En oikeastaan ymmärrä (eikä varmasti kukaan muukaan), miksi Telialla ei ole tämän 2,5 vuoden aikana saatu tästä palvelusta ns. "idioottivarmaa". Ei minkään muun suoratoistopalvelun kohdalla tarvitse buuttailla laitteistoa, asetella hertsitaajuuksia, tutkia kodin wifi-verkon häiriöitä, kanavia jne. Pitkässä juoksussa, jos ei pysty täyttämään alan standardeja, niin täytyy hyväksyä, että osa asiakkaista katoaa, se on fakta. Vaikka joillain ongelmat saattaisikin osittain johtua esim. wifi-verkossa esiintyvästä interferenssistä, niin ei peruskäyttäjältä voi vaatia koko asetusketjun läpikäymistä, kun kenenkään kilpailijan palvelussakaan ei tarvi. "Asiakkaan wifi-verkossa vika" -tyyppisistä argumenteista jää siksi vain paska maku suuhun. Itselläni on IT-laitteista kohtuullisesti kokemusta, jolloin näiden juttujen troubleshoottaaminen ei tuota päänvaivaa, mutta varmasti monella tuottaa. Tähän koko soppaan lisänä vielä se, että Telian kaapeliverkon (jota ei muuten kovin monessa kaupungissa ole) ulkopuolella asuville ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin netin kautta katsominen. Sen sijaan, että nyt jokaisen häiriöitä kokevan asiakkaan kohdalla lähdetään käymään koko troubleshoottaus-ketju läpi, niin yksinkertaisesti tuon striimausalustan kuntoon laittaminen korjaisi 90% näistä ongelmista.