Ainoa miinus on että miksi ne n. 30 s alusta on aina ihan VHS:ää?
Noissa koosteissa tuo Telian soitin valitsee laadulle "Automaattinen laadunvalinta" asetuksen ja Telian järjestelmät tunnetusti romahtaa pienimmästäkin häiriöstä yhteydessä jolloin se latailee niitä parempia laatuja sen alkuajan. Tuohon ratkaisu on se että itse valitset sieltä rataspyörästä HD laadun.
Sinulla on ääniasetuksista varmasti valittuna "vain halliäänet", eli tuota voit helposti muokata. Näissä ohjeissa kerrottu tarkemmin, miten tuo ominaisuus löytyy.
//Niko
Hmm, itsellä näkyy tuossa valikossa vain kuvan tarkkuus valinta. En ole kyllä tätä sovellusta päivitelly hetkeen niin onko joku ns. Uusi ominaisuus? Ei ainakaan sovellus itsessään olisi herjannut päivitys mahdollisuutta.
Täällä ei lähde yksikään peli pyörimään, toki oon pelkän luurin varassa vielä 30min niin kiroillaan lisää jos ei kotonakaan pelaaNoni, TPS-Kärpät ei lähde pyörimään, muilla ei vissiin oo ongelmia?
Mulla sama. Jumittaa apin aukeaminenkin...KalPa-SaiPa. "Hups, jotain meni vikaan ohjelman toistossa (DRM). Yritä uudelleen. Ellei tuo auta niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. (Virhekoodi: Cn12:73006)
Telian chatissa ei pääse edes jonoon. Saako tätä kautta sitten yhteyden?
Mulla sama koodi KooKoo-JYP pelissäTPS - Kärpät
Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Cn13:73042)
Android luurilla koitan katsoa Telia TV sovelluksen kautta.
Mulla sama koodi KooKoo-JYP pelissä