Videossa tosiaan huutetaan "varo", "varokaa", mutta voihan huutelua tapahtua muulloin kuin tuon videon kuvaamishetkellä.Monet ovat todenneet että videoissa on huudettu "varokaa", mutta en ole itse niitä katsonut.
Videossa tosiaan huutetaan "varo", "varokaa", mutta voihan huutelua tapahtua muulloin kuin tuon videon kuvaamishetkellä.Monet ovat todenneet että videoissa on huudettu "varokaa", mutta en ole itse niitä katsonut.
Kyllä uutisissa ainakin sanottiin, että Turun keskustaa tulisi välttää.Olisi riittänyt, että olisi varoitettu siitä ettei keskustaan olisi menemistä, koska siellä tapahtuu. Kaikki eivät elä netin äärellä 24/7.
Zalmonellalla on silminnäkijöiden havaintoja, joten turha on poliisin alkaa vääntämään vastaan.@Zalmonella joko nyt uskot ettei missään muualla ole tapahtunut kuin Turussa?
Kyllä tämä mua enemmän koskettaa kuin ulkomaan iskut. Vitun muille surkeutensa kostavat luuserit. Olisi voinut ampua ylävartaloonkin, olisi poika päässyt neitsyeiden luokse.
Videossa tosiaan huutetaan "varo", "varokaa", mutta voihan huutelua tapahtua muulloin kuin tuon videon kuvaamishetkellä.
Videossa huudetaan "varokaa puukko". Silminnäkijöiden mukaan allahia on puukottaja huudellut mennessään.
Jos tämä ei ole terrori-isku niin en sit tiedä mikä on. Termeillä nyt ei sinällään taida olla väliä, kun sairas tapahtuma kuitenkin.
@Zalmonella joko nyt uskot ettei missään muualla ole tapahtunut kuin Turussa?
Jos tämä ei ole terrori-isku niin en sit tiedä mikä on. Termeillä nyt ei sinällään taida olla väliä, kun sairas tapahtuma kuitenkin.
Poliisia syytettäisiin liian voimakkaasta voiman käytöstä.
Näin se ilmeisesti on. Jotkut näyttävät uskovan ettei allahia ole huudeltu kun videossa huudetaan "varokaa". Motiivi vaikuttaa selvältä.Kenties jopa molemmat pitävät paikkansa.
Kyllä. Lähetys voitaisiin pistää poikki. Nyt 3 minuutissa saaneetkin puukottajan kiinni?!Helevetin sekavaa tietoa tällä hetkellä.