Tennismaailman parhaat naiset!!!

  • 1 608
  • 14

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kaikki meistä (pervoista) tietää, että tenniksessa saattaa joskus nähdä sellaisia pimuja, et huh-huh... Mutta kuka niistä on loppujen lopuksi, se-paras? :p Monet mun tenniskaverit sanovat, että juu... Hingis on paras, ku sillä on muka paras ass... Mun mielestä näillä näkymiin mulla on vain kaksi suosikkia (ja molemmat eivät ole suomalaisia!), eli koko naistenniksen ylivoimainen jumalatar on ihan bit**...ups... neito nimeltään Anna Kournikova :) Se on kyllä sellainen beibi, et tekis mieli ** sitä... Toinen kaunotar on mielestäni, nykysin Jugoslaviaa edustava Jelena Dokic. Hän on kans sellainen pimu, et mä ainakin voisin pelata sen kaa tuntikausia tenista ja tehdä muuta hauskaa :D

Kertokaa, te kaikki muut mielepiteenne ja pistäkää vaikka oma "TOP 5 Tennis bitchies 2001"... :rolleyes:
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
pari kesää takaperin Nelosen Wimbledon insertissä Martina Hingis puhallsi tennispalloon... kyse oli reilun sekunnin pätkästä, jonka olisin halunnut nauhoittaa ja kopioida 1 000 000 kertaa peräkkäin. Vieläkin menee kylmät väreet...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Semmonen venäläiskissa tuli mieleen kuin Tatjana Panova. Näin Eurosportilla kun pelasi Kurnikovan kanssa. Huh Huh kun alko paikat jäykistymään. :D :D :p
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Kyllä se Hingis on ainakin minun mielestäni ykkönen. Tosin ei Anna K kaukana kakkossijasta ole.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Martina Hingis saa myös Arnolidin äänen. Kakkosena tulee nämä ihanaiset espanjattaret :p.

Jostain syystä Anna ei oikein säväytä minua.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kournikova saisi koska vaan mäiskiä mailalla palle... pallojani:D
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottomasti Jelena Dokic ja Amanda Götzer. Tietty Annakin on tosi näyttävä samoin kuin Serena Williams. Hingisiä en pidä juuri minään...
 

Afan

Jäsen
Tennismaailman parhaat naiset vai? Toki, mutta <b>pelitaitojen</b> perusteella :).

1. Jennifer Capriati
2. Amelie Mauresmo
3.-6. Martina Hingis / Lindsay Davenport / Williamsit

Numero uno on ehdottomasti Capriati, joka näyttäisi voittavan Pariisissa jo vuoden toisen Grand Slaminsa. Kovasti on puhuttu, että Capriati on tekemässä hienoa paluuta huipulle, mutta eiköhän noilla näytöillä jo olla siellä.

Ranskalainen Mauresmo hävisi yllättäen Roland Garros’lla jo ensimmäisellä kierroksella, mutta oli kevään turnauksissa ehdottomasti kuumin nimi.

Suosikkeina vuoteen lähteneellä nelikolla sen sijaan on kaikilla omat ongelmansa. Amerikkalaiset ovat kärsineet loukkaantumisista ja Hingisin pää ei kestä arvoturnausten loppupeleissä. Välierissä tai viimeistään loppuottelussa sveitsittären peli sekoaa, eikä turnausvoittoja ole tullut pitkään aikaan kuin pienemmistä kisoista.
 

ipaz

Jäsen
Mielestäni tennis (ja golf) ovat typerimmät tv-lajit mitä pyöräilyn ja pitkän matkan juoksujen lisäksi voi olla, mutta silti silmäni jäi eilen kiinni Ranskan avointen naisten välierään. Tuo Belgialainen Justine Henin on mielestäni heti Kournikovan jälkeen seuraavaksi paras tennistypy.

Kerpon laittaman kuvasarjan mukaan Annalla taitaa olla pikkarit huonosti ja usein...
 

ipaz

Jäsen
Tai ei sittenkään

Katselin äsken netistä kuvia tästä nuoresta belgialaisesta, mutta eipä hän sen kummonen olekaan. Ihan nätti mutta niin kauheen tavallinen... tv-kuva huijasi.
 

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Amanda Coetzer

Tämä eteläafrikkalainen on hillitty blondi, ei enää pikkutyttö. Kyllä esim. Hingis ja Kournikova hyvännäköisiä ovat, mutta vaikuttavat liian usein hemmotelluilta kakaroilta. Tästä pitkä miinus, ei voi mitään. Kaikkien aikojen suosikkini on unkarilainen Andrea Temesvari. Hän oli 1980-luvun puolivälissä top 10:ssa. Silloin harvoin kun näin hänen otteluitaan TV:ssä, oli tennis todellakin sivuseikka.

Onko kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Kim Clijsters voisi olla ulkonäkönsä puolesta Leyton Hewittin (Clijstersin poikakaveri) sisko?

Ja vielä lopuksi veikkaukseni loppuotteluiden voittajista. Naisten finaalin vie Capriati ja miesten Kuerten. Capriatille täytyy nostaa hattua, huumeongelmien ym. sekoilujen jälkeen hän näyttää olevansa muutakin kuin teinilupaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös