Amerikanihme
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Neljänneksi pisin ottelu kautta aikain. Siinä mielessä lähellä ennätystä, heh.
Yhden erän voittoon on ainakin Andersonilla täydet saumat, 2015 pelasi Djokovicia vastaan viisieräisen Wimbledonissa jossa voitti kaksi ensimmäistä erää tiebreakissä. Jos syöttö kulkee niin vaikeahan tuolla on murtaa. Toki vaikea sanoa kuinka puhki Anderson on, isoilla miehillä palautuminen on kuitenkin hitaampaa vaikkei ruohon lyhyet pisteet kovien kenttien ja massan tavoin kulutakaan.Kun en tenniksestä itse mitään tiedä, niin kysynkin palstan asiantuntijoilta, onko Andersonilla realistista mahdollisuutta voittaa huomisessa ottelussa ainakin yksi erä? Vedonlyönti vähän houkuttelisi...
Kun en tenniksestä itse mitään tiedä, niin kysynkin palstan asiantuntijoilta, onko Andersonilla realistista mahdollisuutta voittaa huomisessa ottelussa ainakin yksi erä? Vedonlyönti vähän houkuttelisi...
Mietin tässä, olisiko ollut tasokkain tennispeli mitä olen nähnyt. Se Federer - Nadal finaali oli aikoinaan aika hieno, mutta en osaa sanoa oliko siinäkään näin hengästyttävän upeita palloja? Joka tapauksessa tämä(kin) peli osoitti, että sekä jalkapallo että tennis on hienoimmillaan nurmella.
No olipa dramaattinen US Open naisten finaali.
En muista nähneeni että noin keittää...
Saisko lyhyen kertauksen, että mitä tapahtui? En kerinnyt katsomaan kuin kaksi vikaa peliä.
Koosteen perusteella oli kyllä melkoinen farssi Serena Williamsilta. Käsittämätöntä, miten noin kokeneella ja kaiken voittaneella pelaajalla menee kuuppa noin nurin. Todella ylimielistä puhetta. Meni maku koko pelaajasta. Osakalle ansaittu voitto.
Serena Williams on mahtava pelaaja, eikä eilisen tunteenpurkaus millään tavalla vaikuta arvostukseeni häntä kohtaan. Herra Ramosilta katosi ottelu näpeistä ja suuren yleisön paineen alla murtui aivan totaalisesti. Osaka oli kyllä vienyt peliä ja todennäköisesti olisi voittanut ilman tuomarin lahjoittamia kuutta pistettä, joista viisi oli aivan mielipuolista munattomuutta. Miestennistä en seuraa, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että siellä tosiaan jutellaan melko mukavia tuomareille ilman käytösrangaistuksia. Nähdyn perusteella Ramos ei kestänyt painetta ja kyllähän tornissa pitäisi näissä peleissä olla Kader Nouni.
Eli hienosti Williams järjesti kaiken tämän, kun 20v nuori keltanokka pääsi juhlimaan uran ekaa GS:ä. Arvostus Williamsia kohtaan laski täälläkin melkoisesti.
Sen verran pitää tähän kohtaan puuttua, että heti pelin jälkeenhän Williams antoi kaiken tunnustuksen ja arvostuksen Osakalle, joten vastustajan puolesta tässä ei käynyt vahinkoa.
Sen verran pitää tähän kohtaan puuttua, että heti pelin jälkeenhän Williams antoi kaiken tunnustuksen ja arvostuksen Osakalle, joten vastustajan puolesta tässä ei käynyt vahinkoa. Williams sotki itse oman pelinsä vaikka toki Osaka olisi todennäköisesti voittanut ilman Williamsin nupin sekoamistakin. Ja henkin puoli on iso osa tennistä, ja nyt se petti kokeneella Williamsilla.
Serena Williams on mahtava pelaaja, eikä eilisen tunteenpurkaus millään tavalla vaikuta arvostukseeni häntä kohtaan. Herra Ramosilta katosi ottelu näpeistä ja suuren yleisön paineen alla murtui aivan totaalisesti. Osaka oli kyllä vienyt peliä ja todennäköisesti olisi voittanut ilman tuomarin lahjoittamia kuutta pistettä, joista viisi oli aivan mielipuolista munattomuutta. Miestennistä en seuraa, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että siellä tosiaan jutellaan melko mukavia tuomareille ilman käytösrangaistuksia. Nähdyn perusteella Ramos ei kestänyt painetta ja kyllähän tornissa pitäisi näissä peleissä olla Kader Nouni.
Williamsin käytökseen varmaan vaikutti, että hän on jo kahdesti aiemmin kokenut samaisessa turnauksessa melkoisia tuomarointifarsseja ja toisella kertaa (finaali)ottelu ratkesikin pistemenetykseen. Sieltä ne väärinkohtelut nousi taas pintaan ja eilinen reaktio oli kenties sen vuoksi tavallista rajumpi. Arthur Ashesta on muutenkin tullut Serenalle aivan ylitsepääsemätön stadion eikä hän tule enää koskaan siellä voittamaan, niin rajut on paineet kotiyleisön edessä. Uskon ja toivon, että muut slamit hoitelee vielä muutamat kerrat niin rikkoutumaton ennätys jää aikakirjoihin.
Jos katsoi palkintoseremoniat, niin Williamsin hienous ihmisenä tuli kyllä viimeistään siellä esille, vaikka hetkeä aiemmin oli vielä melko hurjassa tilassa.