Näkikö joku miten Stone pelasi saksassa? Vai pelasiko edes koko pelissä?
Jes! Salaa osasin toivoakin tätä, koska saman seuran Tappara-matsikin streamattiin.
Tämän iltainen EC Red Bull Salzburg-TPS ottelu livenä ET:n sivuilta klo 20.15 alkaen, kertoo tepsin nettisivut. Joten eikun lauantai oluet kylmään ja odottamaan matsin alkua.
Lisäksi tuolla ET:n nettisivuilla on videokuvaa edellisen Berlin pelin kohokohdista. Linkki: http://www.europeantrophy.com/news.php?news=126
Kertoo, kertoo, mutta ainakaan vielä ET sivuilla ei ole mitään linkkiä...??
Tuossa linkkiä: http://www.europeantrophy.com/livesalzburg.php
Voimakkaampi kiekkokontrolli näkyy ainakin Tepsin pelissä sekä hyvässä että pahassa.
Toki omassa päässä pörrätään ja hyökkäysalueen kulmissa häärätään, mutta pitäisi sinne vastustajan alueelle päästä ihan kiekon kanssa.
Heti kun meikäläinen saa katsekontaktin TPS:n peliin niin joukkue pelaa tahallaan päin persettä. Toinen ja kolmas erä ihan OK mutta ensimmäinen erä todella heikko.
Mä olen todella iloinen siitä, että Plihalin peli sujuu nyt upeasti. European Trophy pelejä en ole muuta kuin kotiareenalla nähnyt, mutta tilastojen valossa tehokasta toimintaa ja jättää kaikki muut mieltä vaivanneet Tepsin negatiiviset asiat varjoonsa ET peleissä.
Onko meidän tsekkivahti hävinnyt kertaakaan ET peleissä?
Schwarz ei ole hävinnyt ET:lla vielä kertaakaan, tosin eihän pelejäkään ole vyöllä kuin kolme. Ahlqvist hävinnyt siis kolme ja Schwarz voittanut kolme matsia. Kumma juttu miten huonosti nuo euroopan kiertueet sujuu koko joukkueelta, joka vuonna.
Tämän lisäksi mielestäni kaikki hankinnat ovat suht hyviä ellei erinomaisia, ketään ihan täyttä fiaskoa siellä ei ole (varsinkaan niistä miehistä, jotka saavat "ison" korvauksen) ja varsinkin puolustuksen vahvistuksista tulee olemaan meille paljon iloa kauden aikana. Cernyä moni parjaa, mutta eipä tuo mies varmaan juuri mitään maksanutkaan, kun itse oli tänne halunnut.
Voi kivekset sentään, koska pelaaja on halpa ja tänne itse halusi niin on hyvä jollei jopa erinomainen hankinta. Aivan sama vaikka ilmaiseksi pelaisi, mutta on sukka ja sellaisella ei vaan tee mitään joukkueessa. Vois vaikka kokeilla jos kelpaisi ilmaiseksi ja hyväksi jonnekkin muualle.
Lauantain "tv-peli" oli ainakin täyttä paskaa pelillisesti, mutta eipä tässä olla muuta odotettukkaan. Tulemme antamaan aivan turhia pisteitä kauden alussa, koska näköjään Virran pelisysteemiä ei vaan saa ajettua sisään nopeasti, kuopiossa otti lähes pari vuotta?
Olen positiivisesti yllättynyt kahden viime hankinnan laadusta, nehän voi vielä olla pelimiehiäkin. Odotin ikl/wtl pelureita, mutta mitä vielä. Plihal on ollu jalkasenakin hyvä maalipaikoissa, miten sitten rakentelun kanssa en osaa sanoa, mutta kyllähän nuo maalitkin kelpaa.