Jollain tavalla kyllä hyväksyn tavan, jolla käsittelette Määttää tässä ketjussa, mutta en voi mitenkään sitä ymmärtää.
Jos teidän mielestänne Määttä on keskivertoa parempi liigapuolustaja ja hyvä kiekollinen pakki, niin miten helvetissä mies voi olla kiekkoilevan Suomen +-kunkkuja siellä peräpäässä. Purkakaa mulle tää dilemma, sillä minä en siihen pysty.
Oletusarvoilla ei voi pelata sillä hetkellä, kun puhutaan sen hetkisestä sekä kuluneesta suorittamisesta ja Määttä, jos joku on pettänyt Ässissä oikein huolella. Muutaman pelin muutamat hyvät syötöt eivät pelasta Määttää siltä, että mies on ollut todella huono ja on sitä edelleen. Kokonaisuudessaan Määtän peli on välillä itkettävän ja naurettavan rajamailla, kuten Kärppä -pelissäkin nähtiin. Esimerkkinä Tertsi pelasi lähinnä naisten säännöillä Kärppien olikohan toisessa maalissa. Siinä olisi kuulunut alun alkaen sijottua aivan toisella lailla ja jos päästää miehen karkuun kohti maalia, niin se pitää hoitaa siten, ettei sitä maalia ainakaan siitä hyökkäyksestä tule. Tero varmaan pelkäsi, että tarttuu hiilikuitua naapurin kainaloon. Jos se kuuluisa pelinluku olisi kunnossa niin näitä maaleja ei nähtäisi.
Uskon ja toivon Teron parantavan peliään huimasti loppukautta kohti. Pinen pientä valon pilkahdusta on havaittavissa. Ehkä kirjoitus on hieman ylikriittinen, mutta ei Tero ole Ässien kakkosparin mies. Kyllä se +- tilasto kertoo kaikesta huolimatta sen oleellisen. Kun arvostuksen aika tulee, olen sitä kyllä ensimmäisenä myös jakamassa.
Niin ja ei se naapurin mummo siihen pystykkään...