Toivottavasti Tenkratin vamma ei ole oikeasti näin paha kuin tällä hetkellä näyttää. Jos hänen kätensä olisi oikeasti osissa, hän ei olisi enää tilanteen jälkeen kentälle tullut, mutta pelasi mm alivoimaa vielä toisessa erässä. Ihmettelen vain, että voisiko tshekkipelaaja olla niin "kova jätkä", että pelaa käsi rikkipoikkimurtuneena? Kuitenkin pikaista paranemista!
Tuomaista en lähde puolustamaan tilanteessa, koska kyseessä oli juuri Veke. En todellakaan ollut yllättynyt. Olen itsekin jo aikaisemmin kiinnittänyt huomiota Veken heilumiseen kentällä. Enkä tiedä, mikä isku oli se, joka käden mursi. Ensimmäinen isku oli "ns liigaisku", joita näkee kaukalossa joka pelissä - valitettavasti. Tenkrat kuljetti kiekkoa ja Veke löi käsille. Blues lähti hyökkäämään ja Tenkrat tarjoili mailaa Vekelle koko matkan ajan sinisten välillä. Tästä Veke kimpaantui ja löi uudelleen. Sinäänsä ikävä tilanne, itse olisin mieluummin kostanut hanskalla kuin mailalla, jos pitää lähteä kostamaan.
EDIT: jaa 3 peliä Vekelle. Ihan ansaittu. Enemmänkin olisi voinut antaa, mutta silloin olisi toivottavaa, että samaa linjaa jatketaan muissakin vastaavissa tapauksissa.
Joulun jälkeen Blues tulee Ouluun. Toivottavasti peli menee aisiallisesti läpi. Jos Veke ei ole pelikiellossa, Vekeä saa kyllä muistuttaa tilanteesta, mielestäni pitäisikin. Mutta jos Kärppien joukkue on yhtä idioottimainen kuin muutama faninsa ja kentällä alkaa joku ihmeen teurastus... Ja sen jälkeen sitä puidaan pitkään. Onneksi ainakin itse arvostan Kärppiä sen verran, että en usko tällaista tapahtuvan.
Kokonaisuutena mailankäyttö pitäisi saada pois. Toinen tuomari kentälle ja tiukempi linja kahvaamiseen ja hakkaamiseen. Ei taida tulla sellaista joululahjaa...