhu.
Olen silti sitä mieltä, että paljon enemmän tekijä saadaan kärsimään nyt kun jäi henkiin. En ymmärrä miksi hänet pitäisi mielestäsi päästää mahdollisimman helpolla.Ei vaan nimenomaan huono koska jätti henkiin. Mitä sellaista kuulustelemaan kun on ihan tiedossa, että kyseessä oli terroristinen teko. On ihan sama, että onko Sudanista, Irakista tai Marokkosta jos siis sen takia henkiin jätettiin.
Ovatko nämä Marokot jne. maat, joista porukkaa tulee "turvapaikanhakijoina" oikeasti jonkinlaisia vertailukohtia?
Siellä on kaksi pelleryhmää riehumassa ja pitämässä showta.
Joku anarkisti pistettiin vissiin äsken nippuun poliisin toimesta....???
Olen silti sitä mieltä, että paljon enemmän tekijä saadaan kärsimään nyt kun jäi henkiin. En ymmärrä miksi hänet pitäisi mielestäsi päästää mahdollisimman helpolla.
Eihän nämä kadu mitään tai tajua mitään eikä uhrit mitään oikeutta saa sillä, että tämä kaveri viettää vankilassa 3 vuotta ja pääsee pohtimaan seuraavaa iskuaan.
Täytyy kyllä todeta, että turun poliisi on paljon ammattitaitoisempi kuin helsingin poliisi. Turun pojat tekee nimittäin sitä poliisityötä jota heidän pitääkin tehdä. Helsingin PolPo ei kyllä toimi näin.
Itse myös olen seurannut tuota turun miekkaria ja täytyy kyllä sanoa, että kylläpä nuo suvakit ovat naurettavia.
Totta. 15-vuotias siis ilmeisesti kuollut?
No tuskin päätyy vankilaan. Enneminkin mielisairaalan suljetulle tutkimuksiin ekaksi. Sieltä sitten ties minne.
En myöskään ymmärrä miten sen pizerian henkilökunta on osallisena tähän tapaukseen kun sinne piti jonkun käydä nakkaamassa pyörätelineen ikkunasta sisään.
Kaikki ääriaines on täysin perseestä!
Näin varmaan useimmilla oli ja tietenkin täysin ymmärrettävää.En minä turvallisuuden takia jäänyt menemättä, vaan ihan sen takia, että mieli oli maassa ja surin. Varmaan monella muulla oli sama tilanne.
Aivan. Näin ollen siis Venäjän poliisi onnitustui paremmin.
No itseasiassa minusta kuolema on liian lopullinen vaihtoehto. Loppuelämä vankilassa hakaten kiviä olisi paljon parempi tuomio. Kuolemaa en kannata vaan enneminkin ihan vitun vaikeaa elämää.Aivan. Näin ollen siis Venäjän poliisi onnitustui paremmin.