Toivooko kukaan muu että tämä varmistuu isis paskaksi?
Vain hölmö luulee tätä joksikin muuksi, toki varmistusta odotellaan mutta uskon että kymppiuutisiin mennessä Daesh ilmoittautuu.
Ei vaan ole. Rasseryhmän sivuilta ja tännekin kirjoittavilta miespilluilta voi kysyä lisää mikä on suurin uhka?! Murosta löytyy poistetuja ketjua kuvakaappauksen kera. Hieno ryhmä.
En, mutta meinaan että sinun kannattaisi tarkistaa kuulosi.
Lisäksi kaverilla taisi olla kirittäjiä. Tavallaan niinkun jäniksiä.
On muuten aika tehokas tää Suomen poliisi. Varmaan myös kytille soiteltu ja osoiteltu että tohon suuntaan meni.
Ei tarkoita. On mahdollista, että siellä on myös siitä jumalan suuruudesta huudettu.Netissä nähtävässä videossa huudettiin varomista, mutta eihän se tarkoita, etteikö siellä olisi muuallakin huudeltu/voitu huutaa.
Tuntuu jatkuvasti hieman omituiselta, että tätä huutelua perustellaan yhdellä videolla, ikään kuin se huutaminen sen yhden videon ulkopuolella olisi mahdotonta.
Minä olen lukenut tietoja tästä hyvin pintapuolisesti tässä myöhemmän illan aikana, mutta ei kai tuota vielä kumottu ole. Eiköhän tuo silminnäkijälausuntoiden perusteella sitten selviä.
Sinähän melkoinen seppo olet, olenko jossain väittänyt että se polliisi jauhaa paskaa? Tuolla nyt vain on ulkomaita myöden uutisoitu tästä kolmesta minuutista, eli "joku jauhaa paskaa". Menikö jo nuppiin?
Ai siinä linkissä Radio Novan uutiseen, joka ei liity mitenkään kadulla kuvattuun videoon?Ei ole tarvetta koska se ihan selvästi tuossa kuuluu. Myöskin tuossa toisen kirjoittajan linkissä todetaan hänen huutaneen joten se siitä.
Ai siinä linkissä Radio Novan uutiseen, joka ei liity mitenkään kadulla kuvattuun videoon?
Minä toivon, että tätä ei olisi koskaan tapahtunut.Toivooko kukaan muu että tämä varmistuu isis paskaksi?
Ai sinä erotit sanoja siitä IL-videon huudosta. Millä kielellä siinä huudettiin? Itse tunnistin vain epämääräistä älämölöä siitä.Ei ole tarvetta koska se ihan selvästi tuossa kuuluu. Myöskin tuossa toisen kirjoittajan linkissä todetaan hänen huutaneen joten se siitä.
No google maps näyttää matkaksi n. 500m ja kävellen ajaksi 5min. ja vielä ihan puutorille astihan ei edes ehtinyt.
Reipasta juoksua matkassa menee n. pari minuuttia, eli siihen jää vielä useampi minuutti "tyhjää". En kyllä edelleenkään näe tässä mitään epäselvää.
Se kolme minuuttia hälytyksestä on faktaa. Tapahtuman alusta kiinniottoon on pidempi. Saahan tuon ymmärtää vituiksi jos ei osaa itse mieltää että tuohon kolmeen minuuttiin lisätään se vasteaika ennen varsinaista hälytystä.
Ai sinä erotit sanoja siitä IL-videon huudosta. Millä kielellä siinä huudettiin? Itse tunnistin vain epämääräistä älämölöä siitä.
Kaikki, korostan KAIKKI muslimit tulis heittää Euroopasta hevon vittuun. Ei tollasista lampaannussijoista ole mitään muuta kuin haittaa. Mitä voi olettaa uskonnosta, jos savimajaspedejen ihannoima ykköstykki on pedofiili?
Alkaa vähän tympiä tässä(kin) ketjussa monesti käytetty rasisti-sana. Montako oikeaa rasistia Suomessa on? Veikkaan ettei montaa ja näistä vielä harvemmalla on Jatkoaikaan käyttäjätunnukset. Mulkkuja ja kusipäitä kyllä riittää mutta älkää sekoittako näitä puhtaisiin rasisteihin valkoisissa kaavuissaan.
Selkärangaton ihminen, joka ei voi myöntää olleensa väärässä esimerkiksi islamilaisen terrorismin suhteen. Sekä valkopesee tapahtumia tyyliin Muro ja osin täälläkin: "Kaksi kuoli puukkon Turussa. Enemmän kuolee Suomessa talvella liukkauteen"...Mikä on miespillu?
Linkittämästäsi uutisesta:Ympäri maailman asia todetaan terrori-iskuksi mutta Suomen päättäjät/viranomaiset/media koittavat pitää "kulisseja pystyssä" viimeiseen asti.
Turun puukotukset nousivat uutisaiheeksi ympäri maailman – osa mediasta spekuloi jo terrori-iskulla | Kotimaa | Kaleva.fi
Ei mene, vaan Kauppatorin Yliopiston ja Aurakadun kulmalta Eerikinkadun ja Kauppiaskadun kulmaan, sieltä taas Yliopistonkadun ja Kauppiaskadun kulmaan, josta ilmeisesti Yliopistonkatua Aninkaisten suuntaan ja mäkeä ylös. Kyllä tuo matka on pidempi.
Linkittämästäsi uutisesta:
"Jotkut lehdet spekuloivat jutuissaan myös terrori-iskun mahdollisuudella, ja brittiläinen Mirror-lehti uutisoi tapahtuman kirjaimellisesti Suomen 'terrori-iskuna', Finland 'terror attack'."
Ja sinä luet tuon niin että ympäri maailman todetaan terrori-iskuksi? Sanoit aiemmin toisessa yhteydessä ettei sinun tarvitse ajatella, mutta kyllä sä jo nyt saat aloittaa.