Tarkoitatko pelin jälkeistä haastattelua? Kyllä ainakin jossain JYPin pelissä Mertsi haastatteli Heleniusta ottelun jälkeen. Tämä haastis jäi mieleen, koska Mertsi kysyi Samuelilta onko isältä tullut vinkkejä peliin ruokapöydässä. Samuel tiivisti vastauksen sanaan "ei".Onko koskaan Mertarannan selostaessa pelaajahaastatteluja? Pari Tepsin matsia jotka Mertaranta selostanut, on ainakin ollut ilman haastatteluja, kun taas poikkeuksetta muiden selostamana haastatteluja on ollut.
On. Muistan kun kyseli jossain HIFK:n pelissä erätauko haastattelussa aivan ihme kysymyksiä, esim joltain pelaajalta jolla soppari on katkolla kyseli ensi kauden suunnitelmista jneOnko koskaan Mertarannan selostaessa pelaajahaastatteluja? Pari Tepsin matsia jotka Mertaranta selostanut, on ainakin ollut ilman haastatteluja, kun taas poikkeuksetta muiden selostamana haastatteluja on ollut.
Saukkosella kuuluu myös repertuaariin nämä hämmennyskysymykset. Pelaajista näkee selvästi kun vaivaantuvat yrittäessään miettiä vastausta.On. Muistan kun kyseli jossain HIFK:n pelissä erätauko haastattelussa aivan ihme kysymyksiä, esim joltain pelaajalta jolla soppari on katkolla kyseli ensi kauden suunnitelmista jne
Eilisessä JYP-Kärpät -pelissä ohjaaja otti muutamaan otteeseen päätykamerakuvan ns. normaalien kameroiden sijaan, kun pelattiin hyökkäysalueella (esim. tässä ylivoiman aikaan). Jossain muussakin pelissä olen tällä kaudella tämän havainnut ja se ei todellakaan miellytä silmää. Jos vain mentäisiin niillä hyväksi todetuilla kuvakulmilla, eikä lähdettäisi hakemaan jotain uutta ja erilaista. Toinen asia on se superzoomaaminen jossain tapauksissa, jolloin itse pelin seuraaminen kärsii ainakin katsojan näkökulmasta.
Eihän uudessa ja erilaisessa ole lähtökohtaisesti mitään vikaa, jos sillä tavoin löydetään jotain toimivaa. Nyt mielestäni löydettiin. Tuo kuvakulma on toki erilainen kuin mihin on totuttu, mutta kun siihen hetken totutteli, niin tuli havaittua, että tuostahan näkee ihan pirun hyvin mitä kentällä tapahtuu esimerkiksi juurikin ylivoimatilanteissa. Kauempaa takaviistosta kuvattuna esimerkiksi neliön keskellä operoivan hyökkääjän toimintaa on vaikeampi havainnoida, mutta tuosta kuvakulmasta näkee siihenkin erittäin hyvin.Eilisessä JYP-Kärpät -pelissä ohjaaja otti muutamaan otteeseen päätykamerakuvan ns. normaalien kameroiden sijaan, kun pelattiin hyökkäysalueella (esim. tässä ylivoiman aikaan). Jossain muussakin pelissä olen tällä kaudella tämän havainnut ja se ei todellakaan miellytä silmää. Jos vain mentäisiin niillä hyväksi todetuilla kuvakulmilla, eikä lähdettäisi hakemaan jotain uutta ja erilaista. Toinen asia on se superzoomaaminen jossain tapauksissa, jolloin itse pelin seuraaminen kärsii ainakin katsojan näkökulmasta.
Eilisessä JYP-Kärpät -pelissä ohjaaja otti muutamaan otteeseen päätykamerakuvan ns. normaalien kameroiden sijaan, kun pelattiin hyökkäysalueella (esim. tässä ylivoiman aikaan). Jossain muussakin pelissä olen tällä kaudella tämän havainnut ja se ei todellakaan miellytä silmää. Jos vain mentäisiin niillä hyväksi todetuilla kuvakulmilla, eikä lähdettäisi hakemaan jotain uutta ja erilaista. Toinen asia on se superzoomaaminen jossain tapauksissa, jolloin itse pelin seuraaminen kärsii ainakin katsojan näkökulmasta.
Näkisin tästä olevan eniten hyötyä hidastuksissa. Itsekin olen pari kertaa nähnyt kun tätä kameraa YV:lla on käytetty, ja kyllähän tuo totuttelua vaatisi. En ole silti tyrmäämässä, mutta kuten sanottua, arvon näen enimmäkseen hidastuksissa.Itse taas tervehdin ilolla tuota kuvakulmaa esim ylivoimalla.
Viimeksi kun Mertsi selosti Tapparan matsia, intouduin laittamaan CMorelle palautetta. Vastaukseksi toki sain perus "selostajat synnyttävät tunteita puolesta ja vastaan" -liirumlaarumia, tiedä sitten jos tarpeeksi saisi negatiivista palautetta, tehtäisiinkö asialle jotain.
Viimeksi kun Mertsi selosti Tapparan matsia, intouduin laittamaan CMorelle palautetta. Vastaukseksi toki sain perus "selostajat synnyttävät tunteita puolesta ja vastaan" -liirumlaarumia, tiedä sitten jos tarpeeksi saisi negatiivista palautetta, tehtäisiinkö asialle jotain.
Kun turkulaisia vituttaa se on aina hyvä asia. Go Mertsi go!
Nyt kun sijoitusten suhteen on vielä niin monta liikkuvaa osaa, olisi joku 360-lähetys, missä seurataan kaikkia pelejä ja sarjataulukon livetilannetta, ollut paikallaan. Etenkin kun HIFK:lla ei sinänsä ole panosta. Mutta ei sitten.Runkosarjan päätöskierros ja alkaako kaikki pelit 18:15, ei mitään ennakkohypejä? Surkeeta touhua.