Tiedän nämä asiat kyllä. Pointtina oli vain tuoda esille sitä ironiaa, kun täällä ensin dissataan Teliaa ja heti perään kiitellään C Morea. Käytännössä siis ensin dissataan Teliaa ja sitten kiitellään Teliaa. Tai vedetään Telialta tilaus pois ja laitetaan Telialle saman suuruinen tilaus sisään.Tavallaan joo, mutta kyllähän tuo Liigan näkyminen C Moren suoratoistopalvelun kautta on sinänsä ihan heidän oma systeeminsä eikä liity Telia TV:seen mitenkään. Siellä on valmis pohja omalle palvelulle ja lähetystekniikka on kyllä C Moren omalla vastuulla. Laskutuskin toimii C Moren kautta.
Esimerkkinä siis, jos tulee vikatilanne ja palvelua katsoo C Moren suoratoiston kautta niin silloin tulee ottaa yhteys C Moren asiakaspalveluun eikä Telialle. Eipä siinä, itse olen C Moren suoratoistoa käyttänyt useamman vuoden ja hyvin on kyllä pelittänyt. Vikatilanteet on olleet laskettavissa yhden käden sormilla ja usein ongelmat on ratkenneet ihan parinkymmenen minuutin sisällä. Lisäksi C Morella on heidän omissa sisällöissään ollut myös varasuunnitelma, eli esim. formulalähetyksen vikatilanteessa lähetyksen voi avata myös C More Maxin oman kanavan suoratoiston kautta joka on aika pomminvarma toimimaan.
Positiivinen juttuhan tämä on minun näkökulmastani ihan täysin.